Subaru Impreza 112k on the clock Komplet 1. barva, črna z zelenimi kristali
Avto je naravnost nočna mora za poilranje! Barva je super tenka (cca 70-85 mikronov) in super mehka. Takoj se pregreje,pasta se dobesedno lima na lak,prav nič ji ne paše,skos moraš hladit, rabiš ziljon mikrofiber da spraviš odvečno pasto stran (zato so na fotkah lise) itd itd... Vglavnem vsak ki se bo spravil polirat kaj podobnega naj se fajn pozanima a je avto v prvi barvi in kako se s to barvo dela. Pogoj je da delaš s kombinacijo ki je čim bolj hladna, torej čim manj trenja...
lepo narejeno! V takih primerih, kjer imaš tak lak ti zelo prav pride DA mašina. Za korekcijo je pa že dovolj 3m Modra kombinacija ker je tako mehak lak ane?
Ne vem na kaj mislijo inženirji ko dajejo tako obupne lake na avtomobile.
Da tako je! Celotna korekcija se je naredila z UltraFino pasto in modro gobico. Po 2 porciji na vsako panelo, z velikimi obdelovalnimi površinami (havba je bla na 3 dele razdeljena, streha na 4, vrata celotna naenkrat itd) - zato ker se je tudi s to kombinacijo konkretno ogreval lak. DA ne maram - slabe izkušnje...Vglavnem,ne morš verjet kaj vse se da naredit...
Svetovali so mi pa angleži,ker majo precej izkušenj s takimi Prezicami...