Še moj komentar k tej temi...ker žal nisem veliko po forumih, sem vseeno zagledal tega..in tako dodajam par malenkosti. V tem poslu poleg ostale grafike sem že kar nekaj časa. Tako sem prvi avto wrappal davnega 2002 (Citroen C5-rumene barve-taxi v ljubljani-mogoče se ga kdo se spomni). Samo wrappanje se je od takrat kar konkretno spremenilo. Sicer obstaja zadeva že kar lep čas a na udaru je posledično zaradi razvoja folij mogoče malo bolj zadnja leta. Tudi v tujini se zadeve razvijajo nekako vzporedno z nami, le da je kupna moč večja, prav tako trg in s tem število wrappanih avtomobilov.
Pri nas je še malo problem raznih popoldanskih pocarjev in takih ki to delajo brez računa, tako da je cena potem nekako iz realnih 1500-1600 zmanjšana na okoli 1000 po avtomobilu. Koliko je dela z enim avtom, ve le tisti ki se je tega lotil-lotil konkretno govorim, tako da se je posvetil vsakemu detajlu na avtu in ga obdelal temperaturno in še kako drugače, tako kot je potrebno, seveda po dobri pripravi avtomobila na aplikacijo folije. Rekel bi še, da tukaj na sploh štejejo potrpežljivost pri delu, natančnost in ne hitrost lepljenja-saj ta po pol leta ob morebitnem odstopanju folije ne pomeni nič dobrega.
Nekaj projektov zadnjega časa sem objavil spodaj, seveda pa se marsikateri projekt skriva še na kartici fotoaparata, zadnji pa je še v delavnici napol apliciran, a mo nared naslednje dni.
Ford Mondeo BlackMAT:

naj vas ne zmoti tale fen, hehe je le za rahlo gretje površine, sicer že zelo zdelan, a za končno obdelavo in krivine je se uporablja močnejši industrijski kjer greje 600 stopinj

!











Vozilo je slikano pred nasledno fazo-apliciranjem reklamne grafike...a sem objavil te slike, kjer pride mat barva in sam wrapping lepše do izraza.
Tu je bil še projekt skuter. Slednji je doma že od davnega 1996, a je bil že malo zdelan, tako da je bil kot nalašč za nov izziv- wrappanje. Tu sem se srečeval z nekaterimi ekstremnimi primeri krivin, kjer je folija bila še ravno dosti prožna, a je bilo treba vse delati zelo previdno, saj je najmanša napakica pomenila pregretje ali razrganino in s tem ponovno lepljenje od začetka... Pri slednjem bi rekel da je barvanje cenejše zaradi majhne površine-z wrappanjem pa je po času dela za pol avtomobila in s tem sorazmerno drago.
Piaggio Typhoon (gree, white, blue) iz rdeče se je prelevil v skoraj novega skuterja:

začetek...





Skuterček je spet lepo uporaben na poletni vročini za po mestu. Moram reči da sem presenečen nad pogledi mimoidočih..iz grdega račka se je lepo prelevil v nekaj lepšega.
Naslednji projekt je bil sicer že viden tule aen refresh
MINI BlackMAT:
pred apliciranjem je potrebno dobro pripraviti površino

med delom










Kar nekaj projektov je bilo tudi same obdelave notranjosti (armaturna plošča-plastika v karbon, piano black, ali katerokoli drugo barvo,...a slikice so ali na telefonu ali kje drugje

Komentarji dobrodošli, da malo obudimo temo, ker nekako je treba tudi samo sceno še bolj oživeti, saj 90% ljudi ne ve, kaj se da doseči s folijami, oziroma si niti ne predstavljajo da je to sploh možno oz. izvedljivo.
lep pozdrav, Tadej