Nove cvetke renoja....
Tole je citat iz knjige kako deluje 2, tehnična založba slovenije...
Moč in povečanje moči
Povečanje srednjega efektivnega tlaka (zbolšanje polnitve(resonančno polnjenje))
Ker je sesanje, oziroma iztiskanje plinov periodično, pride do nihanja plinskega stebra v sesalnem oz. izpušnem sistemu. Če upoštevamo to nihanje je treba izpušni in sesalni del primerno oblikovati, da je izmenjava plinov bolša.
Na koncu sesalnega takta tečejo plini v sesalnem kanalu z veliko hitrostjo proti zapirajočemu se ventilu. Pri tem se plinu zaradi vedno manjšega vstopnega preseka zmanšuje hitrost. Plinski steber se zaganja proti ventilu, se zaustavlja, tlak v pretočnem preseku sesalnega ventila se poveča, zaradi česar v začetku kompresijskega takta plin še vedno doteka v valja kljub nasprotnemu gibanju bata. Medtem se zapre sesalni ventil, plin se od njega odbije in nastopi povratni tok. S tem nastane v sesalni cevi nihanje. Na odprti strani nihajne cevi se zopet pojavi odboj. Ta proces se ponavlja dokler se ne odpre sesalni ventil. Če v tem trenutko tlačni val naleti na ventil, vstopijo plinski delci takoj v valj.
In še slika...

To je na hitro opisan resonančni sistem polnjenja valjev. Enako velja za izpušno stran motorja.
S skice je lepo vidno da velja za »resonančno« cev , dolžina kanala od sesalnega ventila do »zbiralke«. Več ali manj je to komora pred filtrom.
Takoj je vsem jasno da morajo bit vse cevi enako dolge….Če je ena cev krajša pomen da nima enakega resonančnega polnjenja….Kar pomeni da motor ne bo tekel gladko. Z drugimi besedami in vžig bo slabši….Kaj pa to pomeni za ojnične ležaje pa si lahko mislite….
A pri renoju?
Že takoj na oko videt da niso enako dolgi...


Merjenje dolžine pokaže tole...
Najkrajši...

Najdalši...

Par cm razlike....Ni drastično ampak v 200 tisoč ali biljontih obratih....
Šparanje z materialom ali načrtno uničevanje motorja?
No pa še mal dobrih stvari...
Tole je "zbiralka" oljni hlapi in EGR nardita svoje...

Seveda se očisti

Tole je bil plovec...

Očiščen...

Zlata jama v tanku....

In pa opran...

Stanje zadnjih zavor...

In pa oguljena prema.

In pa deli že doma....na sliki ni ojničnih ležajev, ker mi je dal zgleda napačne. Ali pa imam jaz tako hudo srečo. Na njih piše renault F8Q (kangoo, megan,clio 1.9D 1.9DT) AMPAK imajo zarezo.....Moji na ojnicah je nimajo....spet v lovu za toplo vodo?
