Za sliko sem te prosil, da vidmo kaj ti razumeš pod pojmom luščenje barve! Če imaš na pokrovu motorja pike od kamenčkov se to, da izboljšat. Zadeva ni 100%, je pa tolk dobro, da večina ljudi ne opazi, da so bile na havbi kdaj kakšne pike. Je pa s tem tako, če imaš sem ter tja kakšno piko, se še splača popravljat. Če je pa teh pik veliko, potem pa pride v upoštev ličanje. Za eno piko zrihtat porabiš kar nekaj časa in če je tega veliko, si lahko hitro na cenejšem če se havbo kvalitetno prebarva. Postopek pride v upoštev bolj kot sanacija po vsaki zimi ko imaš recimo 5-10 majhnih pik.
Če pa govoriva o luščenju, potem pa to pomeni, da se ti barva ali lak lušči v kosih in tukaj se ni druge kot, da se prebarva.
Spodaj si poglej kako se, da sanirat pike. Spodnji primer je sicer ekstremen in če ne bi šlo za eksperiment potem bi šel pokrov motorja na ličanje. Zakaj? Ker bi bil končni rezultat boljši in pa cenejši. Za samo polovico havbe sem porabil uhuhu časa.
Pri vsej stvari pa igra glavno vlogo barva. Po mojih izkušnjah so se korekture, ki se jih kupi na original servisih zelo slabo obnesle. Sem bil pa daleč najbolj zadovoljen z barvo namešano v Bliku v Ljubljani. Možakar je najprej po številki poiskal ustrezno barvo, nato pa s to isto barvo v različnih niansah odšel do avtomobila in poiskal ustrezen ton. Slaba plat te barve pa je, da je tako barva kot lak na vodni osnovi, zaradi česar popravilo luknjic traja dlje. V vseh primerih pa velja, da mora biti barva sveža. Kot sem že zapisal tudi barva ima svoj rok uporabe.


