Lep pozdrav vsem na "avtomobilizem.com". Ime mi je Anton, sem iz okolice Maribora.
Par let sem bil le kot bralec na forumu, sedaj bom pa tudi jaz kaj napisal. Ker je moj projekt nekaj časa stal, ga nisem hotel predstavljat, sedaj ko že par mesecev delam na njem( po par ur na dan, največ ob vikendih), sem se odločil da ga bom predstavil.
Enega dne sma se z boljšo polovico, peljala po mestu in slučajno zagledala tega oldija, kako sameva na enem dvorišču in čaka na oživitev. Hitro sem se pozanimal in dobil kontaktno številko lastnika. Po parih dneh je avto bil pri meni doma.
Po pravici bom povedal, ko sem kupil avto sploh nisem vedel kaj sem kupil.
O Audi znamki in modelih nisem vedel skoraj nič, posebaj pa o teh starejših modelih. Po kakšnem mesecu brskanja po internetu sem ugotovil da si lastim en "delček" Audijevega legendarnega modela.
Rad bi se zahvalil članom " Team Audi forum-a", kateri so pomagali in še pomagajo z nasveti, predvsem okrog motorja in tehnike in upam da se bo tudi tukaj našla kakšna
pomoč, ko se bo kje zataknilo.
Audi Coupe GT
leto izdelave;1982
motor; 2.1(2144ccm), 96kW, S5- 10V
oprema; servo, klima, centralno zaklepanje, el.pomik stekel, el.pomik ogledal,
gretje sedežev, meglenke, pranje žarometov, strešno okno.
Želja; Kompletna obnovitev. Odzunaj- da ostane čimbolj original + nekaj lepotnih dodatkov.
Odznotraj- zamislil sem si nekakšno kombinacijo usnja in blaga, ampak to še moram naštudirat.
Tako je zgledal, ko sem ga pripeljal;
Najlepše ni bil ohranjen.
Avto ni bil tovarniško GT, ampak si ga je nekdo želel predelat "wannabe GT".
Ker pa je nekdo že začel predelovat( odbijača in pragovi so od GT izvedbe),
bom pa jaz dokončal še ostale detajle.
Najprej sem naredil mali servis na motorju. Pregledal vse kable( da ni kje kaj potrgano), zamenjal vse jermene, vodno pumpo, termostat,bencin filter, filter zraka, filter olja, olje, antifriz, svečke, kable za svečke, razdelilno kapo, rotorček, akumulator, krtačke na štarterju, rele za bencin pumpo, nekaj varovalk, tesnilo pokrova ventilov, naredil vsa nova tesnila na sesalnem kolektorju, pa še kaj bi se našlo.
Tako zgleda po malem servisu
Pa še zvok( posneto z mobitelom);
http://www.youtube.com/watch?v=1PGp7csiYOw
Nato sem ga začel slačiti
Popravilo sprednjega dela. Zamenjal sem pokrov motorja, ker je stari bil prepigan in
je že fajn začel cvetet. Nabavil sprednjo masko z letvicami, takšno kako ima GT.
Ker je tridelna letvica na odbijaču, bila čisto deformirana, drugih pa nisem nikjer dobil, sem se odločil da bom naredil "custom" letvico. Od 80. limuzine sem odrezal
zgornji del odbijača in ga navaril na coupejevega.
Original tridelna letev
rezrez
pripikano
grobi izdelek
pošiljka iz nizozemske- mrežice za v odbijač(jaz jih sploh nisem imel) in Quattro zadnji spoiler
Popravilo zadnjega dela. Ker je bil vdarjen odzadaj in so prtljažna vrata, bila preveč zvita, sem nabavil druga, tudi original črne luči sem "vjago"
.
Popravljena linija in prislonjen spoiler za predstavo
Trenutno so v obdelavi zadnje obrobe, ko bo kaj materijala, bom prilepil.
LP. Anton