
Mal sem zaposlen čez dan več ali manj skos, pa potem težko najdem čas še za forume, ampak sem cel vikend frej tko da bom nadoknadil

Tale porše je bil pri meni prejšnji teden, od ponedeljka do četrtka.
Sicer zelo lepo ohranjen, avto ima eno samo globljo prasko in dve pike od kamenčkov, cel čas garažiran, notranjost kot nova, ampak en problem- poliran je bil pri nekem "mojstru". Tko da je blo treba to popravit ker je zgledal obupno.
Želje stranke so torej bile poliranje za osvežitev barve-kar je bilo enostopenjsko poliranje, odvežitev notranjosti, in dobra zaščita za zunanjost, ker je avto vožen izključno ob lepem vremenu in vzdrževanm ljubiteljsko je blo treba naredit tako kot se zagre-kot seveda vsak avto

Ob prihodu sicer avto ni zgledal tako obupno, takoj sem opazil zapečene feltne in auspuhe(oboje sem uredil kolikor se je dalo, feltne sem šel 4 krat čez, kar je šlo je šlo), nekaj hologramov vidnih s prostim očesom v senci(??), in pa malo umazanije po volanu in predelih kjer se giba voznik.
Bom pa sproti opisoval vse, tako da berte naprej, ne obupat


Naj pa povem še da sem malo testiral zaščitne premaze CarPro cquartz, v kratkem naj bi dobil na test še Cquartz finest. Sem zelo zadovoljen:)
Ob prihodu















No pa sem začel s pranjem.
Kot že veste uporabljam šampon znamke frescura, prav tako srtedstvo za predpranje in platišča (JUVI), ki se mi obnesejo res odlično, sploh predpranje v kombinaciji s snowfoam-om (AB magifoam) ma dejansko efekt. Samo čistilo za platišča ni zadostovalo, zato sem uporabil Carpro iron-x (super zadeva, skoraj identična BH korossolu, samo mogoče BH K hitreje reagira), več rund. Ko sem avto opral in očistil vse detajle, sem z clay rokavico odstranil nekaj(ni bilo prav veliko) kontaminacije, posušil avto do zadnje kaplje in postavil na sonce. Pustite se presenetit





















pa še posnetek boka
https://www.youtube.com/watch?v=Dai7Gc82C10&feature=youtu.be
ker je bilo spolirano res mojstrsko sem vedel da bo treba malo pazit pri poliranju, tko da sem malo kombiniral gobice, delal sem s pasto Menzerna PF2500, na rumeni in zeleni flexipads hex gobici. Seveda na bigfootki, max kar sem navil obrati je blo 3-4, ker se je barva nerealno segrevala, tko da sem švical vmes kot zmešan da nebi kaj zafrknil. Občutno segrevanje seveda na zgornji polovici avta, tam kjer je bilo polirano, spodnji del seveda ni bil spoliran-mojstri pač.




za manjše predelčke


malo na sončka, jst bi rekel da je samo poliranje izpadlo kar dobro, manjše malenkosti so ostale, niti nevem kok varno bi blo it rezat z ovčko ali gorob gobico.




To je bilo vse skupaj dva dni dela, ponedeljek od 7.30-20.00, torek od 8.00-14.00, potem je sledila zaščita Cquartz, avto pred tem temeljito prebrisan s Carpro eraser(top produkt). sledil sem navodilom in nanesel premaz , ter sodeč po temperaturi 25 stopinj v garaži, prebrisal avto po cca 10 minutah, obdelal sem cel avto panelo za panelom, kar je trajalo skoraj do večera. Vmes sem po malo delal še plastike in tesnila, na koncu pa še platišča s carpro cquartz DLUX. Slednje sem naredil zgolj iz firbca "gratis". Stekla sem pustil na miru ker itak avto ni vožen po dežju.






avto sem potem ko sem nanesel zaščito in pobrisal, pustil nepremičnega v zaprti garaži cca 45 ur (po navodilih 48, ampak kaj čmo), in se mi zdi da kar sem ga vmes hodil čekirat da je vsakič boljš zgledal.





V četrtek sem pred prihodom stranke dokončal še notranjost, in očistil stekla, usnje sem zaščitil z carpro cquartz leather sealantom, posesal kar sem nasvinjal vmes, skratka obdelal vse detajle pred prevzemom.







In pa finiš fotke s vseh zornih kotov(nekaj jih je še preden sem dodelal stekla in notranjost, če bo kje prov lep odtis roke na šipi:D)







































Evo to je to, dve uri sem rabil da sem tole skup sestavil, tko da komentarji, kritike in pohvale več kot dobrodošle
