Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč

Napisal/-a CockroaC Sr mar 13, 2013 12:47 am

lisko je napisal/-a:Ivan napacn motor si prilepu :P Sicer je res F8Q ampak starejsi:)
Moj ima že kr nekaj elektronike, vodeno visokotlačno črpalko, EGR...pa še nekaj malenkosti.
No pa suma sumarum...
550 eur je komplet predračun za generalko. Obnovljena črpalka, nove šobe, obročki, ležaji, komplet tesnil, tesnilo glave, brusenje glave, tefloni,termostat, semeringi,jermeni, olje,antifriz...

Za 200-300 eur je se barvanje (hauba,streha, levi bok), ker se mu lak lušči...rje nima.
200-300 eur se podvozje ( zavore, razne gumice, kugle, končniki)....sicer še vse u najlepšem redu brez luftov ampak če bo treba pač štejem zraven.
Pa maš 1000 eur avto
550 komplet generalka na motorju
300 barvanje
300 podvozje.

Pa maš za dobra dva jurja avtek ki bo brez težav šel še dobrih 200 tisoč. Pa mi dobi tak avto :)


golf 1 1.6d .. za precej majn kot 2k, da sploh ne govorim o enem vijolcnem na leto ki ga prihranis pri registraciji ;)
Slika
 
drot1625
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Pe feb 01, 2008 9:24 pm
Kraj: Sevnica

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč

Napisal/-a drot1625 Sr mar 13, 2013 8:36 am

Ne mešat pošteno pregledan in popravljen avto in najcenejšo loterijo iz avtoneta.
 
Uporabniški avatar
divjak888
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če sep 13, 2012 6:43 pm

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč

Napisal/-a divjak888 Sr mar 13, 2013 10:58 am

a ste računali tudi zguljen volan in ročka od menjalnika, plastika v notranjosti, sedeži že čisto znucani in zmečkani, stekla popikana,... ?
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč

Napisal/-a CockroaC Sr mar 13, 2013 11:50 am

drot1625 je napisal/-a:Ne mešat pošteno pregledan in popravljen avto in najcenejšo loterijo iz avtoneta.


Ne mešat internet mehanikov z nekom ki je že kupo,mel,vozo,servisiral in kupo že kakšen kos za tak avto ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč

Napisal/-a lisko Pe mar 15, 2013 10:45 pm

CockroaC je napisal/-a:
drot1625 je napisal/-a:Ne mešat pošteno pregledan in popravljen avto in najcenejšo loterijo iz avtoneta.


Ne mešat internet mehanikov z nekom ki je že kupo,mel,vozo,servisiral in kupo že kakšen kos za tak avto ;)


Bivša petka je bla tko....zelenka. Sicer ni bla lih kupljena z a.neta.....Ampak se da najd. vozu jo dve leti ali 80kkm....pa sam enkrat olje menjal in to je blo to oops oops oops
Sedaj pa stoji za garažo in čaka ali na obnovo ali za donatorko delov....
Tko, da poznam tud take opcije :P
Ampak eno je hobi(s kasnejšim izdelkom na katerga se lahko zaneseš in ni za slinjenje po forumih in ujčkanje ter božanje)....drugo pa kupit pocen avto in ga zgont do kraja.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč

Napisal/-a lisko Po mar 18, 2013 9:36 pm

Nove cvetke renoja....

Tole je citat iz knjige kako deluje 2, tehnična založba slovenije...

Moč in povečanje moči
Povečanje srednjega efektivnega tlaka (zbolšanje polnitve(resonančno polnjenje))
Ker je sesanje, oziroma iztiskanje plinov periodično, pride do nihanja plinskega stebra v sesalnem oz. izpušnem sistemu. Če upoštevamo to nihanje je treba izpušni in sesalni del primerno oblikovati, da je izmenjava plinov bolša.
Na koncu sesalnega takta tečejo plini v sesalnem kanalu z veliko hitrostjo proti zapirajočemu se ventilu. Pri tem se plinu zaradi vedno manjšega vstopnega preseka zmanšuje hitrost. Plinski steber se zaganja proti ventilu, se zaustavlja, tlak v pretočnem preseku sesalnega ventila se poveča, zaradi česar v začetku kompresijskega takta plin še vedno doteka v valja kljub nasprotnemu gibanju bata. Medtem se zapre sesalni ventil, plin se od njega odbije in nastopi povratni tok. S tem nastane v sesalni cevi nihanje. Na odprti strani nihajne cevi se zopet pojavi odboj. Ta proces se ponavlja dokler se ne odpre sesalni ventil. Če v tem trenutko tlačni val naleti na ventil, vstopijo plinski delci takoj v valj.


In še slika...
Slika


To je na hitro opisan resonančni sistem polnjenja valjev. Enako velja za izpušno stran motorja.

S skice je lepo vidno da velja za »resonančno« cev , dolžina kanala od sesalnega ventila do »zbiralke«. Več ali manj je to komora pred filtrom.

Takoj je vsem jasno da morajo bit vse cevi enako dolge….Če je ena cev krajša pomen da nima enakega resonančnega polnjenja….Kar pomeni da motor ne bo tekel gladko. Z drugimi besedami in vžig bo slabši….Kaj pa to pomeni za ojnične ležaje pa si lahko mislite….
A pri renoju?

Že takoj na oko videt da niso enako dolgi...
Slika
Slika

Merjenje dolžine pokaže tole...
Najkrajši...
Slika

Najdalši...
Slika

Par cm razlike....Ni drastično ampak v 200 tisoč ali biljontih obratih....

Šparanje z materialom ali načrtno uničevanje motorja?


No pa še mal dobrih stvari...
Tole je "zbiralka" oljni hlapi in EGR nardita svoje...
Slika

Seveda se očisti
Slika

Tole je bil plovec...
Slika

Očiščen...
Slika

Zlata jama v tanku....
Slika

In pa opran...
Slika

Stanje zadnjih zavor...
Slika

In pa oguljena prema.

Slika

In pa deli že doma....na sliki ni ojničnih ležajev, ker mi je dal zgleda napačne. Ali pa imam jaz tako hudo srečo. Na njih piše renault F8Q (kangoo, megan,clio 1.9D 1.9DT) AMPAK imajo zarezo.....Moji na ojnicah je nimajo....spet v lovu za toplo vodo?

Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- CVETKE

Napisal/-a čare Po mar 18, 2013 9:47 pm

Zdaj bi ti mel že precej boljši avto na dvoriušču za ves ta denar.Kupiš avto in ga 3/4 obnoviš kje je tuki fora?? in na koncu če malo pomisliš je to še vedno en navaden star Clio D.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- CVETKE

Napisal/-a lisko Po mar 18, 2013 9:50 pm

čare je napisal/-a:Zdaj bi ti mel že precej boljši avto na dvoriušču za ves ta denar.Kupiš avto in ga 3/4 obnoviš kje je tuki fora?? in na koncu če malo pomisliš je to še vedno en navaden star Clio D.


Hobi....ga človek ne sme imet in delit z ostalimi? Sicer pa nikoli razumljivo....Lahk se menimo do nezavesti....Pa še nekaj....Jeep je bil 2500 eur (kupljen najcenejši na a.net...obnova nekje 3500eur ...najdražji je bil takrat 6000 tisoč na a.net). Po šestih letih imajo še vedno cene 2000....Torej?
Clio je bil 1000 eur....do zdaj 300 pumpa, 300 ostali deli in nekje 300 eur barvanje. Pa mi dobi cliota za 2 jurja za katerga boš dal tiča sekat da bo šel še 200 tisoč in da je v njem vse kot s tovarne? Riziko pa obstaja povsod...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- CVETKE

Napisal/-a ~toMmy~ Po mar 18, 2013 9:55 pm

Ne vem kaj je tu čudnega, pač ima veselje do tega in ni tega denarja, ki bi pri materialnih stvareh nadomestil lasten trud vložen v njih. Lahko kupiš najdražji avto na svetu, pa ne bo toliko "vreden" kot tisti, v katerega si vložil veliko lastnega truda, vsaj meni.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- CVETKE

Napisal/-a čare Po mar 18, 2013 10:09 pm

Ok saj jaz mam tud avto v TOP stanju sam se sproti popravlja kar gre,ne pa da ga takoj ob nakupu pol zamenjaš jebenti
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- CVETKE

Napisal/-a ~toMmy~ Po mar 18, 2013 10:12 pm

Saj ti je lepo napisal, kako je z denarnim vložkom, kupiš poceni, zamenjaš bistvene dele in imaš potem mir, pa še veselje ima do rihtanja. Če bi kupil dražjega v boljšem stanju, ni nujno, da ne bi imel težav.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- CVETKE

Napisal/-a lisko Po mar 18, 2013 10:58 pm

čare je napisal/-a:Ok saj jaz mam tud avto v TOP stanju sam se sproti popravlja kar gre,ne pa da ga takoj ob nakupu pol zamenjaš jebenti


Jaz bi po moje še novi avto razjemal pa kaj spremenil/dodal jebat ga :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- CVETKE

Napisal/-a Dariooo Po mar 18, 2013 11:18 pm

lisko je napisal/-a:
čare je napisal/-a:Ok saj jaz mam tud avto v TOP stanju sam se sproti popravlja kar gre,ne pa da ga takoj ob nakupu pol zamenjaš jebenti


Jaz bi po moje še novi avto razjemal pa kaj spremenil/dodal jebat ga :D



Lisko, faca si...svaka ti cast...se pa strinjam s tabo....kupis avto za katerega das kolko das, ves da avto ce dela da je zanesljiv...vlozis vanj unih par jurckov in imas raketo avto....
ne pa da kupis avto za 10.000€, itaq ne ves kaj kupis...pa imas se 2-3.000€ stroskov ker so kosi dragi za znoret.....kapo dol! :)

Srecno s cliotom ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- CVETKE

Napisal/-a CockroaC Po mar 18, 2013 11:34 pm

Si morda pomislil da je najbrž pri onih tvojih resonančnih ceveh pomebnješi volumen kot pa dejanska dolžina cevi in se volumen zaradi različnih oblik cevi na tak način pač izzenači?
Ne vem v bistvu o cem se gre niti kako sistem deluje .. ampak vseeno ..
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- CVETKE

Napisal/-a lisko To mar 19, 2013 12:10 am

CockroaC je napisal/-a:Si morda pomislil da je najbrž pri onih tvojih resonančnih ceveh pomebnješi volumen kot pa dejanska dolžina cevi in se volumen zaradi različnih oblik cevi na tak način pač izzenači?
Ne vem v bistvu o cem se gre niti kako sistem deluje .. ampak vseeno ..



Lahko citiram dalje iz knjige....
"Frekvenca nihanja v sesalni cevi nihajočega plinskega stebra je odvisna SAMO od dolžine sesalne cevi ( nihalne cevi) ..."
Volumen tukaj nima pomena. Če bi dejansko imel cev katera bi se v sredini razširla....bi to pomenlo zmanjšanje tlaka (nihanje) in zadušitev nihanja....ampak v tem primeru bi potem morale biti vse cevi enako dolge in enakih oblik....

Zakaj so visoko tlačni vodi pri dizlu ( od pumpe do šobe...klasičen dizel motor) enako dolgi?

Če ti pa razložim po domače pa takole:

Imaš hodnik (sesalno cev) na eni strani imaš vrata( sesalni ventil) na drugi strani hodnika pa recimo dnevno sobo (zbiralka). Zunaj piha veter. Če odpreš vrata(sesalni ventil) hoče vse skupaj potegnit po hodniku iz stanovanja (učinek sesanja bata). Zalažje razumevanje vzamima primer da veter (sesalni učinek) po hodniku ( sesalni cevi) potegne za sabo žogo. Žoga se začne kotalit proti vratom, ker je premer hodnika vse manjši (ker so vrata ožja od hodnika), se začne žoga vse hitreje kotalit. V trenutko ko pride do vrat pa zapreš vrata (sesalni ventil se zapre). Vakum oz. veter skozi hodnik zgine v trenutko ko se vrata zapro, žoga pa se zaleti v njih in odbije nazaj. Kotali se po hodniku nazaj in ko pride v odprti prostor se zaradi razlike v tlaku odbije ( zakon kapljevin da odprt prostor pomeni oviro) in začne kotalit nazaj proti vratom. Če v trenutko ko se žoga prikotali do vrat spet odpreš vrata jo bo veter posrkal skozi vrata ampak z večjo silo oz. večjo hitrostjo kot prej, saj bo žoga že imela svojo hitrost napram prej, ko je šele pridobivala....

Žoga ti predstavlja gibanje zraka skozi sesalno cev. To gibanje pa velja pri sesalni ceveh kot tudi pri izpuhih.
In take oblike s pridom izkoriščajo pri izpuhih (remus, akrapovič, MF power....).
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- CVETKE

Napisal/-a Matjazy To mar 19, 2013 12:29 pm

In.. boš popravil dolžino cevi?? :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- CVETKE

Napisal/-a lisko To mar 19, 2013 6:53 pm

Matjazy je napisal/-a:In.. boš popravil dolžino cevi?? :)


Je pa še ena razlaga ( ja doktorat delam :D ). In sicer da načrtno porušiš resonančno polnjenje in recimo imaš dva valja, ki sta v resonanci pri 2000 obratih in druga dva , ki sta v resonanci pri 2500 obratih. S tem sicer na račun zmanšanja skupnega navora bolje razporediš navor po celem območju vrtljajev... Ampak še vseeno je nejasnost , da imaš potem na eni strani glavne gredi tako silo...trenutek zatem pa na drugi strani drugačno silo....Ležaje imaš pa vse enake...

Heh popravljat ni kaj. Recimo kot tudi da ojnični ležaji nimajo zareze (pojavla se mi vprašanje kako jih sploh točno centrirat skupaj ...zgornja polovica in spodnja polovica....če ju zamakneš samo za desetinko milimetra imaš že drugač razporejene sile...).

Nadalje so cvetke na podvozju, raznih nosilcih....Dejansko se vidi kako se je začelo šparat na eni strani in dvigovat stroške na drugi strani....Seveda stroške na račun uporabnikov. Politika?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- CVETKE

Napisal/-a CockroaC To mar 19, 2013 11:57 pm

In nauk te zgodbe je ... bolse si je ze v startu kupit nemski avto.
Slika
 
biste
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: So jul 07, 2012 12:26 pm
Kraj: Žiri

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- CVETKE

Napisal/-a biste Sr mar 20, 2013 2:16 am

CockroaC je napisal/-a:In nauk te zgodbe je ... bolse si je ze v startu kupit nemski avto.

pa nebi rekel:) tako je vsak bo svoje hvalil in tukaj nebomo prišli skupaj. Vem pa da ima vsak avto hibe, ni važno kere firme je!
Lp! biste
Biste
Clio 1.8 16v
 
kosir1234
Novinec
 
Prispevkov: 167
Pridružen: To mar 30, 2010 10:00 pm

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- CVETKE

Napisal/-a kosir1234 Sr mar 20, 2013 2:43 pm

pr vsak firm majo cvetke :D

ne morem prebolet poddimenzioniranih ležajev na menjalniku od polota 1.4 :D

Naredi iz inox-a nov sesalni kolektor z enakimi cevmi, me zanima kako bi zgledali dyno grafi :)
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost