Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Sr dec 30, 2009 5:53 pm

A že prodajaš....mat* sam cena pa je tud :shock:1300 evrov ena se prodaja za 400 evrov.
OFF:
5 let nazaj sem jaz gledal felcio s podobnimi kilometri za 400 evrov, skor brez rje.
A mi kdo da za accent 1500 evrov.
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Napisal/-a mevden Sr dec 30, 2009 8:29 pm

ali si potem ko si barval šel čez z prozornim lakom? da je površina bolj sijoča in gladka? fotr je poleti neki čaral na avtu, kupil sprej v barvi avta in začel neki špricat. rezultat je poraz, slabše kot pa je bilo. na podlagi tvoje teme sem dobil idejo da bi tudi jaz malce popravil njegove napake. imam kompresor, pištolco imam tudi neko, sam moram preverit koliko je kaj dobra. sicer naš avto ne gnije, le čez bi bilo treba lepo pobrvat. avtoličar bi hotel ene 500€, jst bi pa probal sam ko se malce segreje. p.s. 11 let star avto.
 
070alex
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Sr jan 24, 2007 8:54 pm

Napisal/-a 070alex Sr dec 30, 2009 8:56 pm

mevden je napisal/-a:ali si potem ko si barval šel čez z prozornim lakom? da je površina bolj sijoča in gladka? fotr je poleti neki čaral na avtu, kupil sprej v barvi avta in začel neki špricat. rezultat je poraz, slabše kot pa je bilo. na podlagi tvoje teme sem dobil idejo da bi tudi jaz malce popravil njegove napake. imam kompresor, pištolco imam tudi neko, sam moram preverit koliko je kaj dobra. sicer naš avto ne gnije, le čez bi bilo treba lepo pobrvat. avtoličar bi hotel ene 500€, jst bi pa probal sam ko se malce segreje. p.s. 11 let star avto.


plastike sem šel z lakom, pleha pa ne ker ni bilo treba. Drugače pa je stvar za zbrusit, pol šprickit pa barvo čez pa je. lahko daš tudi lah, ali pa bolj mat lak ki ima le 20% svetilnosti. Priporočam brušurco od MOBIHELA kjer je tudi vse razloženo. Sam sem kupoval v Mavrici kjer sem jo tudi dobil.
Speed kills
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Sr dec 30, 2009 9:22 pm

mevden je napisal/-a:ali si potem ko si barval šel čez z prozornim lakom? da je površina bolj sijoča in gladka? fotr je poleti neki čaral na avtu, kupil sprej v barvi avta in začel neki špricat.


to sm tut jst proizvaju...celo po nekaj mesecih sm šel z acetonom obrisat sm vse dol obrisal.potem pa nabavu dvokomponento barvo in šprickit in pošprical na pištolo-in se je zadeva obnesla.zdj pač eni avti imajo tudi barvo in prozorni lak, eni pa samo barvo.kulker jst vem te bele barve ne rabijo še prozornega laka, ker je lak tak, ki je zelo svetel, z prozornim bi se pa ful svetu.tut z prozornim lakom se potem detajlno tudi več napak opazi, ki je potem treba ponavadi še spolirat.tk mi na šihtu delamo, pa ni avto stroka...več bodo drugi vedl
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer So jan 02, 2010 2:40 pm

In zakaj prodajaš zdaj avto? Na tako ceno pa lahko pozabiš-če misliš da boš dobil nazaj kar si notri vložil-forget! No ja-poskusit pa ni panike :D
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Napisal/-a Daedalus So jan 02, 2010 2:56 pm

Uuu, lepo. In kot je že nekdo omenil: Čeljusti, bobne in zavesice v plavo barvo... :)
 
miha_racer
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Ne dec 27, 2009 2:04 pm
Kraj: Rogaška Slatina/Maribor

Napisal/-a miha_racer So jan 02, 2010 10:38 pm

Ja koliko si pa vložil vanj(za material) in koliko ur?
 
