Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
paničar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Ne jul 20, 2008 6:15 pm
Kraj: VRANSKO

Nastavitev sprednjih žarometov.

Napisal/-a paničar Po apr 06, 2009 1:53 am

Pozdrav vsem!
Imam problem z nastavitvijo snopa kratkih luči.
Na Pajerotu 3.2 DI-D,nikakor ne moram nastaviti snop luči,
da bi mi svetil dovolj daleč.
Sem že bil na AMZS,da mi to nastavijo,pa jim ni uspelo.
Avtomatska nastavitev deluje,a mi ne dvigne snopa dovolj.
Prosil bi za pomoč,če kdo ve,v čem je problem!
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

Napisal/-a dms Po apr 06, 2009 9:08 am

Avtomatska nastavitev je,da ti dvigne snop? A to je zdaj nekaj novega?
Drugace pa pelji na pooblasceni servis,pa ti nastavijo.
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Po apr 06, 2009 9:38 am

Avtomatska nastavitev snopa? Pol imaš xenon. Pri avt. nastaviti snopa imaš na premi senzorje, ki očitavajo nagib/pregib vozila. Se pravi, če vas je več v avtu senzor očita obremenitev in zniža snop luči, ker se ob obremenitvi nos avta malo dvigne.

Če pa nimaš avt. nastavitve snopa pa imaš v kabini gumbek in tam nastavljaš višino snopa 0, 1, 2, 3 - kjer 0 najdlje sveti, 1 pa je najkrajši snop.

Če nimaš xenona pa imaš pri žarometu dva vijaka; eden je za nastavitev višine snopa, drugi je pa za nastavitev snopa levo/desno.
 
sg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Ne feb 15, 2009 6:48 pm

Napisal/-a sg Po apr 06, 2009 10:55 am

Tudi pri xenonu bi morala biti možnost osnovne ročne nastavitve višine in smeri snopa. Avtomatika potem to nastavljeno dolžino snopa samo še prilagaja, tako da je vedno enaka ne glede na obremenjenost avtomobila.
Pri meni (passat) je bil enak problem. Xenon pa kratek in slaboten snop...
Ko sem pobral ven žaromete sem ugotovil, da plastičen zobnik, ki je na kovinski osi katera vrti vijak v notranjosti žarometa, ki dviga in spušča parabolo spodrsava in se zato vse skupaj vrti v prazno. Parabola je bila zato v poziciji najkrajšega snopa. Nov par žarometov je pa tako drag, da se ti kar zavrti v glavi (> 500€), tako da sem se lotil reševanja sam.
S 1,5 mm svedrčkom sem prevrtal zobnik in os in vtaknil skozi razcepko. Mimogrde sem še spucal steklo in obe strani leče žarometa od znotraj (papirnati robček na trdi žici) in spoliral steklo od zunaj. Potem sem vse skupaj sestavil nazaj in rezultat je več kot zadovoljiv. Sedaj mi žarometa svetita tako daleč kot morata (več kot 10 m premalo je bilo prej) in to bolj intenzivno na celotni (jasno precej večji)površini kot prej.
 
paničar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Ne jul 20, 2008 6:15 pm
Kraj: VRANSKO

Napisal/-a paničar To apr 07, 2009 1:53 am

Hvala vam za pomoč!Nimam xsenon,ima navadne luči.
Prej so bile neorginalne xsenon,pa sem jih zamenjal z navadnimi.
Po mojem,ko z vijaki nastavljam luči,
se parabola v notranjosti,ne dvigne dovolj.
Imam občutek,ko vrtim vijak,kot da bi nekaj blokiralo od znotraj.
Bom jutri spet poskusil!
 
Uporabniški avatar
Pravi_Diablo
Uporabnik
 
Prispevkov: 981
Pridružen: Po feb 12, 2007 7:12 pm

Napisal/-a Pravi_Diablo To apr 07, 2009 7:19 am

včasih so to neki plastični vijaki, in se rado kaj zlomi,previdno, oziroma 2x preveri kako pa kaj.
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy To apr 07, 2009 10:23 am

Pravi_Diablo je napisal/-a:včasih so to neki plastični vijaki, in se rado kaj zlomi,previdno, oziroma 2x preveri kako pa kaj.


x2

Probaj regulirat višino z nosilci od žarometa. Nekateri avti imajo tako narejeno.
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 27 gostov