Da se še tukaj malo pohvalim in dam mogoče komu idejo - navdih sem dobil v tej temi
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=56&t=85736.
Pred nekaj časa sem kupil avto, ki je imel precej poškodovan zadnji odbijač. Ker gre za vozilo manjše vrednosti, sem se odločil za DIY popravilo (pri ličarju bi švasanje in barvanje celega odbijača prišlo 150-200eur, jaz sem imel zanemarljiv strošek, 15eur barva in lak (ki sem ju sicer rabil še za druge reči) ter mrežica 0,50eur.
Na žalost nimam slike od prej. Tukaj se vidi, kje je bilo počeno. Na koncu vsake razpoke sem zvrtal luknjo s 5mm svedrom (da preprečim nadaljne širjenje razpoke), potem pa s spajkalnikom poglobil razpoko, da se je material nabral na robovih. Ob preseku bi izgledala vdolbina v obliki črke V, potem sem pa ob robovih nabran material zalil nazaj v razpoko.
Da se prepreči ponovno pokanje in hkrati ojača plastiko, sem z notranje strani s spajkalnikom vtopil kovinsko mrežico (Merkur, vrtno oddelek, pol cm2 veliki kvadratki). Po končanem postopku je odbijač izgledal takole:
Sledilo je kitanje, brušenje in barvanje. Pred kitanjem je treba na golo plastiko nanesti primer (čopič), ostalo površino pa pobrusiti. Delovno površino, katero bo kasneje v celoti prekrila barva sem brusil s #400, okolico (kjer bo prehod) pa s #1200.
Žal nimam nobene slike končanega odbijača od blizu. Moram reči, da mi je barvanje odlično uspelo, skoraj se ne opazi. Pri barvanju manjših delov je ključno to, da se ne zalepi traku do konca, ampak se pusti privihan rob, na ta način namesto črte nastane meglica, ki jo kasneje pobrusiš in spoliraš. Postopek ponazarjam s skico. 4 faza je brušenje meglice in polakirane površine z #2000 in strojno poliranje.
Takole pa izgleda zdaj.