JocoM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Pe dec 14, 2007 2:12 pm

Napisal/-a JocoM Po jan 11, 2010 12:27 pm

Lepa predstavitev obnove....
Sam še nikoli nisem česa takšnega počel (sem električar), imam pa doma en star motor APN4, letnik 1975, pa bi ga sam obnovil. Zanima me vse o kitanju in potem barvanju. Jasno mi je, da je potrebno rjo do zdravega železa zbrusit, to naprimer s šmerglom 120 na vrtalniku, al pa z žičnato krtačo....potem je to potrebno razmastiti, po potrebi tudi kej pošvasati s CO2, no od tu naprej mi pa ni več jasno. Recimo kitanje....zmešaš kit s trdivcem, a to kar na špohtlu znešaš?? S čim ga nanašaš? S čim ga potem na grobo brusiš? Se kakšna mašina potrebuje al kar na roke s šmerglom? In če še ni takšne oblike kot bi rad šeenkrat kitaš in spet brusiš? Na koncu ko je to pobrušeno bi moralo biti že čisto gladko,....potem pa špric kit katerega potem zopet z nečem pobrusiš in to do sijaja se pravi vodobrusen papir 800....pa verjetno z neko mašino...In potem gre v barvanje:-)
No res bi vas prosil če lahko malo bolj natančno opišete te postopke pa se bom mogoče res lotil mojega motorčka:-)
Hvala že v naprej, Janez
 
Uporabniški avatar
defasturias
Novinec
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Sr maj 13, 2009 7:04 pm

Napisal/-a defasturias Po jan 11, 2010 1:45 pm

Kar se kitanja tiče, je bolje da pelješ k ličarju. Narejeno bo bolje, pa s stroški boš tam tam, podobno kot če bi kupoval ves material, s tem da bo ličar naredil neprimerno bolje, če ti še nimaš izkušenj. Pa ličar ti v nekaterih primerih najprej prevleče s plastiko, šele nato kita. Drugače pa zmešaš ga na kakršnikoli ravni podlagi in našašaš enako kot omet. Potem pa vzameš v roke mašino s krožnim brusnim nastavkom in zbrusiš. Začneš z grobim, končaš s finim. Pred kitanjem, ti svetujem, da daš direktno na pleh primer=osnovna barva, da kasneje pod kitom ne bo rjavelo, ker kit ne zaščiti pleha nič.

Potem čez kit pa šprickit ja, ampak ti odsvetujem da ga na fino brusiš, ker bolj ko je podlaga groba, bolje se barva prime. To ne pomeni, da delaj rajse z #200 šmirglom, ampak pobrusi toliko, da odpraviš napake in neravnine, da bi brusil šprickit do sijaja mi pa ni jasno zakaj. Potem pa barva, ki ti jo zmeša ličar ali kakšna druga mešalnica in čez brezbarven lak. Pokrivne barve ne brusiš nič, razen če te moti kakšna smetka in moraš kaj popravit. Potem gre čez brezbarvni lak, tega pa zbrusiš s finimi vodnimi šmirgli, tam od #2000 naprej, ampak le toliko, da zmatira. Moraš pazit da ga ne pobereš preveč in prideš do barve, zato taka fina granulacija. Potem pa polirno mašino v roke in to je to.

Kar se tiče škode bi pa dal masko in plastike ter mrežice spredaj nazaj v črno, ker zdaj zgleda avto kot casper, ves v beli. Pa upam da nisi šel z barvno direktno na črne letvice, ker se ti bo kmalu začelo luščit vse skupaj.
 
miha_racer
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Ne dec 27, 2009 2:04 pm
Kraj: Rogaška Slatina/Maribor

Napisal/-a miha_racer To jan 12, 2010 10:23 am

defasturias je napisal/-a:Kar se kitanja tiče, je bolje da pelješ k ličarju. Narejeno bo bolje, pa s stroški boš tam tam, podobno kot če bi kupoval ves material, s tem da bo ličar naredil neprimerno bolje, če ti še nimaš izkušenj. Pa ličar ti v nekaterih primerih najprej prevleče s plastiko, šele nato kita. Drugače pa zmešaš ga na kakršnikoli ravni podlagi in našašaš enako kot omet. Potem pa vzameš v roke mašino s krožnim brusnim nastavkom in zbrusiš. Začneš z grobim, končaš s finim. Pred kitanjem, ti svetujem, da daš direktno na pleh primer=osnovna barva, da kasneje pod kitom ne bo rjavelo, ker kit ne zaščiti pleha nič.

Potem čez kit pa šprickit ja, ampak ti odsvetujem da ga na fino brusiš, ker bolj ko je podlaga groba, bolje se barva prime. To ne pomeni, da delaj rajse z #200 šmirglom, ampak pobrusi toliko, da odpraviš napake in neravnine, da bi brusil šprickit do sijaja mi pa ni jasno zakaj. Potem pa barva, ki ti jo zmeša ličar ali kakšna druga mešalnica in čez brezbarven lak. Pokrivne barve ne brusiš nič, razen če te moti kakšna smetka in moraš kaj popravit. Potem gre čez brezbarvni lak, tega pa zbrusiš s finimi vodnimi šmirgli, tam od #2000 naprej, ampak le toliko, da zmatira. Moraš pazit da ga ne pobereš preveč in prideš do barve, zato taka fina granulacija. Potem pa polirno mašino v roke in to je to.

