Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Lisko in Jeep

Napisal/-a lisko Ne mar 16, 2008 7:12 pm

Torej kot je že Ivan36 v eni temi ugotovil da imam vedno več vprašanj v zvezi z drugim avtom....se bo počas začelo premikat dalje. :)

Torej jeepa bo doletela enaka usoda kot je petko pred enim letom...s tem da ima jeep popolnoma zdrav in nerjaveč pleh. Pri petki se je obnovil pleh, podvozje in motor, tu pa bo povdarek nasplošno.
Je sicer od prvega lastnika z redno poštemplano servisno knjižico ampak ima pa 330.000 prevoženih in pa mal velik emšo :) Sicer pogoni in motor ter menjalnik delujeta brezhibno ampak počas ga pač kaj načenja.....
Mam ga dobre 9 mescev in v tem času nardil z njim 20.000km od tega tudi dosti po terenu....kopanje,ritje v blatu ( tako da se je naslonil na trebuh) driftanje po makdamskih cestah ( RWD ruls) premgovanje vzponov tako da se z vlečno kluko vleče po tleh ( zadnje kole dvigne in drsi sam po kluki :shock: ) in podobno mu ni tuje.....Nikoli pustil na cesti nikol odpovedal čeprav ima zavidljivo kilometrino. No počas pa bomo to kilometrino zbijali ( v smislu novih nadomestnih delov).
In ker je lih ta vikend spustil kiler ( v bistvu sem opazil da solzi....je pa okrog že vse zečeno tako da solzi že verjetno en čas) in ker nama je pač to hobi....je šlo kr nekaj delov z avta bodisi na čiščenje bodisi na obnovo.

Sama slika iz katere je razvidno kje se sploh skriva kiler...Pred časom sem mu že menjal termostat in če tega avta ne šravfaš z glavo lahko popizdiš poleg....sestavljen je kot lego kocke....za termostat moraš najprej vzet dol skupni vod ki je prišravfan na glavo in potem vse skupaj v primežu odtegnit in termostat je zunaj....vse skupaj je kinderspiel.
Slika

Pri kilerju je zadeve podobna..... odstranit moraš masko,zgornji nosilc blende pred kilerjem in zgornjo vezno. Kiler pa je zgoraj pritrjen na vezno z dvema vijakoma.
Slika

Ko to storiš samo še snameš cevi in kiler potegneš ven....
Slika

Plastika ki je za kilerjem tako imenovan usmerjevalec zraka je pritrjen samo zgoraj ampak ko ga hočeš odstranit se zatakne..... nikakor ne gre mimo ventilatorja... spet mal kleješ in popizdevaš in hitro ugotoviš da moraš sneti interkuler če hočeš odstranit plastiko..... ko ugotoviš kje je pritrjen ( za odbijačem dva vijaka in eden pod kilerjem) in odstranit moraš še stabilizator in potem se začne razmišljanje kako sploh gre dol..... ameriška ( primitvna tehnika)....pritjen je tako da moraš si malo pomagat z izvijačem da dejansk nosilc zbezgaš iz ležišča in interkuler ti pade v roko..... potem gre plastika z zgornje strani ven kot da je sploh ni not.
Slika

No ko pa sem ga prinesel na svetlo...... temu bi lahk rekli po moje kr intergrelec....
Slika

No ker pa lisica pomaga kot vedno tudi danes ni bla praznih rok.... barvala je namreč zadnje fedre ki so v planu menjave nasljednji vikend. Te fedre ki so sedaj gor so tako zjahane da so dejansk že zvite v obratni smeri kot pa bi mogle bit....oz. v kuferam naložim 50-70 kg in dejansk avto že sedi....
Barvane zaenkrat s samo osnovno.....se še odločam ali bi jih kr z izolir maso prebarval ali pa bodo šle v kako "divjo " barvo....
Slika

In pa nove puše v fedrah pri nobenem avtu še nisem tako enostavno menjal puš kot pri tem.....v preši so brez problemov kot po maslu se speljale noter....za informacijo pa...nove na original serviso pridejo 250 evrov (4 puše in pa dve nihajni roki za vpetje)

Slika

Šravfan pa tale avtek še sploh ni bil.....vsi vijaki katere sem do sedaj že šravfal na tem avto so še original zaliti z barvo....

No za danes vse....se nadaljuje :D
Zadnjič spremenil lisko, dne Če apr 16, 2009 8:03 pm, skupaj popravljeno 13 krat.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Ne mar 16, 2008 7:21 pm

joie: za napotke :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4568
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Ne mar 16, 2008 7:57 pm

BRAVO :clapclap :tomidelej: pa sploh nisem resno tisto napisal sam je pa res vsake 10 dni nekaj fali grr , ker sta pridna ga lepo obnovita in bo šel BP ;) kar tudi zasluži :D . Bo vsaj en dober primerek pol na cesti 8)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne mar 16, 2008 8:11 pm

Ivan36 je napisal/-a:BRAVO :clapclap :tomidelej: pa sploh nisem resno tisto napisal sam je pa res vsake 10 dni nekaj fali grr , ker sta pridna ga lepo obnovita in bo šel BP ;) kar tudi zasluži :D . Bo vsaj en dober primerek pol na cesti 8)


DO sedaj je šel brez problema...... vžgi in pelji.... je pa res da je pokal zadaj v pušah ( pokanje ko si pelu prek lukne) in pa da je pred zimo izdihnil termostat:) in pa nesreča , ki jo je doživel :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Ne mar 16, 2008 10:34 pm

Spet en fin projekt, bom spremljal!:bow
Pa čimveč slikc naredita.. :pop:
 
Uporabniški avatar
bam88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: To jan 09, 2007 10:20 pm

Napisal/-a bam88 Ne mar 16, 2008 11:07 pm

uh tole bomo pa spremljali :D
Renault Clio 1.8 16V l. 1993
 
Uporabniški avatar
žajfa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Po jun 25, 2007 9:01 pm

Napisal/-a žajfa Po mar 17, 2008 12:29 am

Lisko and Lisica, kar tako naprej. Bom redno spremljal debato.
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar Po mar 17, 2008 10:41 am

Jeepov se drži ena pregovorna pokvarljivost in velika poraba. Pa ne vem zakaj. Poraba je primerljiva z ostalimi terenci, kvarijo se pa tudi nič bolj. Edina stvar, ki mene moti mogoče so materiali, ki so uporabljeni, predvsem v notranjosti.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4568
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Po mar 17, 2008 5:51 pm

Rjuhar je napisal/-a:Jeepov se drži ena pregovorna pokvarljivost in velika poraba. Pa ne vem zakaj. Poraba je primerljiva z ostalimi terenci, kvarijo se pa tudi nič bolj. Edina stvar, ki mene moti mogoče so materiali, ki so uporabljeni, predvsem v notranjosti.


Tukaj imaš odgovor v temi je ih je pa še več ;)

Jap za 11000€ ali pa Limited za 14000€ +$1600 Ni pol čudno če veliko crkava saj je skoraj cenjši od našega Clio Storija Dci
Menjalniška tečajna lista za datum 01.03.2008: 16.000,00 USD = 10.450,69 EUR
Menjalniška tečajna lista za datum 01.03.2008: 21.000,00 USD = 13.716,53 EUR

Menjalniška tečajna lista za datum 01.03.2008: 1.600,00 USD = 1.045,07 EUR

To je cena v US za Patriot 4x2 samo za okus zakaj je tak materijal v notranjosti :?: :!:
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4568
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Po mar 17, 2008 5:55 pm

Pa še to sem hotel napisati ko bosta vse očistila in na novo skupaj dala bo tudi manj pil in lepše predel beri zadihal bo s polnimi pluči :D in kar je pomebno spet bo VAREN :!: ker če pleše zadaj hehe nisi glih gvišn :D
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar Po mar 17, 2008 6:13 pm

Meni je več ali manj jasno to, kar si napisal, vendar to ni razlog, da so materiali slabi v ameriških avtih. Slabi so tudi v avtih višjega razreda. Tu gre enostavno za razliko v mentaliteti. Kar se pa cene tiče pa ne pomeni, da so avti tam toliko cenejši ampak, da so v Evropi toliko precenjeni. Pomisli, kakšni morajo biti zaslužki avtomobilske industrije v Evropi, da ti dajo lahko ob dejstvu, da avto vzameš na lizing kar 20% popusta, pri tem, da mora kljub popustu zaslužit trgovec, uvoznik ter distributer za regijo. Seveda Morajo zaslužit tudi tovarna, država in vsi, ki izdelujejo dele za te avtomobile. Po moji grobi oceni je proizvodni strošek evropskega avtomobila okoli 20-25% končne cene avta, če sploh.
Vedeti je treba, da američani prodajajo cenejše avte čisto malo nad "brake-even" točko, sploh, če ga kupiš z gotovino, vendar pa hkrati vso ponujajo financiranje, na katerem potem služijo 50, 60 in več odstotne zaslužke.
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Po mar 17, 2008 7:29 pm

Rjuhar je napisal/-a: Po moji grobi oceni je proizvodni strošek evropskega avtomobila okoli 20-25% končne cene avta, če sploh.

Pred leti, ko so bile 206-ke še zanimive in so se recimo 1.6 16V prodajale po cca 2.4MIO SIT, je bil proizvodni strošek ( z razvojem, proizvodnjo, surovinami, plačami in transportom....) cca 600 jurjev. Potem te pa gnjavijo v salonu za doplačilo kovinske barve :bonk Reveži...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po mar 17, 2008 7:39 pm

Proizvodna cena cliota storia 1.2 je tam okoli 1500 evrov, vse ostalo so zaslužki.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Po mar 17, 2008 9:42 pm

nebivedu je napisal/-a:Proizvodna cena cliota storia 1.2 je tam okoli 1500 evrov, vse ostalo so zaslužki.

Iz prve roke ti lahko povem, da je zaslužek srednje velikega trgovca v CE za prodanga Clia Storio okoli 400-450 EUR! Kje je razlika?
Slika
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Po mar 17, 2008 10:36 pm

zupi13 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Proizvodna cena cliota storia 1.2 je tam okoli 1500 evrov, vse ostalo so zaslužki.

Iz prve roke ti lahko povem, da je zaslužek srednje velikega trgovca v CE za prodanga Clia Storio okoli 400-450 EUR! Kje je razlika?

če dobiš popust je sam še 200€ ;)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To mar 18, 2008 1:19 am

1/3 cene izdelka naj bi slo za reklame oz oglasevanje.
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Napisal/-a bizgec To mar 18, 2008 4:13 am

Zdej se pa odločte(čeprav se tema že oddaljuje od bistva),ali so omenjeni stroški pri izdelavi avta Z ali BREZ omenjenih storitev:
-razvoj
-marketing
-prevoz
-skladiščenje in podobno. Bizgec
 
Uporabniški avatar
bam88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: To jan 09, 2007 10:20 pm

Napisal/-a bam88 To mar 18, 2008 9:22 am

matr no drzte se teme... kle ni debata o zasluzku ampak o projektu liskota in liskotike.
Renault Clio 1.8 16V l. 1993
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To mar 18, 2008 2:45 pm

Hehe naj se razgovorijo :) Men osebno ne moti dokler je tam na nivoju :)
Koliko so avti ( in servisi ) precenjeni se dobro zavedami tudi midva z lisico.... Mala generalka na petki je prišla ( reci piši) 80 evrov..... menjan pa zobati jermen,šponar,dihtunga na glavi,komplet tesni,tefloni...... s tem da ima zdaj še večje kanale...in lažje se vrteči se motor. (se pozna kot na porabi kot na končni)
Tist kak je pa jeep skupi narjen....
Vsi vijaki s kateri je pritrjena armaturka ( in vsa krama) na pleh nimajo predhodnih lukenj......ampak je kr samorezni vijak s svedrom spredaj.....seveda ne cinkan ( lepo kleješ ko vzameš 12 let star šravf ven in ga odlomiš) ....pod armaturko ni barvan ampak je goli pleh... prav tako vse lopute v notranjosti.......pod letvo na robu strehe ni barvan.....v notranjosti je jugo plastika.....luči so stare 12 let pa nimajo več odbojne parabole ( zluščena), ko recimo na 17 let stari petki je ko nova...... zadnja prema je obešena samo na listnatih vzmeteh ( brez vseh vodil in vsega) ....polžast volan...... Vsa plastika pri motorju je po 12tih letih tako preperela da je ne rabiš primit pa se zlama....

Ne bi se pa mogu strinjat z rjuharjem, kao o porabi (nasploh) in pa pokvarljivosti..... mam servisno knjigo in not zabeleže vse servise..... nič ni blo menjano izredno ampak samo redni servisi, tako imenovana potrošna roba..... pa ima 330.000km.

No če se pa vrnemo k temi.....jutri grem po hladilnik. Nesu sem ga k mojstru u mb in ga bo porihtal za 120 evrov. S tem da bo menjavl komplet desni del hladilnika. Se pravi tisti del, ki je sedaj plastičen bo nardil kovinski in zagotavlja da je pol mir za vedno.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov