No tokrat je bil na vrsti srebrni polo. Ker mi je ena stranka zadnji moment skenslala, jst pa ostal brez dela, in z res preveč časa, sem se pa kr na svojega spravil. Lih pasalo mi je

Včeraj je še vreme dobro kazalo, pa sem ga prvo hotel samo dobro oprat, pol sm prišel na idejo da bi ga zaščitil, ker dosedaj nisem nič konretnega gor dajal, potem sem ga pa kar na hitro spoliral in dal gor zaščito. Neverjetno zadovoljen sem bil(kako irnonično) da je padal dež ko zmešan potem včeraj cel dan, da bom lahko v akciji videl nove stvari, ravno ko pa sem končal se je pa sonce pokazal(kar je pa tut uredu:))
Torej avto dosedaj v 8 letih ni videl krtač, pred tem je bil v lasti dedka ki ga je kar pogosto doma pral na roke. Zadnji dve leti je bil avto tedensko ročno pran doma, pač klasično pranje in zaščita s QD. Ima nekaj večjih in manjših grehov od prej..pa tudi od zdej od mene
Stanje pod reflektorjem ni bilo zaskrbljujoče, zato sem se ga lotil samo z AB euphorio( vmes sem že imel v rokah ovčko dvakrat, pa sem si premislil ker tako ali tako nebi bilo tako drastične razlike na taki barvi, pa še nekaj sem si mogel pustit za pomlad

Žal končnih slik pod reflektorjem ni(crknla sta mi oba reflektorja?), nekaj malega je šlo ven, ampak s tem se nisem preveč obremenjeval, ker sem ubistvu nudil nadaljnemu sealantu dobro podlago.
No pa preidimo k bistvu. Za pranje sem uporabil sledeče
-za platišča(radkape) CSF čistilo za platišča
-za pnevamtike in koloteke AB curious 1:4
-za mrčes AB fly away 1:1
-za spodnji del avtomobila in detajle ki sem jih po dolgem času na svojem avtu obdelal s čopičem prav tako AB curious 1:4
- Wolf deionizer za "nekaj pikic" ki so avto obarvale vijolično
-Šampon za pranje je bil ta rozni CSF šampon
Slike pred in med pranjem ;









ko sem avto postavil v garažo sem ga polepil in postavil pod luč da vidm kakšno je realno stanje od blizu, in pregledal morebitne defekte ki jih dosedaj nisem zaznal(začuden ko hudič, praske od mačkov ki skačejo po avtu, od raznih vej, kamečni po havbi, ampak sem se probal ne preveč sekirat
Slike;







samo poliranje ni bil big deal, mislil sem da bom naredil malce boljšo korekcijo, ampak žal so bile nekatere praksice pregloboke. Luči in stekla sem spoliral normalno s pastami menzerna in CSF gobicami.
Danes takoj zjutraj mi je CSF dostavil (hvala za dostavo na dom

) nekaj izdelkov, med njimi CSF premaz za plastike ki se mi zelo dopade (kaseje tudi premazal vse plastike na avtu s tem), in pa tole ;


Ker se mint rim wax suši pol dneva skorajda, ga žal nisem uspel sprobati, ampak če gre po planu ga sprobam še ta teden.
No, dalje, avto sem sproti lepil in čistil tiste majhne prašne delce tako da ga po obdelavi nisem opral, ker sem tako ali tako nehal ob 23.00, zjutraj pa čas ni bil moj gospodar in nisem mogu čarat.
Kar se pa tiče zaščite sem pa uporabil
-autofinesse power seal čez celotne barvane površine in lučiz fino gobico in mašino, en sloj, nato pa še ročno drugi sloj po spodnjem delu avtomobila. Ogledal nisem ne poliral ne zaščitil, da vidim kakšno je odstopanje kar se tiče mušic in ostale nesnage
-csf premaz za plastike na tesnilih, plastikah, spodnjem delu odbijačev, brisalci..
-nanskin glass sealant dva sloja na vseh steklih
-CG blacklight na radkapah dva sloja
-pnevmatike in koloteke s CSF premazom za pnevmatike
-pragove ročno spoliral z AB euphorio in en sloj CG blacklighta
-dodatno tablice skrtačil in dvakrat premazal z CG blacklight
Slike;





















svoje pa ja nebom skrival:)

vmes je ena slika še ko sem ga z vodo polil, kakšen posnetek pa objavim ko bo pač dež in bom mel videl tudi glass sealant v akciji, do takrat pa moj polči čaka na toplem v garaži

Skupaj sem delal včeraj približno 12 urz nekaj pavzami, in danes kakšnih 5 ur.
Upam da sem spravil skupaj opis kot je treba in seveda so komentarji zaželjeni
