Nega vozila (znotraj in zunaj), poliranje, zaščita, uporabni nasveti...
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Ne dec 21, 2008 11:23 pm

Torej zdaj je pa situacija sledeča, da sem se jaz lotil avta.
Najprej orenk opral, odstranil tablice, bočne letvice. Potem sem ga spucal s plastelinom, za to morem res rečt, da se mi je na začetku zdel drag in ga nisem mislil kupit, potem sem ga pa šel v petek direkt v Konjice iskat in mi ni žal.
Streha in havba sta bili katastrofalni, tako da sem šel dvakrat. Ko sem šel z vrečko čez je bilo kot, da bi po šmirgl papirju vlekel. Nisem mogel verjet, zdaj je pa gladek kot suza :)

Zdaj se je pa začelo tisto pravo delo; poliranje.
In sicer zdajle zvečer sem si zbral zadnji levi blatnik, da malo probam kako bo to šlo. Zdaj imam pa vprašanje za poznavalce:
- Imam New Car Glaz in pa BC-2. In pa gobast tampon ter volnen, takšna kot na sliki. Imam še enega bolj trdega -modrega, samo tist se mi zdi pregrob.
Slika
Zdaj mi pa povejte s katerim nastavkom naj grem najprej??
To me zanima, ker sem bil mnenja, da je treba na začetko z bolj grobim in na koncu z najbolj finim. Za najbolj finega pa sem mislil, da je to volnen. Praksa mi je pa pokazala drugače.
- Najprej sem šel z gobastim in New Car Glaz in moram rečt, da mi je ta kombinacija naredila površino skoraj brez vsake praskice, tu pa tam je še kaka majhna ostala.
- Potem sem pa še poskusil z isto pasto in volnenim nastavkom in sem si mislil, da bo ta pa še tiste majne praskice odstranil. Vendar sem ugotovil, da to niti slučajno ni res, še več pojavili so se gosti čisto drobni risi. :?

Glede na to si mislim, da je potem najbolje, da delam samo z gobastim nastavkom, tiste drobne praskice, ki pa prvič ostanejo bo pa verjetno potem BC-2 odtstranil.

Zdaj me pa bega, tu na forumu berem, da je potrebno uporabit vsaj tri različne tampone. Kakšne tri to mislite? Meni se glede na sprobano edini primeren zdi gobast, z volnenim ne vem kaj si naj pomagam, če mi pa rise dela. Samo to je skregano s teorijo o treh različnih tamponih.

Torej o kakšni treh tamponih govorite, in za kaj je uporaben volnen?
Ali je vredu, vse obdelam samo z gobastim, ki mi dela površino brez risov? Seveda bom za drugo pasto vzel drugo gobico ali pa, če bom to opral. Tudi po vseh videih, ki prikazujejo poliranje je videti, da vsi uporabljajo gobo, spreminjajo samo paste.

Lepo prosim, če mi da kdo odgovor, jutri mislim nadaljevati delo pa ne vem kaj si nej pomagam s to ovco. Mogoče, če je za kakšne večje rise, vendar s tem naredi več manjših. Pri volnenem sem opazil tudi to, da že pri 1400 obratih šprica pasta vse na okrog pri gobastem pa ostane vse na svojem mestu.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Po dec 22, 2008 12:26 pm

Sicer ti tukaj ne morem kaj preveč pomagat, ampak moje mnenje je, da predn karkoli uničiš s strojnim poliranjem, poizkusi najprej kak blatnik "zdiglat" na roke.

LP!
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Po dec 22, 2008 2:34 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Sicer ti tukaj ne morem kaj preveč pomagat, ampak moje mnenje je, da predn karkoli uničiš s strojnim poliranjem, poizkusi najprej kak blatnik "zdiglat" na roke.

LP!

Ma ne se sekirat, ne bom nič uničil. Na roke sem že enkrat nekaj po zadnji havbi probal pa tist pa res traja preden kaj narediš.
Sem se dopovdne pogovarjal s zastopnikom za Avto Magic, me je poklical kako mi je šlo plastelinjenje. Mimogrede sem ga vprašal kako je s temi tamponi, pa mi je rekel, da je volnen oz. lanen ali kaj že je bol grob namenjen odstranjevanju večjih risov in na splošno bolj zahteven za uporabo. To pa, da naredi goste majne rise pa je značilnost teh tamponov. Tako da mi je rekel naj se raje izogibam tega tampona in naj grem samo s gobastim.
No tako sem tudi naredil in sem danes že zrihtal tisti blatnik, ki mi ga je včeraj en del zrisal volnen tampon. Zdaj sem šel gor z novim gobastim in z BC-2 in sem praske popovnoma odstranil. Se še najde kje kakšna, samo to še bom videl potem na koncu, če se mi bo dalo pa še mogoče enkrat čez letim.
Vglavnem zdaj vem, da bom delal samo z gobastim in bom zdaj šel z New Car Glazom cel avto črez, potem pa še z BC-2 pa more bit tako kot je treba.
Volnenega pa ne bom uporabljal, ker dela samo sranje, sem moral z gobastim in BC-2 kar nekajkrat ponovit, da sem jih spravil dol. Zdaj bo šlo bolj hitro naprej, ko sem malo dobil občutek kako dolgo je treba glancat en kos, da je vredu. Na začetku sem šel parkrat čez potem pa zbrisal, pa ni bilo dosti in sem moral še ponavljat. Zdaj pa vem, da je treba v eni rundi dlje časa glancat pa vmes še paste dodat, če že bolj golo gratuje. Pol malo počakam, da se posuši in je dosti lažje zbrisat, drugače se kar paca pod krpo.
Kolikor sem zdaj videl, tudi ne moreš kar tak za**bat, od začetka je treba malo bolj gledat kaj se pod gobo dogaja, da ne delša kakih nepotrebnih risov. Zdaj, če bi čez cel avto letel s tistim volnenim pa nič dobro pogledal kak zgleda, potem bi se fajn zafrkno ja.
 
romanll
Novinec
 
Prispevkov: 182
Pridružen: Ne dec 07, 2008 8:41 am

Napisal/-a romanll Pe dec 26, 2008 7:41 am

ko smo pri nas poliral v službi smo šli zmeraj prvo z mačkom(se pravi najprej groba potem srednja pasta) potem pa z gladkim tamponom in fino pasto za finish
 
Uporabniški avatar
Scremer
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Pe sep 26, 2008 9:58 pm

Napisal/-a Scremer Pe dec 26, 2008 11:18 am

Če bi nekaj strani nazaj prebral moj post, bi videl, da omenjam "volnen" tampon kot najbolj grob. Uporablja se v kombinaciji z pastami, ki imajo največje/največ abrazivnih delcev in lahko zapišemo, da z njo res "žagaš" skozi lak. Zadevo se uporablja za odstranjevanje globokih prask pa še to je potrebno mesto obdelavo neprestano spremljat z merilcem laka.

Kar se pa penc tiče in pa past je pa kombinacij malo morje. Vse je odvisno od stanja laka. Načelom največ rabiš penco za "srednjo" penco, ki je namenjena delu z polishi. Grobo uporabljaš za delo s compoundi, fino pa za nanašanje zaščite (mogoče tud kak ekstremno fin polish). Upam tudi da uporabljaš kak dober vir svetlobe, še posebej če delaš v garaži (luči na stropu niso dovolj). V nasprotnem znaš bit mal razočaran ko boš avto porinil na sonce.

Na spodnji povezavi najdeš en zanimiv vodič skozi osnove poliranja z rotacijsko polirko...
http://www.detailingworld.co.uk/forum/i ... ishing.pdf
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Ne dec 28, 2008 9:37 pm

No jaz sem s svojim delom v petek zaključil.
Je pa tako, da sem ga na koncu moral zaščitit kar s voskom, ker mi ta klinčevi Top Finish ni bil sposoben poslat Liquid Glass v tednu in pol. Zdaj sta bila pa dva dni praznik in sem se lahko obrisal pod nosem. Mogoče bom jutri dobil. Nisem pa mogel tako dolgo čakat, ker jutri rabim garažo za druge stvari in more bit avto zunaj.
V glavnem sem jih trikrat klical, pa do danes še nimam nič :x Rekli so mi pa, da so dali v ponedeljek naprej, zdaj pa ne vem ali še kaj pošta muti ali kaj je.

Zglancel sem ga, na koncu dvakrat dal čez Sonax- ov vosek, tist neki extrem, ko je tak gost, ni tekoči. LG bom pa dal spomladi gor, če bom dobil kaj. Klicat jih ne mislim več, klinc jih gleda, če bojo poslali bojo, če ne bom pa probal po kakih drugih poteh dobit.
Je pa tako, da imam barvo bolj v katastrofalnem stanju kot sem prej mislil. Pa ne zdaj, da bi jaz kaj pri poliranju zafural. Ampak fore je, da je zlo zdelana od šudra in to se pa še sedaj bolj vidi kot prej. Pokrov motorja je čist pikast in se mi zdi, da sem sedaj s tem poliranjem odkriv še več teh pik. Zgleda, da je bila barva načeta, zdaj je pa to plast odneslo pa je pika. Na parih mestih, predvse na strehi se pa vidi nekak napokan lak. Prav take rjave pike v laku. Površina na otip čist gladka, ampak se pa vidi v notronjosti prav take razpokice. Samo kaj čem s tem naredit, nič, če je lak poškodovan.
Drugače pa glavne praske sem odstranil, tu pa tam je še kaj ostalo, kjer so bile bolj globoke pa nekak niso šle dol. Bi verjetno rabil bolj grobo pasto. Vendar, ko sem videl, da bolj kot glancam več nekih novih poškodb se opazi, sem rekel, da ne bom šel čist v detajle, ker bi moral preveč laka odstranit s tem bi pa tudi odkriv več pošlkodb od peska, kar pa še na koncu grše izpade. Obtolčen je pa praktično vse povsod, razen prtljažna vrata. Samo vse druga je še ok., havba je pa res katastrofa. Sam to ni druge pomoči kot špricanje, kar pa ne vem, če se mi splača.
Na strehi, ki je bila pred plastelinjenjem tudi hrapava, kot sam vrag se tudi v laku vidi, da ni povsem gladek, prav take luknjice se vidijo, kot da bi ga z neko tanko iglo napikal. Jaz si razlagam, da je to verjetno izvira ravno iz tiste predhodne hrapavosti. Plastelin je odstranil, te nečistoče ostale so pa mikro luknjice, ki zgleda, da so pregloboke, da bi jih odstranil. Če bi to hotel bi po vsej verjetnosti moral posečt po bolj grobih pastah, vprašanje pa je koliko je to smiselno? Potem bom pa prišel do tistih razpok v laku in če bi hotel tiste odpravit pa spet vrašanje koliko laka še pa potem sploh ostane?
Delal sem pa potem na začetku z bolj trdo modro gobico, na koncu pa s mehko in BC-2 pasto. Samo ta BC-2 odstrani res tiste čisto rahle praskice, kakšne močnejše, če ostanejo od prej ostanejo tudi po tem.
Tako da sem prišel do ugotovitve, da je poliranje vredu zadeva za barve, ki še niso preveč globinsko poškodovane. Če so neki normalni risi ali pa zbledelost, to ni problem. Če je pa obtolčena ali pa napokan lak se pa s poliranje še to bolj vidi. Barvo okrog očistiš, odstraniš rise, povečeš lesk; tiste bele pike - posledica peska se pa potem še bolj vidijo, odkriješ pa tudi nove.
Je pa sedaj občutna razlika v gladkosti in pa tale vosek se mi je za enkrat pokazal kot dober izdelek. Sem včeraj vozil po tej mokri soleni cesti in se ga nekak umazanija sploh ni prijela. Sem ga danes samo splahnil s curkom vode, brez gobe pa je šlo praktično vse dol.

Pa še čisto tako na koncu, malo iz radovednosti. Koliko mislite, da bi me prišlo, če bi dal havbo na novo barvat? Je pa to od Cliota 2 in pa metalno temno rdeča barva. Nič ni kaj drugače poškodovana, kleparije ni, rje tudi ne, ima pa ogromno pik od peska in pa tu pa tam razpokice v laku. Koliko bi to stalo in pa kako dolgo traja. Oz. drugače, ali se mi to splača delat na skoraj 11 let starem avtu?
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Ne dec 28, 2008 10:05 pm

kot si že sam ugotovil ko vozilo spoliraš se opazijo vse neravnine, jamice, odgnine..... je pa zato avto veliko bolj čist in svetleč :) Moraš pa biti previden če ga boš še kdaj poliral da ne poliraš predolgo na enem mestu (če si poliral z mašino) ker potem prideš skozi barvo, kar na koncu pomeni ali lakiranje ali popravljanje z čopičem kar pa ni ravno lepo, sploh na kakem vidnem mestu. ;)
Kar se pa haube tiče je pa stvar taka, ...čist odvisno komu boš dal lakirat, ali pooblaščenem servisu ali nekemu domačemu mojstru. ker so cene in kvaliteta lahko zelo velike. Je pa ena priporočena cena tam nekje okoli 150 eur. Za manj denarja težko najdeš kvalitetno opravljeno delo, cena nad 200 eur je pa že obiranje ljudi. To je moje mnenje, ti pa kot se boš odločil. ;)
edit: Traja približno 2-3 delovne di, če pa se splača moraš pa sam presodit. Eni se sploh ne bi ubadal s takimi starimi avti, za drugega je to zelo dober avto. ;)
LP
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Sr dec 31, 2008 6:49 pm

Praviš okrog 150 €; za tako ceno pa verjetno se pa verjetno res ne bom šel spuščat v to. Sem že ugotovil, da je vsaka taka investicija zelo vprašljiva. Recimo lani sem dal rihtat zadnje blatnike, na desnem je bil mehur na levem se je pa tudi začelo nekaj delat. No in sem dal rihtat enemu šušmarju. Mi je šprical oba blatnika, zaščitil podvozje pa eno plastiko je zamenjal pod blatnikom. Za vse skupaj sem plačal 310 €.
Rezultat pa je, da imam eno leto po tem na levem blatniku že pošten mehur in še samo vprašanje časa je kdaj bo poknila barva in se bo pokazala luknja. Desni je pa zaenkrat še vredu. Tako da sem prav jezen. Mislim, da to ni bilo ravno poceni, držalo je pa manj kot leto :twisted:
Pri havbi je malo drugače, ker ni tako izpostavljena kot blatnik, ki ga z notranje strani vse nažira, samo vseeno je vprašanje kako kdo naredi. To pa ne moreš vedet ali dobro naredi ali pa samo denar pobira.
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Če jan 01, 2009 3:58 pm

Glej. Stvar pri robovih (oz. zadnjih blatnikih) je taka, da ko začnejo enkrat rjavet, bodo še naprej rjavela. Tega se ne da ustavit, lahko se samo sanira do te mere, da je za nekaj časa boljše. Kako dolgo pa ta sanacija traja je pa odvisna od dveh stvari in sicer;
prva je kvaliteta kovine, iz katere je avto narejen. Recimo kvaliteta Golfa 3 je zelo slaba, medtem, ko so nekateri japonci zelo dobri. Malce posplošeno.
Drugo je pa kakovost popravila. Če spet malce posplošim, če je zadeva dobro porihtana, le ta zdrži približno 2 leti, odvisno kako močno je že načeta kovina in kakšni materiali se uporabljajo.
Najboljša in trajna rešitev je menjava robov, kar pa je kar draga reč.
Če daš pokrov motorja polakirat ti zagotovo ne bo začel rjavet, ker robovi in pokrov motorja nimata nič skupnega. Ti pa bo začela rjavet, če je ne boš polakiral, ker predvidevam, da imaš barvo zaradi kamenja okrušeno do kovine, kako pa voda vpliva na golo kovino pa razmisli sam.

Če boš dal polakirat havbo, se mal pozanimaj prej kdo ti lahko to dobro zrihta v tvojem kraju, da se ne boš pustil nat**** ! :D Drugače pa pojdi k enemu ličarju ali trgovino pa ti naj zmešajo barvo in popravi luknjice s čopičem sam.


LP
 
Manfred
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Po jul 11, 2005 9:52 am

Napisal/-a Manfred Ne jan 04, 2009 9:10 am

Pozdrav !

Izkoristil bi temo in vprašal kakšen je pravilen postopek obnove premaza LG in sicer po tem, ko je bil premaz že kakšni 2 leti na avtu.
Avto je v dobrem stanju ima le nekaj prask, ki so posledica avtomatskih pralnic. Zanima me ali lahko sedaj uporabim kakšno polirno pasto in nato ponovno zaščitim z LG.

hvala za odgovor
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Ne jan 04, 2009 11:05 am

Kolikor sem jaz seznanjen in tudi iz Top Finisha mi je tako rekel je dobro po poliranju avtu sčistit z alkoholom, da ga razmastiš od polirnih past. Potem pa daš gor LG - se bolje prime.
Drugač pa praviš, da si imel prejšni premaz 2 leti gor? Tako dolgo drži? Koliko slojev pa si imel gor? Jaz ga še imam v škatlji bom spomladi dal gor, tako da še ne vem kako dolgo drži, ga še nisem nikoli uporabljal. Zdaj imam vosek gor, ker sem LG po pošti prepozno dobil.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po jan 19, 2009 1:21 pm

No, sem se kočno prebil skozi temo in imam zdaj vprašanje. Namreč spoliral bi rad avto, ki ni bil že vsaj ene 5 let poliran. Sicer ni nobenih prask, je pa barva postala zelo lisasta. In te temne lise ne gredo dol s šamponom. Zdaj sklepam, da ni potrebe po zelo grobih pastah, ker ni globokih risov. Zanima pa me, kaj bi mi predlagali za te lise? Vsekakor pa nekaj cenejšega, ker na avtu, vrednem 700€, nikakor ne mislim dati več kot 30€ za pasto+vosek+mikrokrpe.
Rad bi samo, da kolikor toliko odstranim te lise in da zaščitim lak z voskom, ki ga bom potem redno obnavljal. Nekih čudežev ne pričakujem, samo da ni lisast pa da se ga ne prime takoj svinarija. Sicer pa je navadna bela barva.

Hvala in LP
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Adamle
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Ne mar 19, 2006 11:55 am

Napisal/-a Adamle Po jan 19, 2009 1:34 pm

delal 10let star bel avto....avto ni bil pran dobri dve leti...razen kar ga je dobil dež....umazanija, ki se je vlezla v lak (temne lise), se ni dala odstraniti z nobenim čistilom....srednje groba oz fina pasta mi ni naredila pravega učinka, zato sem posegel po grobi..poliranje je bilo strojno

za 30eur je zelo skromen proračun...vendar bi nekje v tej ceni se nabrala srednja pasta ter vosek z vsem kar potrebuješ:
AutoMagic New Car glaze
AutoMagic Banana Magic
2 gobici za nanos ter poliranje
2 čudežni krpi kupi v hoferju (zelo poceni, zelo dobra kvaliteta za kar rabiš)

to bi te prišlo max 40eur z vsem..paste so nekje 12eur, gobica je vsaka nekje 3eur, čudežna pa tudi nekje 3-4eur.....za paste pa gobice poglej www.puki.si
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po jan 19, 2009 1:40 pm

Hvala za hiter odgovor. Hmm, pri tem New Car glaze piše, da je nanašanje strojno. Bi se dalo tudi ročno? Ker polirke ne bom nabavljal. No, 40€ bi tudi še šlo..
Glede lis sem si pa verjetno sam kriv, bi moral pozimi večkrati oprat pa hkrati tudi voskati...

P.S: kaj pa če bi za trdovratne madeže umazanije uporabil recimo Stelex (za steklo)? Namreč s plastičnih odbijačev (z enako barvo) gredo insekti lepo dol. Samo kar nekako si ne upam s tem nad havbo..
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Po jan 19, 2009 1:55 pm

Zdaj bom napisal, kolikor sem sam sprobal in kolikor vem cene.
Ja zdaj za 30€ boš bolj malo naredil :(
Pa to misliš na roke ali s polirko? Na roke, cel avto ti rečem, da ti bo roka odpadla.
Najprej je dobro, da lak sčistiš nečistoč s plastelinom. Sigurno imaš hrapavega in to ne malo - poskusi tako, da ga opereš posušiš in daš roko v eno tanko vrečko, najbolje kakšno tako, ki jih dobiš v trgovini pri sadju. Boš čutil, da površina ni gladka. To moreš spucat s plastelinom. Poleg plastelina rabiš eno tekočino, ki se jo našprica po avtu in služi kot mazilo za plastelin (Body Shine). To dvoje te stane malo več kot 40€.

Paste recimo od Avto Magica je ena flaška, malo manj kot pol litra pride malenkost manj kot 14€ ena. Rabiš vsaj New Car Glaz in BC-2.

Rabiš vsaj dva tempona, eden pride nekaj manj kot 4€.
Mikro krpe stanejo okrog 6€.
Vosek pa spet pride okrog 15€. Če daš pa Liquid Glass sem pa jaz s poštnino dal 60€. Pred LG, pravijo, da je dobro spucat avto od ostankov polir past z alkoholom. Liter koncentriranega alk. pride 18€.
Tako da, če delaš s voskom te pride okrog 100€ material, če pa z Liquid Glass- om pa okrog 158€ :? To imaš potem za večkrat, samo prvič pa moreš kupit celo pakngo, sej recimo ne moreš dobit 2 dcl polir paste. Alkohol, tisto se da tudi manj dobit, men se zdi, da imajo po deci pakirano.
Tako, da ni poceni ta hec.
Lahko pa greš s kako navadno pasto za ročno poliranja čez pa brez plastelinjenja, potem boš pa mogoče prišel čez s 30€ samo tist je bolj tako.
 
Adamle
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Ne mar 19, 2006 11:55 am

Napisal/-a Adamle Po jan 19, 2009 2:12 pm

mišek je zelo lepo odgovoril....na roke drgnjeje, ti bo žou , de si začeu....vendar..LG vzet pri top finisu je brezveze...sem vzeu prvič tudi sam....pa mi je žou...za 40eur dobiš s poštnino prek ebaya....če želiš met pa res vse, te pride tko kokr je mišek reku...160do 200eur...dobra polirka te pride še dodatnih 300eur....tko de si hit na taki ceni, da te boli glava...če hočeš...ti lahko na privat povem za koliko ti naredim, kaj ti v tej ceni naredim, za vzdrževanje naprej pa ti potem tudi svetujem oz zrihtam vosek v spreju za
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a ludbe Po jan 19, 2009 5:33 pm

nej mi kdo pošle link kašne ekscentrične polirke, ker iščem pa nič ne najdem
 
Robi_M
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po feb 03, 2003 10:04 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Robi_M To jan 27, 2009 10:32 am

mišek je napisal/-a:. Poleg plastelina rabiš eno tekočino, ki se jo našprica po avtu in služi kot mazilo za plastelin (Body Shine). To dvoje te stane malo več kot 40€.


V posodo od kakega čistila ali uno od steleksa k ima šprico daš vodo malo navadnega šampona ali milnice pa zmešaš.S tem pol špricaš pločevino sproti, ki jo čistiš z plastelinom.Pa ti ni treba kupovat tistih maziv v flaskah.
Vrni se na Avtokozmetika

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost