HONDAsek je napisal/-a:Bom uporabil kar to temo, če ni vredu, jo naj prosim moderator razbije in naredi novo/prestavi.
Včeraj sem imel na voljo novi delphi "računalnik" s katerim sem se malce igral in gledal kar vse mojemu avtu "ne paše", začuda nisem ugotovil skoraj nič kaj bi naj šlo narobe - HVALA BOGU , me pa je zmotila opazka da sem imel na injektorih 1,2,3 0,3mg na 4tem pa -1,0mg v prostem teku, tudi ob dodajanju gasa (na mestu) se ne spremeni kaj dosti. Zdaj me samo zanima kaj pomenijo te številke oz. kaj je razlog za takšno odstopanje na 4tem injektoru
stohum je napisal/-a:Zdravo HONDASek.
To pomeni koliko morajo injektorji popravljat količino vbrizga za čimbolj enakomeren prosti tek. Pri EURO4 se korekcije izvajajo stalno, pri EURO3 pa samo do cca 1500 obr./min. Višja številka pomeni, da je šoba oz. drsni element izrabljen, ampak to je če gre številka proti 2. Skratka seštevek vsek popravkov mora bit čim bliže 0. Pomembno je tudi, da se med tekom motorja tiste vrednosti ne bistveno spreminjajo. Tako so meni razložili. Če želiš šobe na hitro preverit pa na lončke. Je bolj kavbojska meritev, ker na tak način ne vidiš kako šoba gorivo razprši, ampak samo obrabljenost/nesnago znotraj šobe (konjica). Upam, da sem prav povedal.
lp,
Stojan
Sediment. Rezervar in vse BAJE prečiščeno.
stohum je napisal/-a:Ja sej jst tudi 6 let, skupno skoraj 200.000 km, do 21.4.2015, ko sm zadnjič toču. Zdej ko je avto na servisu sm že pozabu kako je it na bencinsko. Skratka bomo po vsej verjetnosti vložili odškodninski zahtevek, pol pa vidli kaj bo, ker se ne upa tako zabit filtr goriva pa je bil sredi aprila menjan. Sej je tudi serviser potrdil, da je gorivo slabo.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov