No,evo. zdej se pa še jest javljam
Zadnje čase sem opažal neko močnejše kajenje ob pritisku na gas
in hladen je malce hecno vžigal ampak vedno v prvo. Po branju te teme sem se odloču, da probam, pa kar bo bo.Kupu sem taprvo najcenejšo ultrazvočno posodo in čistilo. Najprej sem za test očistil en star bat od 2T motorja, ki je bil poln gareža. Po slabi uri mantranja v posodi je bil bat čist in kot nov. Potem pa sem se spravu k avtu. Šobe sem potegnu iz motorja in eno po eno lepo počasi razdrl, previdno razstavil in očistil v posodi. Ajoooj, kak je to blo vsrano :S Vglavnem, po čiščenju, sušenju, spihavanju in pregledovanju pod mikroskopom, da ja ni kje kaka smet ostala, sem šobe sestavu, zmontiral nova tesnila, vstavil v motor in zaštartal
Potem sem naredu še vsemogoče teste, ki jih lahko narediš sam doma (visokotlačni test, test po 1 minuti, po 4 minutah, po eni minuti na leru in potem 30 sek. na 3000 rpm, po dveh minutah na leru in 3-krat zaporedoma gas do podna). Vedno je bil povrat iz šob na vseh šobah enak. Rezultat med vožnjo pa je, da avto 2x manj kadi, bolj je živ ob pritisku na gas, poraba je padla za cca. 3 deci, hladen pa lepo vžge. Torej, zdej bom pa vidu kaj bo. Al se bo kakšna diza vscala al pa bo ok. Zaenkrat zgleda vse v redu.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.