Santi je napisal/-a:Še nekaj me zanima. V kratkem bom kupil Karcher SE 5.100 vodni sesalec in imam namen globinsko posesati svoje sedeže. Sedeži so iz alkantare in tkanine (gre se za highline sedeže v golfu 6). V tej temi sem prebral, da je alkantaro najbolje očistiti kar z vlažno brisačo. To pomeni, da jih ne smem globinsko posesati? Bi jih morda lahko samo z vodo našprical in potem posesal?
Kako pa lahko potem ”namočim” del, ki ni iz alkantare, da slučajno ne pride v stik z njo, če je na čistila zelo občutljiva?
Kako prakticirate globinsko čiščenje, tako da se kar s to šobo od sesalca, ki škropi nanaša čistilo ali ga raje nanesem z razpršilko in nato posesam?
Katero čistilo mi priporočate?
So temperature sedaj sploh primerne za globinsko čiščenje?
Gyga je napisal/-a:Evo, še csf se je odločil pripeljati Soft99 (proizvajalec Fusso coat-a), cene pa za
http://www.spoliraj.si/index.php?manufacturers=56
Lp,
G
Tile Japonci so face, ko gledaš njihove predstavitve na youtubu..delujejo spoštljivi in častni ljudje
Meni je padel v oči predvsem silikonski premaz Triz za sijaj in zaščito. Nemam pa pojma kako je to kompatibilno z voski, ki so že naneseni na avtu?
csf je napisal/-a:
Pa tudi izdelki so 1A, dejansko večina top glass coatingov prihaja iz JP(nekaj tudi iz KR in SG)
Iz KRanja in Slovenj Gradca?
dzuro.na.izi je napisal/-a:CSF kdaj boš pa kej predstavu svoje produkte?
Če maš 1 dan časa predlagam fotoreportažo winter prep-a z uporabo:
- Citrus force na plastiki, gumah, kolotekih,
- On fire na platiščih,
- CSF Snow foam,
- Buble bath,
- Iron off,
- Plastelin ali clay krpa,
- White glaze in
- Majestic.
Vse ali večino izdelkov predstaviš v eni fotoreportaži oz. enem popoldnevu!
Dej no...lušta se nam že ene konkretne predstavitve![]()
pinny je napisal/-a:@CSF .... kaj več o tej sanaciji si pa vseeno zaslužimo
Veja drevesa/grmovja, nepazljivost na parkirišču ali vandalizem so pogosto vzrok za globoke praske na barvi avtomobila, ki ne samo da kazijo izgled avtomobila, ampak tudi znižujejo vrednost vozila.
Ko ne želimo ali nimamo možnosti dela vozila barvati, lahko poškodbo oz. prasko saniramo s poliranjem. Na to vpliva več faktorjev, odvisno je predvsem od tega, ali je globoko prasko sploh mogoče sanirati s poliranjem ali je barvanje edina rešitev. Najbolj enostavni preizkus, da preverimo globino praske in se odločimo za naslednji korak je, da z nohtom preverimo ali se le-ta zatika na praski. Če se noht zatakne, to pomeni, da je praska zelo globoka in da moramo za način odstranitve praske najprej preveriti debelino barve. Za sanacijo mora biti debelina barve v mejah "normale", kar v praksi po meritvi z merilcem barve pomeni, da je debelina barve dovolj "debela" (debelina barve je odvisna od proizvajalca do proizvajalca in se lahko med sabo zelo razlikuje). Debel sloj barve pomeni, da imamo možnost pred poliranjem prasko zbrusiti in kasneje sledi brušenja s pomočjo primernih materialov in tehnik tudi odstraniti, da dobimo perfektni končni rezultat.
Da bi kar se da najbolje prikazali saniranje globokih prask, smo za našo predstavitev izbrali avtomobil, ki ga je nekdo s ključem poškodoval na parkirišču bloka. Posledica vandalizma je vidna na spodnji sliki.
Prvi korak pri sami sanaciji praske je pravilna izbira materialov. Uporabili smo naslednje izdelke:
- Menzerna SHCC300 grobo polirno pasto
- Menzerna PF2200 srednjo polirno pasto
- Menzerna bela groba polirna gobica 150mm
- Menzerna rumena srednja polirna gobica 150mm
- Menzerna Solid grit blok za brušenje
- CarShineFactory merilec debeline barve
- CarShineFactory univerzalne krpe iz mikrovlaken
- Gyeon Prep tekočino za inšpekcijo površine po poliranju
- CarShineFactory Majestic Spray Sealant za končno zaščito in sijaj
Vedno pred morebitnim brušenjem preverimo debelino barve in ali je le ta primerna za brušenje.
V našem primeru je bila praska zelo globoka, ampak nam je debelina barve omogočala brušenje, za kar smo uporabili Menzerna Solid Grit bloka P2000 in P3000, ki sta perfektna izbira pri brušenju, saj imamo enakomerni in konstantni pritisk na površino. P3000 grit pusti unikatno sled in posledica je boljši izkoristek in bolj fino brušenje v primerjavi z uporabo brusnega papirja, sledi brušenja pa potem z lahkoto odstranimo z grobo/srednjo polirno pasto.
Pred pričetkom brušenja oba bloka namočimo v vodo (nikoli ne uporabimo za suho brušenje).
Najprej uporabimo blok P2000.
In na koncu še blok P3000.
Ko zaključimo z brušenjem, je naslednji korak odprava sledi brušenja s poliranjem. V našem primeru smo uporabili Menzerna SHCC300 na srednji in grobi Menzerna polirni gobici in na koncu še en prehod z Menzerno PF2200 in pa rumeno Menzerna srednjo gobico za dodatni sijaj in globino. Za piko na i smo za konec uporabili CarShineFactory Majestic Spray Sealant za končni sijaj in zaščito.
Dosegli smo več kot 80% sanacijo poškodbe, saj nam globina praske na nekaterih delih ni več omogočala "varnega" brušenja in kasnejšega poliranja.
Del katerega ni bilo mogoče v celoti sanirati/leva stran) in nesanirani del za primerjavo (na desni strani).
In pa del, kjer smo v celotni sanirali poškodbo.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost