
P.S.: Vozilo bi ob koncu zgledalo nekaj takega kot je razvidno iz spodnjega linka
http://www.gunnarsgarage.se/Bilder/Till ... m_007o.jpg
monster_d je napisal/-a:Glede homologacije je bolj težko pri nas ja, skoda ki se nisi prej pozanimal, da gre tolko dela v nič. Prodat pa ga tudi pol nekak nemoreš, razn če ga imaš samo za kako dirkališče.
lenivec je napisal/-a:predvsem živcev in časa
lisko je napisal/-a:lenivec je napisal/-a:predvsem živcev in časa
Dobesedno tako so men rekli na LPP in RTI. Pri predelavi vozila ni problem, če je proizvajalec vozila že odobril ali celo nardil tak avto.....recimo v mojem primeru z R5 iz 1.6D v 1.7B ...problem nastopi če bi hotel v mojo stlačit 1.4T motor ker original R5 GTT ni bil 5 vraten moj pa je.....
Tako so mi povedali na RTI.
naliM je napisal/-a:lisko je napisal/-a:lenivec je napisal/-a:predvsem živcev in časa
Dobesedno tako so men rekli na LPP in RTI. Pri predelavi vozila ni problem, če je proizvajalec vozila že odobril ali celo nardil tak avto.....recimo v mojem primeru z R5 iz 1.6D v 1.7B ...problem nastopi če bi hotel v mojo stlačit 1.4T motor ker original R5 GTT ni bil 5 vraten moj pa je.....
Tako so mi povedali na RTI.
No, tudi takšne zadeve gredo skozi, drugače jaz ne bi imel homologiranega mojega Twingota z motorjem 1.4 turbo iz R5 GTT, kateri nikoli ni bil vgrajevan v ta tip avta.
Ja pa bilo kar dosti papirologije (ranga ene manjše diplome), saj je bilo zaradi občutno večje moči treba narediti in emeljito opisati predelavo kot celoto, katera je zajemala vse, od zavor, podvozja, gum s platišči, do motorja in konec koncev tudi konusnega zračnega filtra.
LP,
Milan
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov