Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a TrijoAdijo Če dec 04, 2014 2:47 pm

Sej se mi je kr zdelo, da če se gre za forda, da bo ta senzor krivec za tvoje sive lase. Pa ne uporabljat nekih testerjev. Za forda vzami Focom program in kabel (cca, 20€), ali pa program FORScan za povezavo z avtom pa ELM327. To bo še najbolj precizno pokazalo napake in parametre.

Kar pa se tiče senzorja pritiska goriva, pa je lahko tudi senzor fuč, vendar tester to z branjem parametrov zelo nazorno pokaže :) Če pa je napaka v konektorju, pa tester tudi to lepo pokaže z branjem napak :)
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
stohum
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Po dec 01, 2014 1:42 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a stohum Po dec 08, 2014 8:48 am

TrioAdio, res hvala za prijaznost in nasvete. Kje se ta focom dobi? ebay? Imam pa še eno vprašanje, ki je mogoče povezano z grelnimi svečkami ali pa ne. Zjutraj mi malo cuka, par 100m. Če vozim na cca 2000obr je ok, čene pa cuka. Glede testerja pa ne vem če sploh kej pokaže, ker mehanik pravi da je vse uredu. Bi blo možno da bi ble šobe? Ta model ima krajše špice kot letnik 2002-2003. Skratka pol ko je motor malo topel tega ni več.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a TrijoAdijo Po dec 08, 2014 9:07 am

Pomojem bi znal zrak vlečt. Grelne svečke so pomembne samo za štart hladnega motorja,pa še v teh temperaturah nimajo nobenega pomena. Focoma dobiš na ebay-u,al pa na aliexpress-u. Zaenkrat se je najboljše obnesel FORScan v navezavi z ELM327, ker pokaže tudi zahtevane parametre zraven pa še dejanske parametre.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
stohum
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Po dec 01, 2014 1:42 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a stohum Po dec 08, 2014 9:11 am

Zrak v gorivu, al falš zrak mimo kake počene cevi npr?
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a TrijoAdijo Po dec 08, 2014 9:19 am

Jap. Lahko vleče zrak pri hitrih spojkah na filtru (tam notri so O-ringi, ki se jih da z nekaj časa in nekaj kletvicami ter s pinceto tudi zamenjat). Lahko pa tudi zrak vleče čez filter.Sicer ima filter komoro za zrak,kjer se zrak nabira in naj ne bi šel v dovod do pumpe, ampak če je kak ponaredek od filtra, se zna tudi to zgodit (lep primer so UFI filtri).
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
stohum
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Po dec 01, 2014 1:42 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a stohum Po dec 08, 2014 9:38 am

Mislim da je Wix znamke - euroton. Sej samo dokler je mrzu tako dela in je če zunaj. Ko ga mam v garaži je vse ok. Če ga vžgem in počakam malo na mestu al pa malo držim po gasu, pol tudi ni problema. Bom nabavil eobd2 in bomo hitro vidli kaj je in kaj ni.
 
sbt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To maj 14, 2013 8:20 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a sbt Pe dec 26, 2014 2:09 pm

Lep pozdrav. Trijo adijo a tebi zdej uredu laufa z očiščenimi šobam? Jst mam še zmer isti problem ce auto stoji dle časa mi vžge takoj ampak 15-20sec laufa pod nižjim prostim tekom in gas ne prime u tem času. Bil sem že pri vsaj 10tim mehanikom in nobenmu se nit sanja ne kaj bi lahko blo.
Na ceveh sem menjal o ringe, iz filtra na pumpo sem dal prozorno cev da vidm če je kej zraka (ga ni) zravn sm dal še nepovratni ventil tko da nafta sigurn ne pade in zraka ne vleče
 
AssKicker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 568
Pridružen: Po jan 20, 2014 6:08 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a AssKicker Pe dec 26, 2014 2:15 pm

Je že kdo od vas sprobal antigrippante 25?
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a TrijoAdijo Pe dec 26, 2014 2:42 pm

sbt je napisal/-a:Lep pozdrav. Trijo adijo a tebi zdej uredu laufa z očiščenimi šobam? Jst mam še zmer isti problem ce auto stoji dle časa mi vžge takoj ampak 15-20sec laufa pod nižjim prostim tekom in gas ne prime u tem času. Bil sem že pri vsaj 10tim mehanikom in nobenmu se nit sanja ne kaj bi lahko blo.
Na ceveh sem menjal o ringe, iz filtra na pumpo sem dal prozorno cev da vidm če je kej zraka (ga ni) zravn sm dal še nepovratni ventil tko da nafta sigurn ne pade in zraka ne vleče


Jup. Še je živ :)

Dej nabavi ELM327 vmesnik (ker je najcenejši) in z neta si dol potegn program FORScan. ko boš to uštimal, mi povej, pa ti bom povedal kaj in kako preverit. Sam pomojem tebe yebe pritisk goriva.

AssKicker je napisal/-a:Je že kdo od vas sprobal antigrippante 25?


Ne.Je za kaj? Baje beemvejaši to na polno nabavljajo
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
sbt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To maj 14, 2013 8:20 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a sbt Pe dec 26, 2014 3:03 pm

A je dobr ta z bluetooth? K tega elm 327 mam
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a TrijoAdijo Pe dec 26, 2014 3:04 pm

Bo dober. Tut jest ga imam z bluetoothom.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
sbt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To maj 14, 2013 8:20 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a sbt Pe dec 26, 2014 3:53 pm

Ok pol pa sam se forscan dol dam. A kej vec pokaze k delphi al pa autocom to?
Aja pritisk sm pa gledu pa je pod prostim tekom res mal nizek sam je ze tud prej bil pa je normaln vzigal. Je pa tm okrog 220 do 250 barov. Pa gre tja do 1600 barov pa mal cez.
Misls da je lahko pumpa u k....? Pa da sam u prostem teku ne daje dost?
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a TrijoAdijo Pe dec 26, 2014 4:06 pm

Ja, mal boljše je, ker je direkt za forde.No, sej tam pr forscanu boš videl, da je na izbiro dejanski pritisk goriva in željeni pritisk goriva, pa še obrati motorja. To izberi pa dej preklop na grafe in snemaj podatke. Pol pa avto vžgi po daljšem mirovanju. Potem boš videl koliko barov odstopa pritisk goriva. Pol pa dej sporoč podatke, koliko barov in kakšna razlika je v pritisku goriva je bila v trenutku vžiga motorja in kolikšna je razlika v pritisku goriva, ko gas ne prijemlje in kolikšna je, ko gas začne prijemat.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
sbt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To maj 14, 2013 8:20 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a sbt Pe dec 26, 2014 4:38 pm

Ok bom dons to na racunalnik spravu pa jutr preveru na auto k bo stal cez noc. Ej a ti mas cdp+ autocom al se tastarga?
 
sbt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To maj 14, 2013 8:20 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a sbt Pe dec 26, 2014 5:01 pm

 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a TrijoAdijo Pe dec 26, 2014 5:06 pm

Imam autocom cdp+.

Nisem probal tega, ker mi ne nuca.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
sbt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To maj 14, 2013 8:20 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a sbt Pe dec 26, 2014 7:19 pm

Sej ne vem ce si ze probu al ne sam teli cdp+ majo problem k se ne povezejo z bmw e60/61. Ce bos rabu ti lahko to ustimam
 
sbt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To maj 14, 2013 8:20 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a sbt Pe dec 26, 2014 8:37 pm

Evo spet jst. Sm dal forscan dol. Ze prklopu na auto in je pritisk tkole na toplem 230.000Kpa. Mal mal za prosti tek ne? Misls da je mozn da pumpa je...?
Aja sem pa se neki opazu na temu. In sicer za kodiranje injektorjev. Kaze zaporedje vpisa drugace kakor pa pri delphiju/autocomu. U bistvu zaporedje vziga
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a TrijoAdijo Pe dec 26, 2014 9:54 pm

sbt je napisal/-a:Sej ne vem ce si ze probu al ne sam teli cdp+ majo problem k se ne povezejo z bmw e60/61. Ce bos rabu ti lahko to ustimam


Ne, nisem bavarcev še priklapljal.....se jih nekak izogibam ko hudič križa.. :)

sbt je napisal/-a:Evo spet jst. Sm dal forscan dol. Ze prklopu na auto in je pritisk tkole na toplem 230.000Kpa. Mal mal za prosti tek ne? Misls da je mozn da pumpa je...?
Aja sem pa se neki opazu na temu. In sicer za kodiranje injektorjev. Kaze zaporedje vpisa drugace kakor pa pri delphiju/autocomu. U bistvu zaporedje vziga


Tam si dej še v meniju izberi FRP des in potem primerjaj, kakšen je željeni pritisk in kakšen je dejanski pritisk (pritisk v štandgasu mora bit 250bar +/- 40 bar, in je odvisen od temperature goriva in motorja).
Ni mus da je pumpa. Pumpa je lahko čisto OK, če pa dize ščijejo, pa pride do padca pritiska v skupnem vodu, kar pa se pozna pri za en klinc pritisku..Zato pa se tudi dela visokotlačni test, s katerim preveriš tlak pumpe in vidiš, če je katera diza potreba posebne obravnave.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
sbt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To maj 14, 2013 8:20 pm

Re: Čiščenje injektorjev (šob)

Napisal/-a sbt Pe dec 26, 2014 10:46 pm

Hm. Tistga zeljenga pritiska pa nism najdu. Bom jutr to mal bol nastudiru. Sam sej ce je 250 +- 40 pol je pritisk uredu k je topu motor.
Čeprou k ga bom mrzlega pa takrt k laufa unih 100-150 obratov nizje bo itak pokazal manjsi pritisk. K bo pod nizjimi obrati laufu. Tko da spet ne bom nc vedu.
Kaj pa IMV? Misls da je mozn da ta mal rabi takoj k zalaufa pa da pol naprej normaln? K ni mi jasn da napake nobene ne javi pa k enkrt zalaufa pol pelje k nov.
A ti mas 115 konjskega tud?
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 42 gostov