
OFF:
5 let nazaj sem jaz gledal felcio s podobnimi kilometri za 400 evrov, skor brez rje.
A mi kdo da za accent 1500 evrov.
mevden je napisal/-a:ali si potem ko si barval šel čez z prozornim lakom? da je površina bolj sijoča in gladka? fotr je poleti neki čaral na avtu, kupil sprej v barvi avta in začel neki špricat. rezultat je poraz, slabše kot pa je bilo. na podlagi tvoje teme sem dobil idejo da bi tudi jaz malce popravil njegove napake. imam kompresor, pištolco imam tudi neko, sam moram preverit koliko je kaj dobra. sicer naš avto ne gnije, le čez bi bilo treba lepo pobrvat. avtoličar bi hotel ene 500€, jst bi pa probal sam ko se malce segreje. p.s. 11 let star avto.
mevden je napisal/-a:ali si potem ko si barval šel čez z prozornim lakom? da je površina bolj sijoča in gladka? fotr je poleti neki čaral na avtu, kupil sprej v barvi avta in začel neki špricat.
defasturias je napisal/-a:Kar se kitanja tiče, je bolje da pelješ k ličarju. Narejeno bo bolje, pa s stroški boš tam tam, podobno kot če bi kupoval ves material, s tem da bo ličar naredil neprimerno bolje, če ti še nimaš izkušenj. Pa ličar ti v nekaterih primerih najprej prevleče s plastiko, šele nato kita. Drugače pa zmešaš ga na kakršnikoli ravni podlagi in našašaš enako kot omet. Potem pa vzameš v roke mašino s krožnim brusnim nastavkom in zbrusiš. Začneš z grobim, končaš s finim. Pred kitanjem, ti svetujem, da daš direktno na pleh primer=osnovna barva, da kasneje pod kitom ne bo rjavelo, ker kit ne zaščiti pleha nič.
Potem čez kit pa šprickit ja, ampak ti odsvetujem da ga na fino brusiš, ker bolj ko je podlaga groba, bolje se barva prime. To ne pomeni, da delaj rajse z #200 šmirglom, ampak pobrusi toliko, da odpraviš napake in neravnine, da bi brusil šprickit do sijaja mi pa ni jasno zakaj. Potem pa barva, ki ti jo zmeša ličar ali kakšna druga mešalnica in čez brezbarven lak. Pokrivne barve ne brusiš nič, razen če te moti kakšna smetka in moraš kaj popravit. Potem gre čez brezbarvni lak, tega pa zbrusiš s finimi vodnimi šmirgli, tam od #2000 naprej, ampak le toliko, da zmatira. Moraš pazit da ga ne pobereš preveč in prideš do barve, zato taka fina granulacija. Potem pa polirno mašino v roke in to je to.
Kar se tiče škode bi pa dal masko in plastike ter mrežice spredaj nazaj v črno, ker zdaj zgleda avto kot casper, ves v beli. Pa upam da nisi šel z barvno direktno na črne letvice, ker se ti bo kmalu začelo luščit vse skupaj.
defasturias je napisal/-a:Mislim da se šprickit dobi tudi v spreju od Dinitrola, sicer pa ni vedno potreben, lahko namesto njega uporabiš tudi primer=osnovna barva. Fora šprickita je, da zapolni luknjice in rajse, nastale po brušenju, ampak če znaš dobro nanašati kit, potem ne bi smelo biti zračnih mehurčkov in tudi če zbrusiš z mašino ne bo nepravilnosti na površini.
Recimo en primer uporabe je ko barvaš črne letvice, ki imajo grobo strukturo. Namesto da bi jih brusil, jih daš v šprickit, pobrusiš in so gladke. Če bi šel pa čez s primerjem, bi pa podlaga ostala neravna.
defasturias je napisal/-a:Miha, tako kot je alex rekel. Če imaš ono standardno plastiko, ki je uporabljana za črne letvice in ima tako grahasto površino, je možnost da a)zbrusiš, če si bolj len pa b)daš v šprickit. Če greš že brusit, moraš zbrusit na koncu vsaj z granulacijo 1000, sicer so risi še vedno pregloboki, da bi jih primer zalil, tako da ti šprickit ne uide in zato jaz ne bi sploh brusil.
Torej če povzamem - čiščenje - šprickit - brušenje od grobejšega do nekje #1000 - primer* - pokrivna barva - lak - brušenje z #2000-#5000 - poliranje
*glede primerja - primer daš zato, da se pokrivna barva bolje veže na podlago. Ampak če daš med plastiko in primer šprickit, je načeloma vseeno kak primer daješ, če pa gre primer direktno da dobro zbrušeno plastično podlago, pa bolje da je primer za plastiko.
Zadnja 2 koraka sta pa za picajzle, ampak močno poudarita globino barve in odsev. Zbrusiš pa le toliko da zmatira, moraš pazit da ne zbrusiš do pokrivne barve ali bognedaj primerja. Potem pa poliranje. Jaz pri svojem hobiju sicer ne uporabljam šprickita, so pa vsi ostali koraki pomembni, še posebej zadnja 2.
Kar se tiče čiščenja pred barvanjem, pa jaz uporabljam milnico. Nitro razžira plastiko, pa tudi barvo (jaz ga recimo uporabljam za odstranjevanje barve), tako da jaz po njemu ne bi posegal.
Še kaj?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost