Včeraj se mi je spet prižgala lučka za motor, danes sem sčistil EGR ventil vred s cevko in nato še loputo. Vzrok za prižgano lučko je bil EGR ventil. Po končanem postopku ko sestavte nazaj pa samo kontakt, pustit nekaj časa, da se loputa nastavi, če ne bo bolje bo treba na tester, ampak dozdej men ni blo treba.
Kakšen je pravilni posotpek na servisu pa naj ostali povedo, tesnilo pod loputo je pametno zamenjat, pa po krtačenju se jo še našprica ter ne briše, vsaj tko sem zasledu nasvet od Fana.
Gre se za motor 1.4 16v, ki je v vw, seatu, škoda letnik tam 1998-2001/02.
Sem slikal v obratni smeri, ko sem že sestavljal.
Motor
http://shrani.si/f/p/rQ/4wnV998i/dsc04934.jpghttp://shrani.si/f/3h/UG/QNHqnQI/dsc04933.jpgBrez tapravga spreja za čiščenje ne bo šlo zlahka stran, pa eno krtačk iz Hoferja
http://shrani.si/f/1z/rd/1FhTbCGE/dsc04932.jpgTu spodaj se ponavadi nabere polno saj, čist črno in zabito je bilo pred pol leta, zdej je blo spet.
http://shrani.si/f/1S/o0/44vczI9o/dsc04931.jpghttp://shrani.si/f/d/wW/33F0xCK6/dsc04930.jpghttp://shrani.si/f/3h/ol/1mxWdkIW/dsc04929.jpgBo treba pred zimo še enkrat pucat, brez ustreznega čistila ne bo šlo stran
http://shrani.si/f/36/5H/1Y0oS0zR/dsc04928.jpgKo mate že vse to dol ne pozabte še oddušek spucat, bo,lažje, ker je potem s pokrov zračnega filtra težje dostopno zadaj za motor, pa ne pozabt menjat tesnila, sicer jaz nisem menjal an oddušku tesnila, ker je potrebno it najprej na servis naročit/plačat in nato prevzet, bom pred zimo to naredu.