lada2103 je napisal/-a:Glede na to, da je viskoznost pri današnjih oljih mnogo manjša, je hladen zagon res manj problematičen. Vendar delovne temperature motor še posebej pri varčnih dizlih ne doseže prav hitro. Ko temperatura ni optimalna, motor dela manj ekonomično z več emisijami, posledično to pomeni težave s katalizatorjem, DPF-ji, EGR-ji, grelnimi svečkami in še kaj bi se našlo.
Prav zato je toliko bolj smiselno ogrevanje celotnega motorja.
Sigurno ni toliko ekonomičen kot pri ogretem motorju. Dizel je mišljen za vožnje na daljše relacije in prekomirna in vsakdanja varčna vožnja posledično nastanejo problemi z DPF, EGR grelne svečke pa itak trpijo samo pri mrzlem zagonu.
Z gretjem motorja se življenska doba teh stari ne bo povečala, ampak se bo povečal samo račun za elektriko. Življenska doba motorja se bo povečala, če bo motor pravilno vzdrževan in tudi način vožnje je zelo pomemben zato recimo imajo eni probleme z DPF pri cca 150kkm enim pa 300kkm dela BP ali celo 500kkm je nekdo pisal tukaj gor, da še vedno dela