Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Čistilo za EGR ventile

Napisal/-a samo mesarec So sep 05, 2009 9:19 pm

Ola
zanima me, če se dobi in kje čistilo in kakšno je za čiščemje EGR ventil, je spray ali kaj podobnega?
Hvala za info
Samo
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy So sep 05, 2009 9:29 pm

Jaz sem uporabljal "carb cleaner", ima ga Euroton g Lj.
Deluje 100%.
 
Uporabniški avatar
Sigor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Pe avg 06, 2004 8:48 am
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Sigor So sep 05, 2009 9:30 pm

Tega odgovora bi bil tudi jaz vesel. Se že nekaj časa odločam,da bi očistil EGR ventil, ampak kolkor sem se pogovarjal, bi bilo najbolje kar mehansko, s kako ne pretrdo ščetko ...
Morda se pa motim.
Slika
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy So sep 05, 2009 9:37 pm

Ja, mogoče nisem bil dovolj natančen.
Najprej zadevo mehansko razdreš, našpricaš z carb cleanerjem in sestaviš nazaj.
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec Ne sep 06, 2009 12:02 pm

hvala za info, kar se tiče blindiranja, mi ravno ne diši, kajti original je original in menim, da je bolje očistiti, kot pa izvajati modifikacijem če bi to nebil problem bi ga tovarna ne vgradila, vem, da je zaradi emisij. Imam namreč tehnični in reg. 12.9.09 in sem malo skeptičen glede izpuha, lahko bi pokazalo preveč emisij, morda pa ne. še enkrat hvala za info.
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Ne sep 06, 2009 12:39 pm

in kako pogosto se bi naj tole čistilo?
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec Ne sep 06, 2009 8:29 pm

Joj, ničesar ne trdim, napisal sem, da sem malo skeptičen, glede emisij, ker imam 12.9.09 tehnični in reg. zato sem to tudi napisal, morda imate drugi izkušnje s tem in gre brez problema skozi, če je tako potem ni razloga, da ga nebi blendiral.
IZKUŠNJE?
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Ne sep 06, 2009 9:10 pm

 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6599
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Po sep 07, 2009 3:57 pm

Pozdravljeni

Ventil za reciklažo izpušnih plinov oz. njihovo ponovno uporabo v delovnem taktu motorja sicer ne vpliva na regulacijo količine goriva in kot predvžiga motorja, ima pa zelo velik vpliv na regulacijo vrtljajev prostega teka in s tem posredno na delovanje vseh ostalih senzorjev. Če ne tesni dobro, potem so izmerjeni tlaki na sesalnem kolektorju vedno višji ( povečanje količine goriva ), sesana zmes je bogata, to pa pomeni pomanjkanje zraka, višje vrednosti CO in na koncu še zaganjanje motorja ali pa sploh nezmožnost motorja za delovanje v prostem teku pri večji okvari. Obstaja več vrst ventilov in motorčkov EGR, ki pa v osnovi vsi delujejo na enakem principu. Delovati začnejo šele, ko je motor segret na delovno temperaturo ( nad 80 stopinj C ) in ko se vrti vsaj nad 2000 vrt/min. To motorju zagotavlja, da vsi ostali senzorji delujejo nemoteno zaradi delnega ali celo popolnega odprtja EGR ventila.

Lep pozdrav

PS
Ali motor potrebuje EGR ventil ali ne so mišljenja deljena, vsakakor pa je to debata kjer se ne bomo nikoli vsi strinjali. Osebno sem prepričan, da EGR ventil proizvajalec motorjev ne vgrajuje zaradi tega, ker imajo preveč materiala.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak Po sep 07, 2009 4:47 pm

Ne igrajte se z EGR ventili, ker je tam z namenom.
Po dolgem študiranju zadeve sem našel zelo strokoven in natančen odgovor na tematiko blindiranja na srbskem fiat forumu.
Tudi sam ga imam in mi ne pride na pamet, da bi spreminjal tovarniške nastavitve, ker dolgoročno pripelje do okvare motorja.
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec Po sep 07, 2009 10:16 pm

lenivec
ne razumi narobe, toda tudi jaz sem prebral na nek iameriški strani(strokovna literatura), če imate zapacan ali zamašen EGR se pozna na moči in še nekaj napak se lahko pojavlja, zato priporočajo občasno čiščenje nikjer pa blindiranje. Nisem mehanik in o tem težko govorim z gotovostjo, je pa vsekakor nekaj na tem in vprašanje je zakaj deluje samo v prostem teku?, potem pa se zapre, kajti po moje je takrat dosti manj emisij, kot pa takrat, ko goniš avto.
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 To sep 08, 2009 9:27 am

ja na kolko prevoženih km pa se to mora spucat? tak približno :)
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To sep 08, 2009 9:40 am

lenivec je napisal/-a:egr nima vpliva na co2, ki ga merijo na tehničnih, ker je funkcija EGR-a zmanševanje NOx pri prostem teku. to je pa tudi vse kaj egr dela dobrega.


Na tehničnih merijo CO in ne CO2.
In to, da zmanjšuje emisije NOx, ni dovolj dobra stvar?
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost