Tokrat vam bom razkril skrivnost BMW jevih M volanov in kaj je tako posebno na njih, da so tako unikatni.
V obnovo sem dobil volan BMW Z3 modela. Volan je strgan oziroma unsja je ostalo na volanu še za vzorec.




Obseg tega volan v zgornji fotografiji je 9,1 cm. Torej gol volan brez usnja.
Lastnik tega volana je želel debelejši obroč. Klasična odebeljitev obroča je enostavna. Na staro izrabljeno usnje, ki ne sme biti strgano enostavno damo gor novo usnje in tako dobimo debeljši obroč. AMPAK ker ta volan dejansko nima več usnja gor, ker so ga strgali stran, sem se odločil, da se odebelitve lotim na način na katerem so odebeljeni M volani v BMWjih. Da, skrivnost je v peni.
M volani v BMWjih niso nič kaj posebnega od športnih. Imajo 2 izboklini za prste, 3 barvne šive in spodnjo blendo v kateri je M znak. Posebnost pa je debelina obroča. Obroč je pod usnjem odebeljen z peno katero bom pokazal v spodnjih fotografijah. Debelina pene je 3mm. Tako je volan na otip nekoliko mehkejši ampak kljub temu še vedno trd.
Ko sem na volan BMW Z3 modela dal peno po celotnem obroču se je volan brez novega usnja odebelil na 10,4 cm. Razlika napram prejšnji debelini je zrasla za 1,3 cm
Z novim usnjem predvidevam, da bo volan debelešji še za 0,8 cm. Tako bo novi lastnik lahko užival v unikatnem volanu na otip M modela, ki nikoli ne bo M model ker tega tudi nočemo doseči.





To je to skrivnostna pena, ki jo uporablja tudi Mercedes pod ogrevanimi volani.