Kar se tiče škode bi pa dal masko in plastike ter mrežice spredaj nazaj v črno, ker zdaj zgleda avto kot casper, ves v beli. Pa upam da nisi šel z barvno direktno na črne letvice, ker se ti bo kmalu začelo luščit vse skupaj.


Lepo napisano!
Samo zanima me pa, ta šprickit, se nanaša s kompresorjem??
 
SuperK
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: So sep 11, 2004 10:30 am

Napisal/-a SuperK To jan 12, 2010 11:15 am

Lepo si to naredil.
Zgleda čisto drugače zdaj.
Jaz ti priporočam da jo zdaj še spoliraš, ker se malce le vidi razliko v lesku laka.
 
Uporabniški avatar
defasturias
Novinec
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Sr maj 13, 2009 7:04 pm

Napisal/-a defasturias To jan 12, 2010 1:38 pm

Mislim da se šprickit dobi tudi v spreju od Dinitrola, sicer pa ni vedno potreben, lahko namesto njega uporabiš tudi primer=osnovna barva. Fora šprickita je, da zapolni luknjice in rajse, nastale po brušenju, ampak če znaš dobro nanašati kit, potem ne bi smelo biti zračnih mehurčkov in tudi če zbrusiš z mašino ne bo nepravilnosti na površini.

Recimo en primer uporabe je ko barvaš črne letvice, ki imajo grobo strukturo. Namesto da bi jih brusil, jih daš v šprickit, pobrusiš in so gladke. Če bi šel pa čez s primerjem, bi pa podlaga ostala neravna.
 
070alex
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Sr jan 24, 2007 8:54 pm

Napisal/-a 070alex Sr jan 13, 2010 3:12 pm

ja šprickit sem jaz uporabljal od Dinitrola ki je v spreju sem ga dobil v merkurju. Drugače pa sem dal plastike v plastic primer in nato barval.

p.s. iščem volan za felicio tak kot na sliki (brez airbaiga-ga ne rabim), pa voznikov senčnik, lahko tudi meglenke če jih ima kdo odveč.
Slika

Slika
Speed kills
 
070alex
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Sr jan 24, 2007 8:54 pm

Napisal/-a 070alex Sr jan 13, 2010 3:19 pm

aja pa tole zadno lajšto brez napisa tudi iščem, meli so jo od letnika 99 dalje.
Slika
Speed kills
 
miha_racer
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Ne dec 27, 2009 2:04 pm
Kraj: Rogaška Slatina/Maribor

Napisal/-a miha_racer Sr jan 13, 2010 4:07 pm

defasturias je napisal/-a:Mislim da se šprickit dobi tudi v spreju od Dinitrola, sicer pa ni vedno potreben, lahko namesto njega uporabiš tudi primer=osnovna barva. Fora šprickita je, da zapolni luknjice in rajse, nastale po brušenju, ampak če znaš dobro nanašati kit, potem ne bi smelo biti zračnih mehurčkov in tudi če zbrusiš z mašino ne bo nepravilnosti na površini.

Recimo en primer uporabe je ko barvaš črne letvice, ki imajo grobo strukturo. Namesto da bi jih brusil, jih daš v šprickit, pobrusiš in so gladke. Če bi šel pa čez s primerjem, bi pa podlaga ostala neravna.

Torej če barvaš plastiko, če prav razumem, po zbrušeni, razmaščeni plastiki daš gor kar šprickit, malo pobrusiš in lahko barvaš??

