Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Izolacija avtomobila

Napisal/-a evilfury Če okt 06, 2016 3:38 pm

Zdravo!

Sicer me boste zdaj označili za zmešanega, ampak meni se bo zmešalo od hrupa. Imam focusa ST mk2. Gor ma nataknene conti SC5 gume. In ja road noise me ubija. Mi lahko kdo priporoči kakšen relativno poceni izolacijski material? Za dynamat hočejo 200€, da se izolira gepek, boke in vsa vrata.

Še enkrat vem da je športn avto, ampak teh par kil se ne bo tolk poznalo.

Še sliko na kateri se vidi kako malo izolacije uporablja ford :lol:

Slika
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2856
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a mrtwelvetrees Če okt 06, 2016 6:54 pm

Ko sem bil mlad... sem bil trapast.... bilo je drago, ampak bilo je zvočno izolirano, pa še muska je butala bolj...

Slika
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1912
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a nejc1 Če okt 06, 2016 7:27 pm

http://radiovili.si/si/SilentCoat/451/
Tole bo prava stvar za čimboljšo izolacijo hrupa. Vzet čimdebelejšega in izolirat čimveč kar je možno, žal pač ni ravno poceni..
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: Ne jul 26, 2015 3:40 pm

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a nered Pe okt 07, 2016 12:32 am

Tu pa lahk dam js input ne kupovat dyna pa silent itd.. Ker ni tko super zadeva sploh glede na ceno. Imas veliko veliko boljso resitev v Baumaxu in Merkurju dobis samolepilno termalno izolacijo za cevi. Tko za ena vrata das 8 EUR je folija + mesh in deluje nenormalno dobro. Se ne spombem na pamet ampak i..buten. Za 80 eur uredis cel avto in razlika je astronomska sploh na AC.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a pskoda Pe okt 07, 2016 5:47 am

Conti SC5 so dobre gume (premium) in tudi glasne niso toliko, da bi motilo. Največji problem je v avtu.
Okrog amortizerja je velika plastika (zaščita) in jo odstrani (par vijakov) nato poglej, če je sploh kaj izolacije pa v blatniku tudi ko boš imel zaščito odstranjeno
Lp
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a evilfury Pe okt 07, 2016 7:26 am

Hvala za predlog nered bom sel precekirat.

Sem vzel dol zadni kolotek in avto ma dejansko samo to. Tako da dokler to ne porihtam nekako ni nobenga haska delat notri na izolaciji predvidevam?

http://shrani.si/f/t/P0/18IcISs2/1/20161007080003.jpg
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: Ne jul 26, 2015 3:40 pm

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a nered Pe okt 07, 2016 10:13 am

Tko je blo tudi pri meni. Pri Peugeot 407 sem uporabu silent coat + mesh z ebaya in je bla zadeva tko ok nic posebnega pa draga. Pa 407 je ze mel nekaj izolacije.

No i30 ni mel nicesar skor sam pleh. No js nisem mislu ponovno delat sam sem pa na hyundai forumu zaslediu tale link
https://m.youtube.com/watch?v=Oe6GOTybE1U in pa full dobre rezultate.

Zadeva se mal drugace imenuje pri nas nekak ibutenska izolacija nekak tko, zadeva pride tudi v roli in je tko 20-30cm siroka. Na eni strani je folija na drugi srani mesh pa lepilni trak.

No pride 8 eur v bauhausu ena rola na vrata nucas polovico role js sm dau kr celo rolo na ena vrata z vseh strani.

Zadeva deluje neopisno dobro. Najboljse je to, da malo otezi vrata in tko ko jih zapres pa odpres mas obcutek kot da so od letala vrata.

Aja js sm dal na to se naknadno, samo se "izolacijsko" peno, ki je tko ena plosca 1x1m 2 eur v vrata.

Opazno je najbolj odpiranje/zapiranje vrat k da je A8 ne i30 in pa AC.

Delal sem pa:

- Pokrov motorja: Folija/mesh + pena + org. pokrov
- Koloteki: 3x Folija/mesh
- Vrata: 1x Folija/mesh na zunanjo in notranjo sento + pena
- Pod: 1x Folija/mesh + pena ( nisem celi pod sam tisto kar je bilo direktno dosegljivo se mi ni dal ven devat ven sedezev )
- Motorni prostor pri steni od kabine: 2x Folija/mesh + pena
- Strop: 3x Folija/mesh + zlo tanek sloj pene

Pri stropu edino mores pazit. Pri meno se "tepih" na stropu odpne dol ni zalepljen. Ce imas nalepljenega gor potem mores kupit se "powdered glue" posebno lepilo tam 20-30$ na ebay ker lepila v spreju niso prevec obstojna in zacnejo zaradi vrocine in vlage odstopati navadna lepila imajo isti problem ampak lahko ti se pustijo madeze.

