Nega vozila (znotraj in zunaj), poliranje, zaščita, uporabni nasveti...
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Napisal/-a Gyga To feb 02, 2010 12:08 am

Mojstri, kaj pa predlagate za nove avtomobile?

Se lahko ta zascita po poliranju takoj nanese na nov avto?

Kako in s cim je potrebno prati avto, da cim bolj preprecis 'krogce' oz, da avto cim dalj ostane kot nov? Verjetno je potrebno uporabljati kaj drugega kot obicno gobo...

Hvala,
D

EDIT:
Ok, na prvo vprasanje sem ze nasel odgovor: http://carshinefactory.com/?page_id=19
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
Uporabniški avatar
NoSpeedNoFun
Novinec
 
Prispevkov: 390
Pridružen: So jun 05, 2004 12:25 am

Napisal/-a NoSpeedNoFun To feb 02, 2010 6:52 am

Tudi na drugo vprasanje bos nasel odovor v sekciji avtokozmetika. Upam staviti, da pise vsaj 10x...
drugace pa
- primeren sampon (Pril in podobno ni primeren, ker je prebazičen in odstranjuje tudi zascito itd...)
- uporaba dveh veder in mehke ovčje rokavice. V enem vedru imas samponirano vodo, v druem spiraš rokavico... Najprej se zdi to cel projekt, ko peres tretjic je zadeva zelo enostavna.
Da si zadevo se dodatno olajsas se dobi na trgu vedro 2v1, torej dva vedra zdruzena v enem... :)
 
Uporabniški avatar
csf
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So jun 28, 2008 1:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a csf To feb 02, 2010 12:41 pm

To me najbolj razveseli da nekdo ki tudi to opravlja napiše da zaščita traja največ 6 mesecev, ker meni to noben ne verjame, razen tisti ki vejo za kaj se gre.



Obstajajo premazi/sealanti kateri barvo "zaščitijo" tudi za dobo več kot 12 mesecev. Vendar le v primeru ,če avtomobil pravilno peremo ( dva vedra, PH neutral šampon...se izogibamo avtomatskim pralnicam ) v nasprotnem primeru se doba obstojnosti prepolovi.



Je pa še tu ena zgodba: avtopralnice obljublja 1 letno garancijo na poliranje, s tem da moreš avto vsaj 1 tedensko pripreljat v avtopralnico pa spet plačat kakih 20€ za čiščenje


En primer, prepodajlci so eni izmed tistih ki koristijo te storitve, avtomobil je na slikah zelo lep, svetleč v kolikor pa se v roku 2 mesecev ne proda in stoji na hofu na dežju ali ob cesti dobimo izgled kot pred poliranjem s "filerji" :roll:
 
Uporabniški avatar
csf
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So jun 28, 2008 1:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a csf To feb 02, 2010 1:23 pm

Mojstri, kaj pa predlagate za nove avtomobile?
Se lahko ta zascita po poliranju takoj nanese na nov avto?
Kako in s cim je potrebno prati avto, da cim bolj preprecis 'krogce' oz, da avto cim dalj ostane kot nov? Verjetno je potrebno uporabljati kaj drugega kot obicno gobo...
Hvala,
EDIT:
Ok, na prvo vprasanje sem ze nasel odgovor: http://carshinefactory.com/?page_id=19


Del odgovora si že videl, v kolikor boš avtomobil pravilno pral se boš izognil "krogecem". V kolikor boš malo preiskal prejšnje teme boš dobil nekaj dobrih nasvetov. Na hitro potrebuješ dva vedra, dobro gobo-po možnosti rokavico iz ovčje volne, PH neutralni šampon, krpo za brisnje in to je to. V deluxe različici pa lahko uporabiš še snow foam kot predpranje.

Novi avtomobil je priporočljivo zaščititi takoj po nakupu saj je avtomobil predhodno ni bil deležen nobene zaščite barve in je zato bolj le ta ranljiva za "tujke-kontaminacijo"

Lp
 
Manfred
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Po jul 11, 2005 9:52 am

Napisal/-a Manfred Ne feb 07, 2010 5:34 pm

Pozdrav !

Da si malo izposodim temo o poliranju. Zanima me kolikokrat je možno poliranje, predno nastanejo posledice za lak (stanjšanje laka). Recimo, da se za polranje ne uporablja zelo grobih past in da se polira ročno oz. s polirnim strojčkom na nizkih obratih.

Kakšno je vaše mnenje ?

LP
 
Uporabniški avatar
grahovc
Uporabnik
 
Prispevkov: 1189
Pridružen: Ne mar 08, 2009 2:01 pm
Kraj: notranjska

Napisal/-a grahovc Ne feb 07, 2010 6:29 pm

Manfred je napisal/-a:Pozdrav !

Da si malo izposodim temo o poliranju. Zanima me kolikokrat je možno poliranje, predno nastanejo posledice za lak (stanjšanje laka). Recimo, da se za polranje ne uporablja zelo grobih past in da se polira ročno oz. s polirnim strojčkom na nizkih obratih.

Kakšno je vaše mnenje ?

LP


Pri vsakem poliranju stanjšaš lak, za koliko ga stanjšaš pa boš najbolj natančno vedel če si lastiš merilec debeline laka, in po vsaki fazi poliranja preveriš koliko laka si odstranil. Lahko da ga stanjšaš za 1mikron lahko za 3... čisto odvisno od past, gobic..
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a NejcZ Ne feb 07, 2010 6:37 pm

Spoliraš vse v nulo, potem pa na novo polakiraš avto.. simpl :D
 
Uporabniški avatar
csf
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So jun 28, 2008 1:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a csf Če feb 11, 2010 2:21 pm

Pozdrav !

Da si malo izposodim temo o poliranju. Zanima me kolikokrat je možno poliranje, predno nastanejo posledice za lak (stanjšanje laka). Recimo, da se za polranje ne uporablja zelo grobih past in da se polira ročno oz. s polirnim strojčkom na nizkih obratih.

Kakšno je vaše mnenje ?

LP


Možnost korekcije je odvisna od poškodb na barvi in debeline "barve". Npr. BMW e46 ima povprečje 130-150mikronov odvisno na katerem delu avtomobila odčitamo vrednost, torej nekje med 90 in 100 mikroni je še varna meja vse kar je manj pa zahteva posebno pozornost oz. se odsvetuje polna korekcija.

Pri popolni korekciji se odstrani med 5-20mikroni odvisno kakšno korekcijo želimo.
Vrni se na Avtokozmetika

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov