Napisal/-a Fan Po sep 07, 2009 3:57 pm
Pozdravljeni
Ventil za reciklažo izpušnih plinov oz. njihovo ponovno uporabo v delovnem taktu motorja sicer ne vpliva na regulacijo količine goriva in kot predvžiga motorja, ima pa zelo velik vpliv na regulacijo vrtljajev prostega teka in s tem posredno na delovanje vseh ostalih senzorjev. Če ne tesni dobro, potem so izmerjeni tlaki na sesalnem kolektorju vedno višji ( povečanje količine goriva ), sesana zmes je bogata, to pa pomeni pomanjkanje zraka, višje vrednosti CO in na koncu še zaganjanje motorja ali pa sploh nezmožnost motorja za delovanje v prostem teku pri večji okvari. Obstaja več vrst ventilov in motorčkov EGR, ki pa v osnovi vsi delujejo na enakem principu. Delovati začnejo šele, ko je motor segret na delovno temperaturo ( nad 80 stopinj C ) in ko se vrti vsaj nad 2000 vrt/min. To motorju zagotavlja, da vsi ostali senzorji delujejo nemoteno zaradi delnega ali celo popolnega odprtja EGR ventila.
Lep pozdrav
PS
Ali motor potrebuje EGR ventil ali ne so mišljenja deljena, vsakakor pa je to debata kjer se ne bomo nikoli vsi strinjali. Osebno sem prepričan, da EGR ventil proizvajalec motorjev ne vgrajuje zaradi tega, ker imajo preveč materiala.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.