avspuh bo samo en z 90mm zaključkom zadaj. Še vedno lahko bi se delal avto ki bi imel druge luči spredaj in zadaj, XYZ odbijače ampak tukaj je GTT oldschool look in je mnogo poliestra preteklo da bo tudi tak ostal
croma_man je napisal/-a:ja to je pa trma, vse eksprese k sm gledal so pustil originalne odbijače zadaj tud če so dal vse obrobe gor, jst sm pa zakompliciral.
pragi so poglavje zase spet, od petke so pa vsaj tukaj neuporabni, prenizki, prekratki, tako da sem šel delat nekaj podobnega pa vseeno še malo na širino da se približam feltnam.
samo eno uprašanje..tle me zanima postopek....ti si na avto zalepil ta material (stirodur verjetno?!), celega oblepil s tem trakom (kaj to je tisti ki je tudi za stanovanja barvat al kak poseben za avtolicarje?) in zdaj bos dal cez njega pac smolo in vlakna....pol bos pa dal vse narazen...in bos dal na avto samo smolo in vlakna....al bo ta stirodur ostal gor??....ampak je enega dela a?
stirodur na avto, oblepit s tem trakom kot si pravilno napisal je to ličarski/malerski maskirni trak, ločilno sredstvo (pač premaz tanek) preko tega traku, poliester gor 3 sloje vlaken in smole, potem pa luščenje vsega dol. Stirodur ne bo ostal vmes, ampak bo votlo.
drugi del ki se je delal šele letos je pa kontra stran, ker bo vse lepljeno rabim velike površine za nanos lepila tako da se je spet cel avto polepil, skalupiral pleh in združil s tem poliestrom ki je razširjen.
Dela je ogromno, če nebi delal napak v štartu bi ga bilo dosti manj ampak ko delaš nekaj "prvič" ti je ponavadi šele na koncu jasno kako nardit.
ličarski trak zakon, oblika tudi dobiva že končno podobo, torej to je osnova za ločilec in pa poliestranje ker se bo potem vse potegnilo dol iz avta.
Boš naredil negativen kalup?
Ali samo grob odlitek, tega kar boš "potegnil" iz pramodela-trenutna oblika iz stirodurja. In bo nakoncu ta "odlitek" montiran na končni podobi avta?
*Kakšno granulacijo oz. koliko slojev, kako težkih steklenih vlaken boš nanesel na končni izdelek?
In se, oblika ohrani?
Ob "teži" nanesenih slojev tkanine se linije rahlo porazgubijo.
Nastane bolj organska-baročna umetnina-se bo pa kitalo, tako da bodo linije lažje uspele(z manj denarja, kot če bi delal v kalupu)
Zanimiv pristop. Vsekakor, pa že težko pričakujem/o slike
lite feltne so zato gor ker se dela bodykit po feltnah, sedeži so pa itak v "zaprtem" avtu tako da noter ravno ni toliko praha kot drugje po delavnici.
no uganka gre naprej, kaj za hudiča se je zgodilo da je ekspres črn?