![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Torej jeepa bo doletela enaka usoda kot je petko pred enim letom...s tem da ima jeep popolnoma zdrav in nerjaveč pleh. Pri petki se je obnovil pleh, podvozje in motor, tu pa bo povdarek nasplošno.
Je sicer od prvega lastnika z redno poštemplano servisno knjižico ampak ima pa 330.000 prevoženih in pa mal velik emšo
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mam ga dobre 9 mescev in v tem času nardil z njim 20.000km od tega tudi dosti po terenu....kopanje,ritje v blatu ( tako da se je naslonil na trebuh) driftanje po makdamskih cestah ( RWD ruls) premgovanje vzponov tako da se z vlečno kluko vleče po tleh ( zadnje kole dvigne in drsi sam po kluki
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
In ker je lih ta vikend spustil kiler ( v bistvu sem opazil da solzi....je pa okrog že vse zečeno tako da solzi že verjetno en čas) in ker nama je pač to hobi....je šlo kr nekaj delov z avta bodisi na čiščenje bodisi na obnovo.
Sama slika iz katere je razvidno kje se sploh skriva kiler...Pred časom sem mu že menjal termostat in če tega avta ne šravfaš z glavo lahko popizdiš poleg....sestavljen je kot lego kocke....za termostat moraš najprej vzet dol skupni vod ki je prišravfan na glavo in potem vse skupaj v primežu odtegnit in termostat je zunaj....vse skupaj je kinderspiel.
![Slika](http://ptuj-on.net/files/ptujonnet/foto2/large/80/339680.jpg)
Pri kilerju je zadeve podobna..... odstranit moraš masko,zgornji nosilc blende pred kilerjem in zgornjo vezno. Kiler pa je zgoraj pritrjen na vezno z dvema vijakoma.
![Slika](http://ptuj-on.net/files/ptujonnet/foto2/large/81/339681.jpg)
Ko to storiš samo še snameš cevi in kiler potegneš ven....
![Slika](http://ptuj-on.net/files/ptujonnet/foto2/large/82/339682.jpg)
Plastika ki je za kilerjem tako imenovan usmerjevalec zraka je pritrjen samo zgoraj ampak ko ga hočeš odstranit se zatakne..... nikakor ne gre mimo ventilatorja... spet mal kleješ in popizdevaš in hitro ugotoviš da moraš sneti interkuler če hočeš odstranit plastiko..... ko ugotoviš kje je pritrjen ( za odbijačem dva vijaka in eden pod kilerjem) in odstranit moraš še stabilizator in potem se začne razmišljanje kako sploh gre dol..... ameriška ( primitvna tehnika)....pritjen je tako da moraš si malo pomagat z izvijačem da dejansk nosilc zbezgaš iz ležišča in interkuler ti pade v roko..... potem gre plastika z zgornje strani ven kot da je sploh ni not.
![Slika](http://ptuj-on.net/files/ptujonnet/foto2/large/90/339690.jpg)
No ko pa sem ga prinesel na svetlo...... temu bi lahk rekli po moje kr intergrelec....
![Slika](http://ptuj-on.net/files/ptujonnet/foto2/large/88/339688.jpg)
No ker pa lisica pomaga kot vedno tudi danes ni bla praznih rok.... barvala je namreč zadnje fedre ki so v planu menjave nasljednji vikend. Te fedre ki so sedaj gor so tako zjahane da so dejansk že zvite v obratni smeri kot pa bi mogle bit....oz. v kuferam naložim 50-70 kg in dejansk avto že sedi....
Barvane zaenkrat s samo osnovno.....se še odločam ali bi jih kr z izolir maso prebarval ali pa bodo šle v kako "divjo " barvo....
![Slika](http://ptuj-on.net/files/ptujonnet/foto2/large/84/339684.jpg)
In pa nove puše v fedrah pri nobenem avtu še nisem tako enostavno menjal puš kot pri tem.....v preši so brez problemov kot po maslu se speljale noter....za informacijo pa...nove na original serviso pridejo 250 evrov (4 puše in pa dve nihajni roki za vpetje)
![Slika](http://ptuj-on.net/files/ptujonnet/foto2/large/85/339685.jpg)
Šravfan pa tale avtek še sploh ni bil.....vsi vijaki katere sem do sedaj že šravfal na tem avto so še original zaliti z barvo....
No za danes vse....se nadaljuje
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)