Tak problem je imel sosed po 3-4 mesecih mu je zacel odstopati strop nato je moral zadevo vzeti dol in scistiti staro lepilo + mesec skoraj cakati na to lepilo z ebaya. Sedaj mu zadeva drzi konkretno.

Jaz ce bi imel lepljeno streho, se je nebi lotil kajti ta ni tko velik fakto.

Najbolj pomembna so vrata, koloteki in motorni prostor.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a evilfury Pe okt 07, 2016 11:27 am

Kaj pa ce bi koloteke prvo izoliral iz zunanje strani, ker zdej ni nič kot slika kaže.
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: Ne jul 26, 2015 3:40 pm

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a nered Pe okt 07, 2016 11:59 am

Tud bi slo stem, da iz zjunanje strani mas vec umazanije pa vodo, vprasanje kak se bo obdrzal mogoce pametno z rivetim pripet gor.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a evilfury Pe okt 07, 2016 12:20 pm

Sej to bi dal pod kolotek tako da ne bi umazanija zraven prišla. No ja hvala za odgovore bom probal neki zrihtat.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a sonic Po okt 17, 2016 2:41 pm

nered je napisal/-a:No i30 ni mel nicesar skor sam pleh. No js nisem mislu ponovno delat sam sem pa na hyundai forumu zaslediu tale link
https://m.youtube.com/watch?v=Oe6GOTybE1U in pa full dobre rezultate.

Zadeva se mal drugace imenuje pri nas nekak ibutenska izolacija nekak tko, zadeva pride tudi v roli in je tko 20-30cm siroka. Na eni strani je folija na drugi srani mesh pa lepilni trak.

No pride 8 eur v bauhausu ena rola na vrata nucas polovico role js sm dau kr celo rolo na ena vrata z vseh strani.

Zadeva deluje neopisno dobro. Najboljse je to, da malo otezi vrata in tko ko jih zapres pa odpres mas obcutek kot da so od letala vrata.


Tole mi je zelo zanimivo, ker tudi sam načrtujem narediti zvočno izolacijo (Chevy Tahoe, velik ameriški SUV, kjer bo zaradi velikosti avta treba kar nekaj materiala, kar se pozna tudi na stroških).

Ampak me skrbi, kot so že nekateri opozorili v komentarjih na Youtube video v tvojem linku, da ni stvar problemtična, ker je ta izolacija narejena iz bitumna (potencialni smrad, tudi vnetljivost)? Izolacije, namensko narejene za avte, pa so iz butila.
Poleg tega, vprašanje ali se bo zadeva obdržala na vertikalni površini...

V enemu postu praviš da je tole boljše kot SilentCoat ali Dynamat - a to misliš absolutno glede na cenovno razmerje? Si imel izkušnje tudi s SIlent COat in podobnimi 'namenskimi' avtoizolacijami? (ne kritiziram, temveč sprašujem, ker zbiram informacije - kot rečeno bi rad našel dobro rešitev za svoj avto)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: Ne jul 26, 2015 3:40 pm

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a nered Po okt 17, 2016 4:05 pm

1. Vnetljivost

Vse te zadeve so vnetljive, res pa da pri taki temperaturi, ki je v avtu ne boš dosegel. Pod direktnim ognjem zadeva rata bolj rečmo sluzasta, kot, da se vname. Zadeva je obstojna do nekje 100C potem zacne popuscati, da jo začneš rečmo topit jo moraš dat na odprt ogenj.

Tale butilni trak pa ima klasifikacijo po EUROSTANDARDU:

RAZRED GORLJIVOSTI
E(EN 11925-2; EN 13501-1)


http://www3.ipc.org.es/dms/pdfs/Baldosas_ceramicas_caracteristicas_fisico-quimicas/Fire_resistance/4-4-1-D%20DOC20%20ing-DEF_vPDF.pdf

Se pravi je material zelo dobro odporen ognju. Klasificiran za kratek čas ognju mora biti izpostavljen v 90 do 150 sekund. Gorljivost je pod 1s, zadeva se bolj kot ne topi/tali. Ob direktnem kontaktu z konstantnim ognjem ne prispeva gorljivosti. Zadevo pa bi mogu izpostavit na temperaturo na območju 350-460C.

2 . Dynamat in Silentcoat

Oboje sem uporabil pri 407 dynamat iz tujine, slientcoat pa pri nas. Ni fer, da sem reku, da zadeva ni bila očitna, ker je bila dosti očitna ampak ne tako, kot tole pri i30. Ampak možno, da se tudi meni samo zdi, da je tole bolj učinkovito zato, ker 407 je imel že nekaj izolacije večinoma tista alu folija, ki jo nalepi proizvajalec. In je potem dynamat in silentcoat mogoče ni imel tako izrazit učinek kot pri i30, ki pa je imel pločevino povsem brez kakeršne koli izolacije. Je pa zadeva bila dosti draga že če se ne zmotiš pri rezanju.

3. Smrad

Vgrajeno je bilo nek 2 meseca pred poletjem Do sedaj nisem niti 1x zavohal asfalta ali kakšnega posebnega vonja. To poletje pa je večinoma bilo 30C. Avto je celo poletje vedno bil parkiran na direktnem soncu, na dopustu je bil 2 tedna na 34-36C kar je v samem avtu dosti več in za enkrat nobenega vonja ali poslabšanja v kvaliteti zvočne izolacije.

Jaz sem polepil samo lažje dostopna mesta. Zadeva pa ni takšna, da se je nebi dalo odstraniti.

4. Bitumen - Butilni

Mislim, da sem se jaz zapisal malo, na temu piše, da je butilni trak ne bitumenski trak. Imam še dva kosa zadeve, ki sem jih uporabil, sem šel poslikati imaš v priponki.


IMG_20161017_161714.jpg

IMG_20161017_161648.jpg

IMG_20161017_161630.jpg


Trenutno nimam časa ampak bom obe zadevi testiral, enkrat konec tedna in ti javim kako je glede vnetljivosti, smrada in vertikalnega lepljenja.


V materialu med silentcoat ploščo in tem butilnemu traku pa ne vidim razlike. Razel silentcoat je mel še neke bunke na strani kjer je folija isto pa si moral zadevo malo zagreti z fenom ali hotgunom ali vžigalnikom ob bolj mehkih zavojih (ex. kolotek).

Se docs za ta material:
https://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0ahUKEwi2s978j-LPAhWJ0xoKHSmuAucQFggaMAA&url=https%3A%2F%2Fhrv.sika.com%2Fdms%2Fgetdocument.get%2F46f30d77-6e0b-3136-99e2-d07a6970609a%2FSika%2520Multiseal-BT%2520leaflet.pdf&usg=AFQjCNFFmCa5sjPZzWYk8dhBVvZafIzABA&sig2=-VuKhBIAFCyTHWS7gYpbnw&bvm=bv.135974163,d.d2s&cad=rja


Če primerjaš material dynamat in tole gre za isto zadevo : //

Še to zadeva iz prve slike je za dodatno izolacijo, ista stvar, kot jo najdeš v vratih avta okoli zvočnika pena. Zadeva iz druge slike je za vpijanje vibracij. Več, kot dva sloja obeh nima posebnega efekta, en sloj vsake je več kot dovolj. Oboje dobiš v merkurju, bauhaus itd, ponavadi na odelku, kjer imajo cevi.
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: Ne jul 26, 2015 3:40 pm

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a nered Po okt 17, 2016 6:40 pm

P.S. Zadeva iz prve slike se imenuje avkustična izolacijska pena. Prodajajo jo v merkurju in bauhausu ampak če vprasas prodajalce noben ne ve za ti dve zadevi. In pa kar se tiče lepljenja obe zadevi sta samolepilni, vedno daš prvo en sloj traka z folijo (Iz druge in tretje slike) na to pa na ta trak, daš še trak iz prve slike.

2x sloj obeh je več kot dovolj. Daš eno na drugo če že devaš več slojev. Se pravi folija, folija, pena in pena. Obe zadevi se zalepita kar vredi ampak ko lepiš peno na peno ali peno na folijo ali folijo na folijo ne bo škodilo če daš še kapljico sekundnega lepila. Jaz sem načeloma uporabil od neostika lepilo v spreju.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a maniaxxx Po okt 17, 2016 9:11 pm

Sej si že imel focusa pa veš kako in kaj, pa si kupil še enega. Sicer mene ta hrup ni motil, oziroma nisem opazil, da bi bilo kaj slabše kot pri drugih avtih.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a sonic Po okt 17, 2016 10:18 pm

@nered, hvala za informacije, lepo si tole pofotkal in predstavil..

No, glede na opis je material na osnovi butila in ne bitumna, kar naj bi bilo OK, sicer pa na tvoji 2. fotki je tudi razvidno da je proizvajalec to predvidel tudi za avtodome in prikolice, tako da bi moralo biti OK.
Drugače glede bitumna (kar je v bistvu asfalt) najdeš različna mnenja - eni šimfajo kot da je to delo samega satana, drugi pa mirno uporabljajo, in menda so pred desetletji tudi tovraniške obloge bile na tej osnovi. Kdo bi vedel, no saj v tem primeru očitno nima veze, če je butil.

V glavnem, bom šel v bauhaus in merkur in zadevo preveril, na katerem oddelku trgovine (ene in druge) si to staknil?

AJa pa še to: ali je kak podatek o specifični teži te zadeve (kg/m2)?
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
Godward
Uporabnik
 
Prispevkov: 1378
Pridružen: So maj 05, 2007 11:16 am

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a Godward Po okt 17, 2016 10:45 pm

Pomoje ne bo nekega ucinka, ker ze v startu pises da noces dat prevec denarja. j*** ga edino tak bos nekaj dosegel, sicer pa iz teh tamkih plasti ne bo razlike. Ce hoces tisino, kupi s klaso :D
Renault 5 Campus 1.1/1.4 1992 - prodano
Renault Laguna 1.8 16V 2000 Fairway - prodano
Volvo S80 D5 2003 - prodano
Volvo S60 D5 2010 Summum avt.
Slika
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: Ne jul 26, 2015 3:40 pm

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a nered To okt 18, 2016 12:22 am

maniaxxx je napisal/-a:Sej si že imel focusa pa veš kako in kaj, pa si kupil še enega. Sicer mene ta hrup ni motil, oziroma nisem opazil, da bi bilo kaj slabše kot pri drugih avtih.


Dober avto, ampak pri takih dostikrat šparajo pri izolaciji. Vsakemu je vseč zvok motorja ampak po kratkem času sploh kadar zaviješ na stranske ali regionalne ceste ali na AC ti zna it mal na živce. Bivši sosed je istočasno ovil svoj avto (Astra J GTC OPC) avto je pod plehom bil skoraj gol, po tem je bila razlika nenormalna.

Milim res moraš razliko sprobati, ker je neverjetna. Na AC e nenormalno pozna recimo v mojem i30 se trenutno pri 180 notri čuje kot se je prej pri 120. Pri 120 je v avtu skoraj popolna tišina. Kar pa je meni osebno najbolj všeč, je to, da ti malo oteži vrata in spremeni zvok ob zapiranju vrat. Prav kvaliteten občutek-zvok kot, da bi zapiral vrata A6/BMW7.


sonic je napisal/-a:@nered, hvala za informacije, lepo si tole pofotkal in predstavil..

No, glede na opis je material na osnovi butila in ne bitumna, kar naj bi bilo OK, sicer pa na tvoji 2. fotki je tudi razvidno da je proizvajalec to predvidel tudi za avtodome in prikolice, tako da bi moralo biti OK.
Drugače glede bitumna (kar je v bistvu asfalt) najdeš različna mnenja - eni šimfajo kot da je to delo samega satana, drugi pa mirno uporabljajo, in menda so pred desetletji tudi tovraniške obloge bile na tej osnovi. Kdo bi vedel, no saj v tem primeru očitno nima veze, če je butil.

V glavnem, bom šel v bauhaus in merkur in zadevo preveril, na katerem oddelku trgovine (ene in druge) si to staknil?

AJa pa še to: ali je kak podatek o specifični teži te zadeve (kg/m2)?


Stvar je taka, da imaš par forumov audiofilov, katerim je big no-no karkoli druga kot Dynamat, Niton, Fatmat etc.. So skoraj taki, kot Apple fani in ti bodo takoj popljuvali zadevo. Tudi če je bitumen, dvomim, da bi ta začel pri 60-70C začel smrdeti če pogledaš na Yutube je par ljudi uporablo bitumenski trak in to tistega za strehe za ovitje ameriških klasik, pa noben ne poroča o vnetljivosti ali smradu.

Pojdi v Merkur, avkustični izolacijski material najdeš v oddelku za cevi, gradnjo. Imajo tudi plošče tiste 3-5cm v gradbenem odelku. Butilni trak pa najdeš na odelku za barve. V bauhausu, nucaš GPS, da se znajdeš sem pa zadeve našel na oddelku za cevi ampak ne te na sliki. - Mislim pa, da se boš moral v vsakem primeru sprehoditi, kajti prodajalcim če rečeš, da nucaš trak ali plošče za zvočno izolacijo te sam debelo gledajo če jim rečeš za avto takoj rečejo, nimamo.

Tko je blo meni vprašam nimamo. Pol pa grem par dni kasneje pa kupujem sifon za umivalnik in tko zaraven par teh trakov :huh: no jaz sem kupil te trake. No za tralala sem šel v gradbeni odelek v Merkurju in majo 3-5-7-10mm izolacijske piramidne plošče tko resno :huh: ..

Aja po vrhu pa imajo tudi mesh, od prodajalcev noben slišal za to noben ne ve kaj je to. Tudi imajo zunaj na gradbenem odelku. Mesh je pa tista "goba" iz tko odpadnega materiala (tole: http://inspectapedia.com/sickhouse/Car_Mold_008_DJFs.jpg ). Tko, da na pomoč prodajalcev pozabi se boš moral sprehoditi.

Je pa tko želiš kombinacijo dveh materialov. Enega za vpijanje vibracij lahko je tudi samolepilna alu folija tudi to imajo v bauhausu ampak je draga zadeva, guma in alufolija je najboljša kombinacija. Potem na vrhu tega pa daš še neki za vpijanje-blokiranje zvoka čeprav alu-guma tud vpije zvok ne tako kot ta pena ali goba ali mesh.

Kar se pa tiče dodatka na težo je to minimalno. Rečmo če zelo zelo nakitaš te zadeve nevem če dobiš 10KG na težo celega avta.

Godward je napisal/-a:Pomoje ne bo nekega ucinka, ker ze v startu pises da noces dat prevec denarja. j*** ga edino tak bos nekaj dosegel, sicer pa iz teh tamkih plasti ne bo razlike. Ce hoces tisino, kupi s klaso :D


Tole se ne bom mogel strinjati, kajti zadeva deluje in še kako dobro. Vse te zadeve so tako zanke, tu ne potrebuješ neke debeline. Večinoma gre za preprečevanje vibracij na plehu in utišanje teh. Dynamat, silentcoat, butilni trak vsi so večinoma iste debeline. Na youtube je video od modifikacije Phantoma eden najbolj izoliranih avtov, kjer je ponavadi najglasnejša stvar v avtu ura. No tudi v njem je skupna izolacija 2 cm tko, da : //

Tudi S classa ima le 1 cm sloja. Polej si disassembly posnetke na youtube ya S classo. In še to če se vedeš v mojega i30 bi videl, da je bolje izoliran kot stock A6.

Večina avtov ima pokrito samo zunanjo steno avta pa še to ponavadi samo en mali kos alu folije. Srednji razredi kot so recimo A6, Insignija, BMW5, Mondeo itd, tam ponavadi nalepijo alu folije še na tla, koloteke etc.. V prtljažnik, dajo še mesh itd..

Medtem, kot pri S klasi, A8, BMW7 itd. vidiš pa da imajo celo površino vrat pokrito z folijo, na foliji pa nato še mesh ali peno.


No na vse to. Če hočeš še boljšo izolacijo se lahko kupijo boljše tesnilne gume za zunanje obrobe avtov. Ali pa vzameš tanko plastično vrvico in jo napeleš med ločeni kanal in ustvariš malo boljši pritisk.
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1155
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a danci1973 To okt 18, 2016 7:20 am

Kolega iz Subaru foruma je uporabil IZOSELF PE Plus trakove slovenskega proizvajalca (cena 5,5€ /m2).

Jaz sem sicer bil skeptičen do teh gradbenih bitumenskih zadev, ker lahko malce 'dišijo', ampak pravi, da se nič ne vonja.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a sonic To okt 18, 2016 12:40 pm

nered je napisal/-a:
Kar se pa tiče dodatka na težo je to minimalno. Rečmo če zelo zelo nakitaš te zadeve nevem če dobiš 10KG na težo celega avta.



Hm, sicer a naj ne bi bilo določena teža potrebna? Recimo Silent coat mislim da ima težo dobre 3 kg na m2. Če prav razumem je glede tega pravilo 'več je bolje'...?
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1912
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: Izolacija avtomobila

Napisal/-a nejc1 To okt 18, 2016 1:27 pm

Silent coat (verjetno misliš ta "alu" model, ker imajo tudi modele noise isolator, ki imajo manjšo maso) je protivibracijska izolacija, nekaj malega že pomaga tudi proti hrupu ampak glavni namen je zmanjšanje vibracij in utrditev "pleha", zato se tudi uporablja v glavnem ob vgradnji boljše avtoakustike itd.. Pri raznih protihrupnih (torej teh raznih "penah") izolacijah kjer je namen čim boljša izolacija hrupa pa teža nima nekega velikega pomena...
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 22 gostov