Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
KMX125
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne apr 19, 2009 12:00 pm
Kraj: Nova Cerkev

Vakuum črpalka

Napisal/-a KMX125 Sr sep 16, 2009 10:07 pm

Pozdravljeni!

Zanima me, če je možno dobiti vakuum črpalko za servo ojačvalnik zavor, ki bi bila gnana
z 12V elektromotorjem.

Lahko napišete tudi kak predlog predelave mehanske črpalke v eletrično...

Hvala!

Lep pozdrav, Denis
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6599
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Sr sep 16, 2009 10:38 pm

Pozdravljeni

Sama izdelava/predelava ne bi smela biti problem, kako pa je z uporabnostjo pa je druga pesem. Ali to potrebujete za vgradnjo v vozilo?

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
KMX125
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne apr 19, 2009 12:00 pm
Kraj: Nova Cerkev

Napisal/-a KMX125 Če sep 17, 2009 7:15 am

To potrebujem za zavore manjšega delovnega stroja. Koliko vrtljajev mora imeti taka črpalka za normalno delovanje? Kako močan mora biti motor?

Hvala!

Lp, Denis
 
KMX125
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne apr 19, 2009 12:00 pm
Kraj: Nova Cerkev

Napisal/-a KMX125 Če sep 17, 2009 9:42 pm

Malo sem šel po avtoodpadih, vendar tudi sama predelava ni tako enostavna, ker je poleg pogona potrebno poskrbeti tudi za mazanje črpalke.
Ali obstajajo tudi črpalke, ki imajo lastno mazanje?

Hvala!

Lp, Denis
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a LinuxFuter Če sep 17, 2009 10:12 pm

A tiste za dizle, ki se nataknejo na alternator rabijo mazanje?
 
KMX125
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne apr 19, 2009 12:00 pm
Kraj: Nova Cerkev

Napisal/-a KMX125 Če sep 17, 2009 10:53 pm

Ne vem, kako izgledajo tiste, ki se nataknejo na altenatorje.
Kateri avtomobili imajo tako narejeno?
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a LinuxFuter Pe sep 18, 2009 10:42 am

Kot jaz vem VSI dizli.
 
Uporabniški avatar
Marsovček
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: Sr dec 22, 2004 2:13 pm

Napisal/-a Marsovček Pe sep 18, 2009 7:50 pm

Hm, pri mojem dizlašu jo žene odmična gred in se obenem namaka v olju.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6599
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Pe sep 18, 2009 10:06 pm

Pozdravljeni

Črpalka se vrti iz cca 1000rpm. Kar se mazanja tiče se med črplako in elekto motorčkom na osovino vgradi semering in tako se lahko črpalka nemoteno namaka v olju.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
cat
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Sr jan 18, 2006 9:28 am

Napisal/-a cat Pe sep 18, 2009 10:20 pm

Pri mojem dizlašu podobno, edino o kopanju v olju se ne strinjam čisto : jih veliko dela kar na suho...

http://www.alibaba.com/product-gs/22115 ... acuum.html

http://www.freepatentsonline.com/6638040.pdf
 
KMX125
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne apr 19, 2009 12:00 pm
Kraj: Nova Cerkev

Napisal/-a KMX125 Pe sep 18, 2009 11:02 pm

Pozdravljeni!

Sem danes prebrskal par avtoodpadov... Večina dizlov ima črpalko na odmični gredi in ima centralno mazanje z motornim oljem. Nekateri starejši npr. GOLF I, II... imajo črpalko gnano preko motorne gredi (zobniški prenos). Nekateri novejši pa imajo električno črpalko, vendar je cena previsoka (od 400€ naprej).
Seveda pa obstajajo tudi take (precej redke), ki so gnane preko jermena in imajo lastno mazanje (precej Oplov in Citroenov) in v ponedeljek verjetno dobim eno takih.

Ko bo kaj novega pa sporočim.

Lp, Denis
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov