No takole, danes sem se lotil svojega avta, bolj kot ne je bil že čas. Nazadnje sem ga malo bolj "ornk" zrihtu pred zimo, pač pranje in zaščita za čez zimo, zdej je pa to popuščalo že malo in sem ga moral spet mal namazat. Kot nalašč za Fusso-ta. Avto ni bil nikoli spoliran, in tudi načeloma se ne poglabljam preveč v pranje, je bolj ali manj vedno na hitro, razen 3 krat letno.
Nazadnje je bil opran kakšen mesec nazaj, tekom prejšnjega tedna pa sem naredil malo več kot 1200km po dežju, soncu, makedamu, nalovil dalmatinske komarje, črnomeljske mušice in domžalske čebele.Avto je bil konkretno umazan, kar se mogoče ne vid ker je pač srebrn ampak vseeno.

Za predpranje sem uporabil k2 turbo truck v razmerju 1:15, ki je res super za odstranjevanje večje umazanije, lahko se ga uporabi tudi v penilcih kar sem tudi storil. Sem hotel naredit še tesat čistila za mrčec, pa mi je že predpranje vse dol pobralo. Sem ga kar dvakrat fajn zalil, da bom res odstranil tiste male delčke prejšnega voska ki so še držali na avtu.
Potem sem pa avto opral z Angelwax angelwash, ki je tudi zelo dober lubrikant za clay rokavico.

Po pranjui sem se ga lotil s clay rokavico, na zgornji desni sliki je stanje brez uporabe rokavice in nato iron x, na spodnji pa z rokavico in iron x. Nevem če se vidi ampak občutno manj dela ima iron x tam kjer se je uporabljajo rokavico.
Sprobal sem tudi nov California blade, silikonski brisalec ki je kar super zadeva, nisem dobil občutka da bi lahko na kakršen koli način poškodoval barvo, lepo pobira vodo in je precej fleksibilen. Res olajša delo pri brisanju.Po vsem pranju in obdelavi z rokavico, in dvakrat z iron x, sem ga dobro prebrisal še z carpro eraser-jem, da si zagotovim res primerno čisto površino.

Potem pa zloglasni Fusso.
Pride v paketu skupaj z aplikatorjem, ki pa resnici na ljubo ni ravno presežek. Glede na to da imam doma 5 različnih (po 20 komadov) sem iskal primernega, ker velikokrat je v aplikatorju stvar-ali je vosek lahko ali težko nanesti. Sprobal sem rumenega (so več ali manj isti pri vseh znamkah), s katerim se je delalo dosti bolje kot s priloženim. Tudi lepo paše v piksno, čeprav se je ne da zapret ko je še čisto polna. Nekako mi je bilo pa lažje delat s flexipads aplikatorji(pridejo v setu moder, rdeč in bel), nasploh so mi bolj všeč za voske, se lepše dela kot z rumenimi.
Prvi sloj sem namazal precej na debelo, skozi delo nisem opazil drastične razlike v primerjavi z fk1000o. Razen vonj, vonj je nekako malo bolj (upam da me boste razumel), mehanski, delavniški, industrijski(?). Spomnil me je na eno staro nemško polir pasto iz otroštva. Kar se mi dopade, ker take stvari ponavad delujejo-
Uglavnem..prvi sloj sem namerno namazal precej an debelo, da vidim kako se kaj briše, in pričakovano se je brisal malo težje, to pomeni da sem porabil vse skupaj 2 minuti več kot ponavadi. Ampak malo težje v stilu da se je tam kjer je bilo res na debelo malo zataknilo, ne tako da se je kar razmazovalo vse povsod. Tudi malce dlje sem ga pustil na avtu (cca30-40min), ampak žal ne znam japonsko in nisem moral sledit navodilom.
Drugi sloj sem delal bolj na tanko, bolj z občutkom(prvega sem napacal kot zidar res, ampak pač neve vsak uporabnik kako je treba vosek namazat, tako da sem moral malo pretiravat), pustil nekje 20 min, in se je obrisalo res brez kakršnega koli problema. Del avta je bil tudi na soncu, in je bilo vse ok. Nekako v sami uporabi s primerjavo z fk1000p nisem opazil razlike. Porabi se ga zelo malo(sem bral en test, da se ga porabi cca 5gramov na avto, torej zadostuje za cca 40 aplikacij).
Poskusil sem ga namazat tudi na malo mokro površino(naj bi delovalo), in tudi ni problema. Tako da je kar ok, ker vedno kje priteče kakšna kaplja.

Zdej težko rečem da je efekt ful nor ali pa da ni vredu, ampak men se zdi da je avto dobil kar soliden sijaj, glede na to da je star 11 let in srebrn, pa nikoli spoliran. Moram rečt da mogoče celo mal prekriva manjše praskice oz swirlse, površina je ful gladka, odtekanja vode nisem sprobal, bom počakal na prvi dež.Mogoče sem opazu da se res lepo poudarijo tisti mali kristalčki v barvii Kar se tiče obstojnosti pa bomo videli sproti, ni boljšega kandidata kot moj avto. Torej dva sloja na temeljito pripravljeno površino, na normalno voženem in oskrbovanem avtu, na katerega se ne pazi prav veliko(večino pranj je samo predpranje in štrajfiks)
Je pa tale fusso bil za svetle avtomobile, zanimivo bo sprobati tistega za temne na temnem avtu, ki pa baje res kar solidno zapolni veliko nepravilnosti.

Bom sprobal tega za svetle na enem temnem za hec, da vidim če bo kaj efekta, ker pomojem velike razlike ne more bit.
lp
