Keep up the good work !

ElGato je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Prav vidim? linijski zvar?
lisko je napisal/-a:ElGato je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Prav vidim? linijski zvar?
Ponavad so pri avtih plehi in deli karoserije ki niso nosilni pritrjeni samo točkovno. Ti pa si nardil linijski zvar ( po celem-linija). Po eni strani je dobro ker je res močan po drugi strani pa slabo ker je ves del pleha pregret. Jaz ponavad vzamem kompromis in kjer je nosilnost večja in želim imet konkretno močno , nardim linijski zvar kjer pa je samo lepotno ali kakokorkoli drugače (blatniki, razne blende) pa točkovno....
To sem mislilDrgač pa lep projekt.
lisko je napisal/-a:Že že da je močneje. Okol rjavenja pa se ne bi strinjal. Pleh ko ga pregreješ mu spremeniš kristalno strukturo....in pregret pleh je še bolj na udaru notranje korozije...korozija se pojavi v samem zvaru oz. plehu. Tega pa lih nočeš:) Tudi če še tako zaščitiš ne moreš zaščiti kristalov v njem katere si s segrevanjem deformiral...
Zato je v takih primerih bolje nardit samo točke ampak jih pa vseeno dovolj da je dovolj močno proti pokanju in zvijanju.
lisko je napisal/-a:Že že da je močneje. Okol rjavenja pa se ne bi strinjal. Pleh ko ga pregreješ mu spremeniš kristalno strukturo....in pregret pleh je še bolj na udaru notranje korozije...korozija se pojavi v samem zvaru oz. plehu. Tega pa lih nočeš:) Tudi če še tako zaščitiš ne moreš zaščiti kristalov v njem katere si s segrevanjem deformiral...
Zato je v takih primerih bolje nardit samo točke ampak jih pa vseeno dovolj da je dovolj močno proti pokanju in zvijanju.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov