Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline To okt 20, 2009 5:03 pm

Kaj pa tist zeleni premaz,kaj je to,a je osnovna barva,ali nek specijal šprickit.
Keep up the good work !
:tomidelej:
 
ElGato
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1582
Pridružen: Sr maj 14, 2008 8:51 am

Napisal/-a ElGato To okt 20, 2009 5:04 pm

lisko je napisal/-a:Prav vidim? linijski zvar?


:?:
Slika
 
ElGato
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1582
Pridružen: Sr maj 14, 2008 8:51 am

Napisal/-a ElGato To okt 20, 2009 5:08 pm

valvoline je napisal/-a:Kaj pa tist zeleni premaz,kaj je to,a je osnovna barva,ali nek specijal šprickit.
Keep up the good work !
:tomidelej:


Tisti zelen premaz je osnovna barva.
Slika
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline To okt 20, 2009 5:11 pm

Podn bi vseen boljše blo čeb ga dal peskat.Zgoraj in spodaj.Tam so največje poškodbe.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To okt 20, 2009 8:29 pm

ElGato je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Prav vidim? linijski zvar?


:?:


Ponavad so pri avtih plehi in deli karoserije ki niso nosilni pritrjeni samo točkovno. Ti pa si nardil linijski zvar ( po celem-linija). Po eni strani je dobro ker je res močan po drugi strani pa slabo ker je ves del pleha pregret. Jaz ponavad vzamem kompromis in kjer je nosilnost večja in želim imet konkretno močno , nardim linijski zvar kjer pa je samo lepotno ali kakokorkoli drugače (blatniki, razne blende) pa točkovno....

To sem mislil :) Drgač pa lep projekt.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
ElGato
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1582
Pridružen: Sr maj 14, 2008 8:51 am

Napisal/-a ElGato To okt 20, 2009 9:16 pm

lisko je napisal/-a:
ElGato je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Prav vidim? linijski zvar?


:?:


Ponavad so pri avtih plehi in deli karoserije ki niso nosilni pritrjeni samo točkovno. Ti pa si nardil linijski zvar ( po celem-linija). Po eni strani je dobro ker je res močan po drugi strani pa slabo ker je ves del pleha pregret. Jaz ponavad vzamem kompromis in kjer je nosilnost večja in želim imet konkretno močno , nardim linijski zvar kjer pa je samo lepotno ali kakokorkoli drugače (blatniki, razne blende) pa točkovno....

To sem mislil :) Drgač pa lep projekt.


Aja na to si mislo :lol:. Jaz pa sem študiral kake linije :lol:.
Ja tak kot si napisal linijsko je bolj močno... pa pravijo tudi, da je manjša možnost rjavenja, pa pokanja barve oziroma kita...
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To okt 20, 2009 9:53 pm

Že že da je močneje. Okol rjavenja pa se ne bi strinjal. Pleh ko ga pregreješ mu spremeniš kristalno strukturo....in pregret pleh je še bolj na udaru notranje korozije...korozija se pojavi v samem zvaru oz. plehu. Tega pa lih nočeš:) Tudi če še tako zaščitiš ne moreš zaščiti kristalov v njem katere si s segrevanjem deformiral...
Zato je v takih primerih bolje nardit samo točke ampak jih pa vseeno dovolj da je dovolj močno proti pokanju in zvijanju.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
ElGato
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1582
Pridružen: Sr maj 14, 2008 8:51 am

Napisal/-a ElGato To okt 20, 2009 10:14 pm

lisko je napisal/-a:Že že da je močneje. Okol rjavenja pa se ne bi strinjal. Pleh ko ga pregreješ mu spremeniš kristalno strukturo....in pregret pleh je še bolj na udaru notranje korozije...korozija se pojavi v samem zvaru oz. plehu. Tega pa lih nočeš:) Tudi če še tako zaščitiš ne moreš zaščiti kristalov v njem katere si s segrevanjem deformiral...
Zato je v takih primerih bolje nardit samo točke ampak jih pa vseeno dovolj da je dovolj močno proti pokanju in zvijanju.


To je vse res in tak naj bi blo... ampak glede na izkušnje sem se odločil za tako varjenje. Pač vsak ma svoj sistem, pa vsi imajo slabosti in prednosti. Zaenkrat še nisem imel problemov.
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To okt 20, 2009 11:42 pm

Sej konc koncev nič ni večno :P :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
ElGato
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1582
Pridružen: Sr maj 14, 2008 8:51 am

Napisal/-a ElGato Sr okt 21, 2009 8:32 am

lisko je napisal/-a:Sej konc koncev nič ni večno :P :)


Ja ne :lol:
Slika
 
ElGato
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1582
Pridružen: Sr maj 14, 2008 8:51 am

Napisal/-a ElGato Sr okt 21, 2009 1:35 pm

Med švasanjem blatnika in zadnje vezne me je med drugim presenetila tudi toča. Tako sem na žalost moral Golfa postaviti iz garaže na točo zato, da Polo ni utrpel posledic :( . Na srečo pa se tudi na Golfu ni poznalo nič- pač VW :lol: .

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Slika
 
ElGato
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1582
Pridružen: Sr maj 14, 2008 8:51 am

Napisal/-a ElGato Sr okt 21, 2009 1:47 pm

Zamenjava zadnje vezne in sicer zaradi luči, velike luči bodo zamenjane z malimi, zraven sem menjal tudi spodnji del vezne.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Sr okt 21, 2009 1:59 pm

super poteza!

zadnje male lucke so zakon!
Slika
 
_BosTeK_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Ne sep 30, 2007 10:17 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a _BosTeK_ Sr okt 21, 2009 3:36 pm

kdaj je pa te toča bla? :D

Kaj je tisto nek črn premaz?
 
ElGato
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1582
Pridružen: Sr maj 14, 2008 8:51 am

Napisal/-a ElGato Sr okt 21, 2009 4:14 pm

_BosTeK_ je napisal/-a:kdaj je pa te toča bla? :D

Kaj je tisto nek črn premaz?


Toča je bla pred kakima dvema mesecoma :D.

Tisti črn premaz je tesnilno lepilo.
Slika
 
Uporabniški avatar
davorz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 604
Pridružen: Pe apr 20, 2007 10:43 am
Kraj: Velenje

Napisal/-a davorz Sr okt 21, 2009 4:19 pm

ElGato je napisal/-a:Toča je bla pred kakima dvema mesecoma :D.


So se mi zdele malo stare slike :) pa še nekje se mi zdi da sem videl, da je avto že v šprickitu?
zakaj imamo moški radi ženske v usnju?? ker dišijo po novem avtu :):)
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Sr okt 21, 2009 4:19 pm

A ta zadnji del si odrezal dol in potem ponovno privaril gor?
Let there be rock!
 
ElGato
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1582
Pridružen: Sr maj 14, 2008 8:51 am

Napisal/-a ElGato Sr okt 21, 2009 4:36 pm

[SlasH] je napisal/-a:A ta zadnji del si odrezal dol in potem ponovno privaril gor?


Ja, iz rezervnega avta sem odrezal vezno z malimi lučmi in jo privaril na tega. Spodnji del vezne pa sem kupil nov, ker je stari bil bolj bogi.
Slika
 
Uporabniški avatar
Senad
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 703
Pridružen: Sr mar 28, 2007 4:49 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Senad Sr okt 21, 2009 4:42 pm

lepo ga rihtas macek :)
67,0420305 Vseh statistik ni natančnih.
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Sr okt 21, 2009 5:47 pm

lisko je napisal/-a:Že že da je močneje. Okol rjavenja pa se ne bi strinjal. Pleh ko ga pregreješ mu spremeniš kristalno strukturo....in pregret pleh je še bolj na udaru notranje korozije...korozija se pojavi v samem zvaru oz. plehu. Tega pa lih nočeš:) Tudi če še tako zaščitiš ne moreš zaščiti kristalov v njem katere si s segrevanjem deformiral...
Zato je v takih primerih bolje nardit samo točke ampak jih pa vseeno dovolj da je dovolj močno proti pokanju in zvijanju.


Ti pa imaš bujno domišljijo, ti bo še kdo verjel :lol:
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov