@blaz2013: za dvigovanje avtomobila si kupi krokodilčka 2T na kolesih, ki ima na dvižnem delu gumo, če pa te nima si nabaviš hokejski pak (prepreči poškodbe).
Če misliš dvigovat avto, ki ga dobiš v kratkem, se izogibaj dvigovanja na pragu (tista štiri označena mesta so za servisno dvigalo). Pogojno se tam dviguje le ob uporabi adapterja, ki se zatakne za ojačitev in prepreči, da bi krokodilček spodneslo oziroma, da avto ne zdrsne z dvigalke.
Avto se zadaj preprosto dvigne na mestu kjer je zadnja prema vpeta na karoserijo in spredaj ravno tako tam, kjer je most privit na karoserijo.
Zraven dvigalke si nabavi še kovinski stojki.
Lahko se greš pa finese in nabaviš "dvižne blazinice", ki se zataknejo v luknje na dnu - spredaj in zadaj, ter tam podstaviš krokodila. Na tistih luknjah je drugače avto "nasajen" tekom proizvodnje.
Če rabiš dodatni info. ti lahko pošljem na zs slike kje naj bi dvigoval mk7, kakšni so "jacking pads" in kje točno pridejo. Od domačega dvigovanja na samem pragu pa le stran

Za dvigovanje s krokodilom ima lepo narejeno Renault. Dno in prag ravna in vzdolž lasersko varjena, spredaj in zadaj pa "peta" na katero enostavno podstaviš krokodila. Brez bojazni, da bi avto padel dol, da bi se zvil prag...