:tomidelej:
 
070alex
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Sr jan 24, 2007 8:54 pm

Napisal/-a 070alex Sr jan 13, 2010 4:18 pm

sam sem naredil tako da sem plastike zbrusil, očistil z čistilom za plastike od mobihela, lahko tudi nitro razredčilo. Potem sem špricnil v primer za plastiko in pobarval. Nisem dajal nič šprickita. Bi pa sedaj poskusil tako da bi pošmirglal, vendar ne preveč na fino, dal v šprickit in pošmirglal, nato še plastic primer in pa pobarval in bi verjetno ratalo čist gladko. Ker koker sem sam bral okrog barvanja plastik je plastic primer kar obvezna zadeva ker daje prožnost.
Speed kills
 
Uporabniški avatar
defasturias
Novinec
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Sr maj 13, 2009 7:04 pm

Napisal/-a defasturias Sr jan 13, 2010 10:47 pm

Miha, tako kot je alex rekel. Če imaš ono standardno plastiko, ki je uporabljana za črne letvice in ima tako grahasto površino, je možnost da a)zbrusiš, če si bolj len pa b)daš v šprickit. Če greš že brusit, moraš zbrusit na koncu vsaj z granulacijo 1000, sicer so risi še vedno pregloboki, da bi jih primer zalil, tako da ti šprickit ne uide in zato jaz ne bi sploh brusil.

Torej če povzamem - čiščenje - šprickit - brušenje od grobejšega do nekje #1000 - primer* - pokrivna barva - lak - brušenje z #2000-#5000 - poliranje

*glede primerja - primer daš zato, da se pokrivna barva bolje veže na podlago. Ampak če daš med plastiko in primer šprickit, je načeloma vseeno kak primer daješ, če pa gre primer direktno da dobro zbrušeno plastično podlago, pa bolje da je primer za plastiko.

Zadnja 2 koraka sta pa za picajzle, ampak močno poudarita globino barve in odsev. Zbrusiš pa le toliko da zmatira, moraš pazit da ne zbrusiš do pokrivne barve ali bognedaj primerja. Potem pa poliranje. Jaz pri svojem hobiju sicer ne uporabljam šprickita, so pa vsi ostali koraki pomembni, še posebej zadnja 2.

Kar se tiče čiščenja pred barvanjem, pa jaz uporabljam milnico. Nitro razžira plastiko, pa tudi barvo (jaz ga recimo uporabljam za odstranjevanje barve), tako da jaz po njemu ne bi posegal.

Še kaj?
 
miha_racer
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Ne dec 27, 2009 2:04 pm
Kraj: Rogaška Slatina/Maribor

Napisal/-a miha_racer Če jan 14, 2010 1:32 pm

defasturias je napisal/-a:Miha, tako kot je alex rekel. Če imaš ono standardno plastiko, ki je uporabljana za črne letvice in ima tako grahasto površino, je možnost da a)zbrusiš, če si bolj len pa b)daš v šprickit. Če greš že brusit, moraš zbrusit na koncu vsaj z granulacijo 1000, sicer so risi še vedno pregloboki, da bi jih primer zalil, tako da ti šprickit ne uide in zato jaz ne bi sploh brusil.

Torej če povzamem - čiščenje - šprickit - brušenje od grobejšega do nekje #1000 - primer* - pokrivna barva - lak - brušenje z #2000-#5000 - poliranje

*glede primerja - primer daš zato, da se pokrivna barva bolje veže na podlago. Ampak če daš med plastiko in primer šprickit, je načeloma vseeno kak primer daješ, če pa gre primer direktno da dobro zbrušeno plastično podlago, pa bolje da je primer za plastiko.

Zadnja 2 koraka sta pa za picajzle, ampak močno poudarita globino barve in odsev. Zbrusiš pa le toliko da zmatira, moraš pazit da ne zbrusiš do pokrivne barve ali bognedaj primerja. Potem pa poliranje. Jaz pri svojem hobiju sicer ne uporabljam šprickita, so pa vsi ostali koraki pomembni, še posebej zadnja 2.

Kar se tiče čiščenja pred barvanjem, pa jaz uporabljam milnico. Nitro razžira plastiko, pa tudi barvo (jaz ga recimo uporabljam za odstranjevanje barve), tako da jaz po njemu ne bi posegal.

Še kaj?


Zaenkrat ne. Hvala, lepo podrobno opisano!!
:D
 
Uporabniški avatar
\OnlyME/
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: Ne okt 14, 2007 11:10 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a \OnlyME/ To jan 19, 2010 10:56 pm

Lepo pobarvan avtek,.... tule gor bi jaz sam kake angel eyes dal (če se dobijo) v črni barvi, zadnje luči bi štrihnil s črnim transparent sprejem, streho foliral s črno svetlečo folijo in to je to
 
070alex
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Sr jan 24, 2007 8:54 pm

Napisal/-a 070alex Sr jan 20, 2010 7:05 pm

kje pa se dobi ta sprej za zatemnitev luči in ali je to dovoljeno? cena?
Speed kills
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost