Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- CVETKE

Napisal/-a lisko So mar 23, 2013 8:37 pm

kosir1234 je napisal/-a:pr vsak firm majo cvetke :D

ne morem prebolet poddimenzioniranih ležajev na menjalniku od polota 1.4 :D

Naredi iz inox-a nov sesalni kolektor z enakimi cevmi, me zanima kako bi zgledali dyno grafi :)


Majo cvetke....sam tolk?:)
Dobil ležaje....in verjeli ali ne so od F9Q motorja....Kar pa je 1.9DCI. Motor v cliotu je pa F8Q...
Ponavad si številke sledijo navzgor....Torej ,ko firma razvije nekaj novega gre na nasljednjo številko....
F8Q 64KS
F9Q 120KS

Enaki ležaji? Enaka ojnica? Enaka glavna gred? Toliko potencijala pa F8Q motor tudi ni imel /nima. Ali bi lahko bla butasta logika , da so prvo sestavli F9Q(120KS) motor (od leta 2002 naprej) in ga nato dali v cliota leta99?

A niso lih ti motorji (F9Q, 120KS) imeli težave s spodnjim delom motorja?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- CVETKE

Napisal/-a čare So mar 23, 2013 9:52 pm

To samo reši uganko zakaj Dci-ji zaribavajo na glavnih gredeh.Prešvoh je.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- CVETKE

Napisal/-a lisko So mar 23, 2013 11:45 pm

čare je napisal/-a:To samo reši uganko zakaj Dci-ji zaribavajo na glavnih gredeh.Prešvoh je.


Pa še nekaj....F8M (1.6 motor) je imel enake ležaje s to razliko, da je imel zarezo....Tile so enaki samo zareze nimajo....
Nardiš prešvoh ležaj....potem pa ti lahko še pobegne iz ležišča....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- CVETKE

Napisal/-a TrijoAdijo Ne mar 24, 2013 8:03 am

Se pravi, da je 1.9 dci v bistvu nadgradnja 1.9d.A je pri 1.9d tut prihajalo do problemov z ležaji?Jest mislim,da ne.Zato so po moejm te francozi enostavno pustili ležaje pri miru,ko so skup sestavljali 1.9dci in si pri tem mislili: eh, če je v starem motorju delalo, bo tut v novem. :roll:
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- CVETKE

Napisal/-a drmocar Ne mar 24, 2013 4:16 pm

Sej so ležaji enaki kot pri skoraj vseh renaultih, od 1.4 16v, 1.5dci, 2.0 16V RS...pač tko je pri renaultu. Pa seveda, samo ena mera original ležajev.

Za primer, honda ima 7 različnih debelin glavnih ležajev za mere med 59.00mm (minimum premer) in 59.02mm (maximum premer), razvrščene po barvah (modra, črna, rjava, zelena, rumena, roza in rdeča). Malo za v razmislek. ;) Podobno je pri PSA, Mitsubishi.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- CVETKE

Napisal/-a lisko Ne apr 07, 2013 6:07 am

Naj govorijo slike...
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- CVETKE

Napisal/-a Ivan36 Ne apr 07, 2013 6:37 am

Rdeč alternator :DDD A smo sigurni, da ni Lisko ex Indijec ? Tam imajo vse kičasto :lol: Dobro bo zrihtan SPET ! Sam ne pozabi pisat kilometrino ;)
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- CVETKE

Napisal/-a yashica Ne apr 07, 2013 6:54 am

Ma kakšno kilometrino neki, glede na poseg bo avto štartal iz 0km. Pohvale za opravljeno delo ;) S čim si pobarval zadnjo premo, epoxy, hammerite :?:
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- CVETKE

Napisal/-a lisko Ne apr 07, 2013 8:20 am

Ivan36 je napisal/-a:Rdeč alternator :DDD A smo sigurni, da ni Lisko ex Indijec ? Tam imajo vse kičasto :lol: Dobro bo zrihtan SPET ! Sam ne pozabi pisat kilometrino ;)



Naj bo kičasto :D
Slika

Glede znaka....L&L je šlo v stečaj....odpustili delavce, sčrpali sredstva in ustanovili novo firmo Marjetica :D :D :D :D

yashica: Prvo 2k primer potem pa 2k barva(namenjena pohodni pločevini in premostitvenim rampam...odporna na udarce).

Podvozje pa klasika ( preverjeno že pri jeepu), brusi do pleha, osnovna in dinitrol premaz. Notranjost pa vosek.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- CVETKE

Napisal/-a yashica Ne apr 07, 2013 8:41 am

lisko je napisal/-a:
Ivan36 je napisal/-a:Rdeč alternator :DDD A smo sigurni, da ni Lisko ex Indijec ? Tam imajo vse kičasto :lol: Dobro bo zrihtan SPET ! Sam ne pozabi pisat kilometrino ;)



Naj bo kičasto :D
Slika

Glede znaka....L&L je šlo v stečaj....odpustili delavce, sčrpali sredstva in ustanovili novo firmo Marjetica :D :D :D :D

yashica: Prvo 2k primer potem pa 2k barva(namenjena pohodni pločevini in premostitvenim rampam...odporna na udarce).

Podvozje pa klasika ( preverjeno že pri jeepu), brusi do pleha, osnovna in dinitrol premaz. Notranjost pa vosek.


Samo, da ne boš kje na Hrenovi v bližini cafe open obstal z dvignjeno haubo... te bodo takoj vzeli za svojega :mrgreen:

Dodatna zaščita mi je samoumevna. Za votle dele je pri tako starem vozilu (vsaj kar se dinitrola tiče) najbolje uporabiti ML, ki ima sposobnost penitracije med dvema poločevinama 8cm in je odličen zaviralec že nastale rje. Za samo podvozje je bolje uporabiti car oziroma 4941, ki je trdi vosek in za razliko od UBS-a ne poka.

Če se voskanja še nisi lotil ti z veseljem posodim pištolo, ki ima 1,5 metra dolge šobe (tri vrste) premera 6mm. Prideš praktično povsod zraven ;)
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- CVETKE

Napisal/-a Ivan36 Ne apr 07, 2013 9:02 am

Hehe to bo edini Flower no Power :lol: Sam bo pa lep. A kotaće boš pustil original ali bi dal te ?
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- CVETKE

Napisal/-a lisko Po apr 15, 2013 11:13 pm

Felne bodo....hmmmm ene 5 krake 13ke.

Drugače pa...

Očiščeni bati čakajo montažo...
Slika

Bati in štarter na svojem mestu....
Slika

Blenda za EGR ventil iz rostfraja...
Slika

Sestavljena glava...
Slika

Že na mestu...

Slika

In pa sestavljen motor.
Slika

Prvi vžig...
http://www.mojvideo.com/video-start/e94 ... 730e911e2d

Vžig drugo jutro...
http://www.mojvideo.com/video-start1/ff ... 33d7a4e031

Avtek je še brez izpuha drugač pa veselo brunda :D

.
.
.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- START

Napisal/-a monster_d Ne apr 21, 2013 10:04 pm

Lepo, vedno najdeš take avte da ti ne zmanjka dela :mrgreen:
Veselo šraufanje
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- START

Napisal/-a lisko Po apr 22, 2013 4:39 am

Hehe ja ker jih vedno na Ptuju kupim :P
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
hahehihoh
Uporabnik
 
Prispevkov: 1051
Pridružen: Če apr 19, 2012 7:48 pm

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- START

Napisal/-a hahehihoh Po apr 22, 2013 1:22 pm

Sem čisti amater, ampak je tak zvok avtomobila normalen? Ali je to zato, ker nima izpušnega sistema?
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- START

Napisal/-a čare Po apr 22, 2013 1:48 pm

Nima avspuha.Sam kaj bo temu avtu števec do 240 km/h??
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- START

Napisal/-a lisko Po apr 22, 2013 8:08 pm

Ker majo vsi iste stevce...sej obratomer je tud do 7 jurjo...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- START

Napisal/-a Nixxon To apr 23, 2013 11:10 am

Mislim da so šele z letom 2004 dali notri števce ki so dejansko bili prilagojeni motorju ki je bil v avtu.
Slika
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2258
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- START

Napisal/-a RedBaron Pe apr 26, 2013 2:55 pm

Zakaj si blindiral EGR?

A ni pri tebi tako, da mora vsaka stvar na avtu delovat? :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- START

Napisal/-a lisko Pe apr 26, 2013 3:39 pm

A je kdo reku, da ne dela?:) On dela cist normalno :P

Je pa nasljednji problem...isce se kompresor Klime. Pase od vseh 1.9D, 1.9DTI in 1.8B renojev... Ce kdo ve za kerga bi se priporocal.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost