Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice So okt 10, 2009 5:24 pm

ravno sem sel se enkrat jo pregledat obe in je use identicno, se bom se malo posvetoval okoli, nimam srece z glavami
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline So okt 10, 2009 5:37 pm

lisko je napisal/-a:
valvoline je napisal/-a:Pardon to je lisko posredoval fotke.... :lol:
Nisem opazil.
@Lisko tota je tam počena in zato je hin,ne zarad razpok med ventili.


Tam ko si označil so zgorevalne komore in ni imelo veze s samim delovanjem motorja, ker komore so prešane v glavo (se jih da menjat) . Počena je bila pa med ventiloma in prav lepo se je vidlo tudi mimo izpušnega vodila in zgoraj nad ventilom. Zato je tudi pil olje ob enem je bila pa razpoka še dalje do vodnega kanala....

Kot zanimivost ko sem dal gor drugo glavo ni imela razpok med ventili imela pa je razpoke tam ko si označil.....avto je šel popoplnoma normalno brez vseh zapletov. Torej?:)

Če je majhna razpoka avto še gre,počas se razširi in pokne tudi od znotraj tam kjer gre voda za hlajenje. Verjem da je tam težava v večini primerov k se dogaja da hladilno tekočino vn meče in avto kuha.
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice So okt 10, 2009 5:38 pm

no če je to tako da ta glava ne bi zdrzala smo ponovno v iskanju druge glave arrrr ze tretjic tko
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline So okt 10, 2009 5:43 pm

sacrifice je napisal/-a:no če je to tako da ta glava ne bi zdrzala smo ponovno v iskanju druge glave arrrr ze tretjic tko

Sej sm ti reku da za TD je skoraj nemogoče glave dobit,če pa je nekje dobiš je 50-50 da je tudi počena. Al pa če je res nekje kakšna v izpravnem stanju se cena giblje od 200e naprej.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So okt 10, 2009 5:52 pm

valvoline je napisal/-a:
sacrifice je napisal/-a:no če je to tako da ta glava ne bi zdrzala smo ponovno v iskanju druge glave arrrr ze tretjic tko

Sej sm ti reku da za TD je skoraj nemogoče glave dobit,če pa je nekje dobiš je 50-50 da je tudi počena. Al pa če je res nekje kakšna v izpravnem stanju se cena giblje od 200e naprej.


No v tem primeru pa se že splača premislit o mojem predlogu ....če seveda misliš avto imet in rihtat dalje.....daš obnovit , maš enoletno garancijo in si siguren da bo šlo kot je treba.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice So okt 10, 2009 5:52 pm

neki jih se mam v rezervi sam kaj ko je dalec mn it na mariborski konc, sam zgleda da bo treba jbg
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline So okt 10, 2009 5:58 pm

Navadni D je zakon. Ti kar daj glavo gor in naredi na navadni 1.6d in ne kompliciraj preveč,da te neb glava bolela še naprej :-P
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice So okt 10, 2009 6:06 pm

zau sm trmast in ce mam ze turbo naj bo turbo, drugace sem dobil iformacije od enga mojstra k se dost spozna na vw dizle in je reku da glave so iste edino golf 1 je mela drugacno krmiljenje ventilov, sama kostrukcija in use je isto in naj nebi bilo težav pri temu ce pa bo slucajno pa dinos in mam dst starih dizlov
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So okt 10, 2009 6:32 pm

Pri turbo dizlu so stebla ventilov votla in polnjena mislim da z natrijem zaradi hlajenja.Pa če imaš v MB dobro glavo le pejt ponjo,ker tudi če si po diagonali slovenije čisto na drugi strani kot MB rabiš max 3 ure do tja.
Zadnjič spremenil čare, dne So okt 10, 2009 7:13 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice So okt 10, 2009 6:41 pm

pa ta glava k jo mam je se v najboljsem stanju od useh, spt pa nimam ogromne vsote denarja da si lahk prvoscm pot v maribor in drazjo glavo ki je v slabsem stanju od te
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline So okt 10, 2009 7:40 pm

Dej poslušaj nasvete in naredi navadni 1.6d. Če ti ne bo prav pol se loti turbine gor spravit in ostalega sranja. U bistvu razlika je v sesalnem delu motorja,mislim da se da bosch crpalka iz td normalno zrihtat da dela na navadni 1.6d.
Sej sm ti reku da se je moj bratranc včasih vsak dan jokal zarad kurčevih 10kw. In na koncu je le poslušal pa naredo navadno D varijanto gor.
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Ne okt 11, 2009 8:39 am

Rabljene glave se ne splača iskat, ker dobre za malo dnarja ne boš našel, sem se ukvarjel z enakim problemom daleč pred tabo in brez veze zmetal en kup denarja za smeti, nazadnje sem zamenjal cel motor pa je blo mir, avto pa se še danes vozi.
Če bi se danes lotil tega problema, bi se odločil za novo glavo, ki je v končni fazi še najcenejša varianta, poleg tega boš moral obvezno zamenjat batne obročke, če se ti je motor tako močno pregrel.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Ne okt 11, 2009 8:46 am

Volvo power je napisal/-a:Rabljene glave se ne splača iskat, ker dobre za malo dnarja ne boš našel, sem se ukvarjel z enakim problemom daleč pred tabo in brez veze zmetal en kup denarja za smeti, nazadnje sem zamenjal cel motor pa je blo mir, avto pa se še danes vozi.
Če bi se danes lotil tega problema, bi se odločil za novo glavo, ki je v končni fazi še najcenejša varianta, poleg tega boš moral obvezno zamenjat batne obročke, če se ti je motor tako močno pregrel.

To je ziher nateg,nove glave TD ne dobiš za manj k 400-500e.
Vem 100% da glava za 1.9td original VW stane cca 500e.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Ne okt 11, 2009 8:54 am

valvoline je napisal/-a:
Volvo power je napisal/-a:Rabljene glave se ne splača iskat, ker dobre za malo dnarja ne boš našel, sem se ukvarjel z enakim problemom daleč pred tabo in brez veze zmetal en kup denarja za smeti, nazadnje sem zamenjal cel motor pa je blo mir, avto pa se še danes vozi.
Če bi se danes lotil tega problema, bi se odločil za novo glavo, ki je v končni fazi še najcenejša varianta, poleg tega boš moral obvezno zamenjat batne obročke, če se ti je motor tako močno pregrel.

To je ziher nateg,nove glave TD ne dobiš za manj k 400-500e.
Vem 100% da glava za 1.9td original VW stane cca 500e.

Sicer vem da so prodajal včasih glave za 1.6d ponaretke iz italije (TD ne vem če je blo kaj ponaretkov) vendar kakovost je bla zelo vprašljiva. Poznaš jih tako k vidiš da pač ni VW oznake gor.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Ne okt 11, 2009 9:03 am

Te gare boš rihtal a joooj :P vrž v dele pa kup enga za 2000€ 97 :idea: glih tak podrtga :P :D
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Ne okt 11, 2009 10:24 am

valvoline je napisal/-a:To je ziher nateg,nove glave TD ne dobiš za manj k 400-500e.
Vem 100% da glava za 1.9td original VW stane cca 500e.


Saj jo lahko jaz kupim za 200€ in jo prodam tebi za 500, pa ne bo nateg, ker si jo kupu v Sloveniji :lol:
Kaj je danes original in kaj ne je pa itak brez veze razglabljat
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice Ne okt 11, 2009 10:35 am

ta avto sm se odloču da bom uštimu, pac mam rad stare avte in ga tudi bom, bati so dobri nikjer ne prepuscajo al pa kj tak da glava gor pa gas
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne okt 11, 2009 2:18 pm

sacrifice je napisal/-a:ta avto sm se odloču da bom uštimu, pac mam rad stare avte in ga tudi bom, bati so dobri nikjer ne prepuscajo al pa kj tak da glava gor pa gas


Dokler jih ne vzameš ven ne moreš vedet....Ko je pr mojmu počla glava sem bil enakega mnenja....potem pa sem nardil enostaven test....v cilindre sem nalil nafto....veselo je tekla skozi. No tako je potem motor dobil nove obročke,nove ojnične,novo turbino....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice Ne okt 11, 2009 3:18 pm

jst sm tud kurilca nalil 3je drzijo edino eden je pocasi spustil
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Ne okt 11, 2009 3:20 pm

lisko je napisal/-a:
sacrifice je napisal/-a:ta avto sm se odloču da bom uštimu, pac mam rad stare avte in ga tudi bom, bati so dobri nikjer ne prepuscajo al pa kj tak da glava gor pa gas


Dokler jih ne vzameš ven ne moreš vedet....Ko je pr mojmu počla glava sem bil enakega mnenja....potem pa sem nardil enostaven test....v cilindre sem nalil nafto....veselo je tekla skozi. No tako je potem motor dobil nove obročke,nove ojnične,novo turbino....

+1 za to. Vendar to ne pomen da so obročki znucani kot posledica pregrevanja motorja. Mogoče že so že pred tem bile slabše. Obročki so še kar trpežni,še posebej pr dizlih ker so narejeni da zdržijo visoko kompresijo. Se pa splača zamenjat če je že motor odprt. Ležaje v večini primerov pr dizlih ni potrebno zamenjat, Znucaj0o se le v primeru če so z avtom res slabo ravnali,oz so ga fural z premal olja,al pa olje ni menjavano v določenih intervalih itn.
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost