Dariooo je napisal/-a:Ce hoces prisparat neki denarja se je treba znajdet...
Lisko svaka cast tebi...samo po pravici povedano....me sploh ne zanima več kaj počnes...ker ko vidim lisico da ti pomaga in da se dotika teh svinjskih delov podvozja in da ti ga puca......svaka cast

js bi ze bil vesel ce bi imel druzbo v garazi....kaj šele da bi primla čopič v roke in mi sla menjalnik pucat...lisica kapo dol!!!
LP
Lisko, čuvaj jo...
no...tudi cuvaj ga.....

Je pridna, je marljiva, je poslušna....je pa tudi samo ena
Je pa zadnje čase še edina zarad katere še jeepa nisem dobesedno polil z bencinom in zakuril....po moje ga bom samo potoču nekam in šel po novega faweja, ki se ne kvari sploh
V čem je point?
Zgodba:
Človek prvo nardi novi nosilec ampak že takrat ve , da bo zarad tega prišel menjalnik in reduktor višje za 1cm...pregledaš,premeriš...ne vpliva nikamor....nič ne špana, ker je motor spredaj samo obešen na stranska dva nosilca in mu je popolnoma vseeno za tist 1cm....sicer pa je od prednjega konca motorja do nosilca, ki bo novi več kot 1m....torej kaj je 1cm na 1m? Nič...točno. Glede šalabajzerskih rešitev pri tem avto smo že razpravljali....gremo na še eno.
Tole je nosilec za vmesno (mehanizem za vklop izbire pogona) osovino preko katere se izvede prenos za vklop prednjega pogona in redkutorja...

Na sliki je že vprešana nova puša saj stara je bila pojedena do konca....seveda je stara bila ravno tako pravokotna na nosilec kot je ta. Ta del nosilca oz. puše ali kakorkoli že je privijačena na karoserijo....drugi del pa na menjalnik. Že tu ti kaj hitro rata malo čudno oz. skregano z logiko....menjalnik oz. celi pogonski sklop je na gumi vpetjo....in se lepo miga oz. "diha" karoserija pač ne logično

in potem eno stran vpneš na menjalnik drugo pa na karoserijo???!
Pogledaš os tega mehanizma in ti postane jasno da je zgrešeno do konca...

Ok si rečeš pač je malo obrabljeno ampak ni panike. Nardiš vse lepo skupaj....kaj se zgodi?! ne gre vklopit reduktorja....ves paničen letiš v kanal pod avto gledat kaj se je zgodlo....na kar ugotoviš tole...
Če postaviš oz. za izbiro pogona v ravni položaj ( kar je logično saj je nosilec (puša omenjena na prvi sliki) narjen pravokotno na nosilec...

Desno zgoraj....uha palčke ki pride iz kabine se zaleti v nosilec...ni varjante da vklopiš reduktor....razmišljaš...
Če pa postaviš os takole:

Pa lih za lih da gre mimo....
Seveda tako je bilo v originalo, ker je bil ta del menjalnika 1cm nižje ampak zakaj je potem puša va nosilcu pravokotna na karoserijo oz. prav videt da je bilo mišljeno da mora bit os ravna?! Občutek dobiš da so vse zmetali skupaj...nardili pušo , ki je pravokotna....postavili os ravno (kot je mišljeno glede na orig. pušo) in potem uvideli, da ne gre v redutkor (ne bi se čudil, da jim to potem čez pol leta prišla povedat kaka stranka ker sami niso videli

) in pač menjlanik spustili za 1cm, da se os povesila in s tem umaknila oz. nardila prostor za uho palčke (ker se pač umakne). Pušo, os in vse ostalo pa pustili kot pač je....iz tega potem hitro začneš sklepat zakaj je os mehanizma tako "čudno" obrabljena....nič ni čudno....nardite vpetje vsaki strani in potem (ker pač ne bo šlo drugače) spustite eno od strasnkih vpetji...os se bo zrabla točno tako kot je zgoraj na sliki.....
Šalabajzersko do konca....