Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Trixi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Če jan 04, 2007 3:41 pm
Kraj: Radenci

Priklop merilca tlaka..

Napisal/-a Trixi Če jan 07, 2010 2:04 am

Lep pozdrav. Sicer imam že priklopljeno ampak mi nekaj zlo zlo ni jasn...
Ker nisem ravno rojen avtomehanik bi prosil če mi lahko kdo razloži.

Jaz mam ta svoj merilec tlaka pač prklopljen pred loputo. Mam narejen ventilček lepo in ven z cevi pol gre po cevki na merilec.. (tist števec kjer piše boost gor :)

V glavnen sem brskal po forumih mal in zasledil da nekaj ljudi prklaplja sem:

Slika

Ampak mi ni jasn kako jim to deluje..

Jaz sem svojega tud prvo sem prklopil in mi je na mestu kazal minus. Ko sem se pa peljal in potlačil gas je kazalec naraščal in naraščal ampak nikoli nad 0...

Vem pa tudi da ta cevka gre do mojega blow off ventila.

Mi lahko kdo razloži bistvo?
Cars are like strippers. They only work when you throw money at them.
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Kovcek Če jan 07, 2010 7:13 am

Števček se priklaplja za loputo...na mestu (v prostem teku) pa kažejo vsi pod nič, saj se dela podtlak - to je normalno, saj turbina takrat še ne polni
Lp

kovcek
 
sg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Ne feb 15, 2009 6:48 pm

Napisal/-a sg Če jan 07, 2010 9:20 am

Najprej je treba povedat da merilnik ne kaže dejanskega tlaka ampak razliko glede na atmosferski tlak. Ko kaže nula torej pomeni da ni nadtlaka ali podtlaka ampak je tlak enak atmosferskemu (torej okoli 1 bar).
Zanima te tlak v sesalnem kolektorju saj je to tlak polnjenja motorja (tlak s katerim zmes prihaja v motor). Jasno da je ta negativen (podtlak) dokler je loputa zaprta, saj motor sesa, loputa pa pretok duši. Če gre avto recimo po klancu navzdol in zavira z motorjem (= dušilna loputa popolnoma zaprta), lahko pridemo blizu vakuma v sesalnem kolektorju (-1 bar na števčku). Pri atmosferskem motorju tlak v sesalnem kolektorju sploh ne more bit pozitiven, lahko je največ enak atmosferskemu, to je seveda takrat ko je loputa popolnoma odprta (0 na števčku).
Če pa imamo v avtu polnilnik (turbo na izpušne pline, mehanski kompresor...) potem pa imamo lahko v sesalnem kolektorju tudi nadtlak. Koliko ga je je pa odvisno od turbine in njenega krmiljenja.

Moj merilnik na koncu prozorne cevke je priklopljen takole (VAG 1,8 T motor) in kaže popolnoma pravilno: od -1 do + 0,6 kolikor je nadtlak polnjenja pri tem motorju:

Slika
 
Trixi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Če jan 04, 2007 3:41 pm
Kraj: Radenci

Napisal/-a Trixi Če jan 07, 2010 2:41 pm

sg lepo razloženo in tudi to mi je zdaj čisto jasno.
Tudi jaz imam motor 1.8T. Ampak men ni kazal nikako do +0,6.
Priklopil sem pa čisto enako kot sem podal sliko prej...
Bom pa še vse skupi enkrat probal ko mal bol toplo zunaj. Pa podam točne podatke pa še slike kako sem priklopil.
Cars are like strippers. They only work when you throw money at them.
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov