Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
TakelowG
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Ne jun 26, 2005 5:59 pm

Biti ali ne biti (Golf I)

Napisal/-a TakelowG Sr mar 19, 2008 10:09 am

Pozdrav.

Doma mi stoji Über ohranjen Golf I. 8)

Pa me zanima če se da oziroma splača menjat menjalnik.... sedaj so 4 brzine, z zmernimi obrati doseže 80-90... :? ( dobro, če pohodiš gas gre tud 130 in več, ampak nebi rad skoz tako teral dizla....). Kaj pa glede motorja? paše kaj močnejšega not? sanjam o kakem TDi...

Aja, pa še to... Zdaj se avto smatra kot oldtimer... ali se ta status ob takšnem posegu ohrani?

L.P; Miha
Slika
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Napisal/-a ManIAK Sr mar 19, 2008 10:20 am

Kupim, če je res tako ohranjen kot praviš....
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Re: Biti ali ne biti (Golf I)

Napisal/-a Skull23 Sr mar 19, 2008 10:26 am

TakelowG je napisal/-a:Pozdrav.

Doma mi stoji Über ohranjen Golf I. 8)

Pa me zanima če se da oziroma splača menjat menjalnik.... sedaj so 4 brzine, z zmernimi obrati doseže 80-90... :? ( dobro, če pohodiš gas gre tud 130 in več, ampak nebi rad skoz tako teral dizla....). Kaj pa glede motorja? paše kaj močnejšega not? sanjam o kakem TDi...

Aja, pa še to... Zdaj se avto smatra kot oldtimer... ali se ta status ob takšnem posegu ohrani?

L.P; Miha


vprašaj na www.favdl.com, imaš temo vprašanja in odgovori
 
Uporabniški avatar
TakelowG
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Ne jun 26, 2005 5:59 pm

Napisal/-a TakelowG Sr mar 19, 2008 10:28 am

ManIAK je napisal/-a:Kupim, če je res tako ohranjen kot praviš....


Haha ne prodam, žal. Ta mrcina bo živela pri meni. 8)

Skull23 hvala.
Slika
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

Napisal/-a dms Sr mar 19, 2008 10:48 am

Za pridobitev certifikata starodobnika mora biti avto v originalnem stanju.Drgac se da z enkicami marsikaj narest,samo je potrebno dinarja dost pa cajta pa zivcev. ;)
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Pe mar 21, 2008 10:52 pm

Za predelavo enkice ne rabiš dosti denarja, delov leži kolikor hočeš. Menjalnik ti paše gor od dvojke (dizel, ali bencin 1.6, 1.8) , najbolje da dobiš takega od dizla, zaradi daljših prestavnih razmerij. Odličen bi bil od kakega GTD. Če si se namenil stroj predelat predlagam da poiščeš menjalnik z zaporo diferenciala. Ni takšna kot dirkalna, ampak precej pomaga v snegu pri majhnih hitrostih. Kar se tiče zunanjosti brez večjih predelav lahko zamenjaš masko za GII, široke odbijače od GTI, odlično mu pašejo tudi 14" platišča.....


LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
žajfa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Po jun 25, 2007 9:01 pm

Napisal/-a žajfa So mar 22, 2008 12:57 am

Pa golf 2 je tud že starodobnik. Zlasti prvi modeli. L.1983 je prišel prvi vw golf 2.
Se pravi, da mam jaz oldia. Samo, da je moj malo novejši letnik.
To je brezveze dajet not drug motor z turbino, ker maš samo stroške. Raje si kup avto z turbino. Pusti to enko v orginalnem stanju. Jaz pa bom pustil dvojko v orginalnem stanju. Celo orginalnih 230 tkm ima. Motor je pa robusten.
Golf Mk1

Main article: Volkswagen Golf Mk1

VW Golf Mk1
VW Golf Mk1

In May, 1974[2] Volkswagen presented the first-generation Golf as a modern front wheel drive long-range replacement of the Beetle. Later Golf variations included the Golf GTI (introduced in June, 1976), a Diesel-powered version (from September, 1976), a notchback saloon version called Jetta (from October, 1979), the Cabriolet (from January, 1980) and a Golf-based pickup, the VW Caddy.

In North America the Golf Mk1 was sold as the Volkswagen Rabbit.

As of 2008, the Golf Mk1 is still being produced in South Africa as the Volkswagen Citi Golf.


[edit] Golf Mk2

Main article: Volkswagen Golf Mk2

VW Golf Mk2
VW Golf Mk2

August, 1983 saw the introduction of the second-generation Golf Mk2 that slightly grew in terms of wheelbase, exterior and interior dimensions while retaining in somewhat more rounded form the Mk1's overall look. In 1986, the first Golfs with four wheel drive (called Golf Syncro) appeared.

A Mk2 based second-generation Jetta was unveiled in January, 1984. There was no Mk2-based Cabriolet model; instead, the Mk1 Cabriolet was continued over the Mk2's entire production run.

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf#Golf_Mk2
Volkswagen Golf - Wikipedia, the free encyclopedia
lp
 
Uporabniški avatar
roberto-82
Uporabnik
 
Prispevkov: 1181
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:17 pm
Kraj: Črna na Koroškem

Napisal/-a roberto-82 To apr 22, 2008 10:15 pm

samo ne ga preveč krinčlat rez z okusom samo široke odbijače pa 13-14col malo širše pa je to to :lol:
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker To apr 22, 2008 10:26 pm

not. golf 1 mora met feltne 13, max 14col s robom, po možnosti ats classic ali borbet T, ozke krom odbijače spredaj in zadaj, od gti-ja sprednji podaljšek, od gti-ja lajšte po boku, tamale luči zadj pa lepo znižan. in to je to. problem pa je ko so odbijači, lajšte in podaljšek rariteta in če že dobiš, je drago ko žafran, sploh odbijači.
 
Uporabniški avatar
caboose
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Če sep 06, 2007 11:26 pm

Napisal/-a caboose So apr 26, 2008 9:19 am

Slika
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Re: Biti ali ne biti (Golf I)

Napisal/-a Matjazy So apr 26, 2008 2:27 pm

TakelowG je napisal/-a:Pozdrav.

Doma mi stoji Über ohranjen Golf I. 8)

Pa me zanima če se da oziroma splača menjat menjalnik.... sedaj so 4 brzine, z zmernimi obrati doseže 80-90... :? ( dobro, če pohodiš gas gre tud 130 in več, ampak nebi rad skoz tako teral dizla....). Kaj pa glede motorja? paše kaj močnejšega not? sanjam o kakem TDi...

Aja, pa še to... Zdaj se avto smatra kot oldtimer... ali se ta status ob takšnem posegu ohrani?

L.P; Miha

Jst bi avto, če je lep, pustil originalen.
Pelješ se pa komot 130, tudi več. Pač je glasen, vendar ne boj se, te mašine so zelo trdožive, imam v svojem avtu enako im mora vsak dan preživet okrog 200 kilometrov, pogosto pod polnim gasom, tudi v visokih vrtljajih. Pa ne kaže, da bo izdahnila.
 
_primy_
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Ne mar 16, 2008 1:01 am

Napisal/-a _primy_ So apr 26, 2008 5:56 pm

tako legendo ohranjaj pri original videzu saj je tak najlepši ...

pa če ga boš registriral kot starodobnik imaš potem mislim da samo 10% registracije za plačat ;)
 
Uporabniški avatar
AVX
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1523
Pridružen: Sr mar 29, 2006 2:42 pm
Kraj: V Avtu

Napisal/-a AVX So apr 26, 2008 6:44 pm

Slika

Če si car naredi tole iz njega ;) moje mnenje :D
Ford Mondeo ST TDCI,... soon on show =)
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Če maj 08, 2008 8:40 pm

caboose je napisal/-a:Slika


yeah. bi svojo enko GTI tko naredu če ne bi bla rdeča.
...narodni heroj...
 
Uporabniški avatar
pery
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe dec 30, 2005 12:06 pm
Kraj: cerknica

Napisal/-a pery Če maj 08, 2008 10:03 pm

krema sej rdeča taka tud neb bla švoh spljoh 8)
Slika Slika Slika
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Po maj 12, 2008 12:03 pm

sanja svinja kukuruz, spet sami tjunerji, o boh kr kocine mi grejo po konc ko tole bere, in ti skull takim ljudem dajes se link do favdla..

Na golfu 1 dizlu, bos menjalnik menjalnik zakaj? brez kurca, na morje se bos peljal s 5prestavo, nazaj pa s 3. in 4.

Naj mi eden ze koncno pove kaj so siroki odbijaci na golfu 1 in na golfu 2? Jst prisezem jih se nikoli v zivljenju nisem videl, ko jih ravno vsi omenjate. razen rieger/rally bodykit.

Pa nevem od kdaj maska od golfa mk2 pase na enko??

Soncka ne bom komentiral so je kar sam izbirsal (nevem zakaj se je sploh prijavil, ), drugace pa soncek prejmi pozdrave, ko tole beres..

Tjuning in stajlink zgoraj napopanih holfov pa se zacne nekje pri 20.000e in krepko navzgor, da ne omenjam tega, da je avtorju teme najbrz tezko dat 50e za 5stopenjski menjalnik...
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Po maj 12, 2008 12:57 pm

AXION :clapclap

mi se ravno zdej spravljamo obujat enga golfa 1 isto v nemški stil, samo motor da deluje kot treba in par drugih stvari, zavore, avspuh je kolegu požrl 1000€. Pa še začeli nismo ne z notranjostjo, ne z gewindami,...
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Po maj 12, 2008 1:44 pm

Evo en hiter izracun tko "od oka":

WOB je napisal/-a:Morm malo prstavt lonc! 8)

Se pravi zrihtat golfa na ''Dojče'' pa pejmo na njihove ''dojče'' standarde
Nakup avta ki si ga izbral 350€
Ličarsko kleparska dela, se pravi špegu: cca 2000€ (al pa me poprav samurai)
Zunanjost avtomobila (original odbijači, obrobe, lajštice nalepke vse novo brez praskic) cca 800€
ene ''dojče'' feltne min. 8J (Schmidt, WRD, BBS..) od 1600€ do 2500€
Notranjost: obvezno Recaro zici po možnosti na štrom cca 700€
Notranjost po želji tapicirat usnje+alcantara cca 1000€
Vzmetenje nujno gewinde in ne slabše kot KW V2 od 800€ do inox line 1200€
pol je tukaj še malo audio-video, prprav kar ene 1500€ pa še nebo nevam kaj

Evo tako na hiro se lahko znebiš 10.000€ :D
Toliko o tem ''dojče'' sanjarjenju

Pol pa šek popedenan motor, pa malo kroma, pa kje kaka pozlatitev pa si na 15.000€.
In pol sem se čudu zakaj se ni hotu pred leti mož na WSee-ju za G2 G60 pogovarjat izpod 3.500.000 starih SIT.

LP Dejan


Drugace imam v planu v kratkem it v nemcijo po enko, ki vem da me bo samo nakup srednje ohranjenega avto stal min.2000e, potem da je avto za na cesto je takoj se 300-500e, potem pa nekaj stajlinka ki bo nanesel upam da samo do 400e (samo trije manjsi dodatki), pa recimo ene low budget feltne, racunam tam nekje do 150e, plus ene kulkrtolk dobre nove gume 200e..
S tem da bo avto vsaj nekako zgledal na zunaj, licarije ali pokrova od havbe sploh odpiral nisem.. Da ne pristejem se uvoza, homologacije, in ostalih sranj, plus certifikat odltimerja..
Je pa nekaj, pri teh gajbah pa mi nihce ne more rect, da se ene stvari ne da narest. Vse se da samo voljo je treba met, ponavadi pa se ta volja konca pri denarju, ceprav tudi to ni problem, samo znajdt se moras.
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Sr maj 14, 2008 8:16 pm

AXioN je napisal/-a:Na golfu 1 dizlu, bos menjalnik menjalnik zakaj? brez kurca, na morje se bos peljal s 5prestavo, nazaj pa s 3. in 4.
.


Glede na tole izjavo verjetno golfa 1 D še nisi vozil. Precej težji avto polno naložen se z enakim motorjem ves čas iz SLO obale pelje v peti... (tudi sicer daleč najbolj uporabna prestava pri vsakdanji vožnji. Golf s 4 prestavami je precej pogojno uporaben kjerkoli izven naselja.
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Sr maj 14, 2008 10:33 pm

Sem vozil, brezskrbi in ne samo enega, in lahko ti povem da na poti iz slovenske obale, na postojnskem klancu, sem samo prosil gajbo s frisno predihtanem motorjem(ki je po mnjenju lastnika sel 3x bolje kot prej), da mi ne bo treba dat v drugo prestavo....
Samo sreco sem imel da me ni policija ustavla zarad prepocasne voznje... Jebemti dizla v 3pm, dva sva bla v avtu, in en nahrbtnik.

Sicer pa ce bi prebral kot en normalen uporabnik in ne nekdo ki ima slogan "dizel majka" seveda na cvicek, bi mogoce utegnil prebrat da je hotel gor tiscat menjalnik od gtd-ja, ki ima se bolj ocutno daljsa razmerja...
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov