No pa po dolgem času še en projekt.
Gre za tretma ki je nekaj optimalenga z vidika tako stranke kot mene, dobro razmerje kar se tiče cene in kvalitete in pa narejeno je kar "hitro", na beli barvi in na ne prav starem vozilu se mi zdi to super opcija, poleg tega pa še osvežitev notranjosti.
No pa gremo k ta pomembnim stvarem, tretma je zajemal:
Enostopenjsko poliranje in voskanje,čiščenje notranjosti in čiščenje ter zaščita usnjenih površin(z vidika stranke), kar dejansko pomeni :
Temeljito predpranje in čiščenje vseh težko dostopnih delov,odstranjevanje mrčesa, pranje celotnega vozila seveda z dvemi vedri, čiščenje platišč, kolotek in pnevmatik, odstranjevanje zračne rje in ostale kontaminacije, katrana in ponekod smole, čiščenje okoli motorja in pokrov motorja s spodnje strani.
V notranjosti temeljito sesanje, čiščenje in zaščita usnja, čiščenje vse preostale notranjosti(plastike, armatura, predalčki, stekla), nato pa priprava vozila na poliranje(spihovanje s kompresorjem, maskiranje), enostopenjsko poliranje, priprava na zaščito, ter voskanje vseh površin, vmes sem z barvo popravil tudi nekaj malenkosti.
Garaža kolikor toliko pospravljena


Stanje zunanjosti ob prihodu









stanje notranjosti ob prihodu:













Potem je sledilo predpranje in pranje ter vse kar spada zraven, ne maram vmes slikat ker slikam s telefonom..ki pa preverjeno ni ravno odporen na vodo.




ogromno zračne rje, nič kar Iron x ne bi zmogel:) Po iron x-u preletim še z clay mitt rokavico








sušenje s flexipads waffle krpami(mensezdi, nevem točnega naziva)

vmes sem poštimal še tole



potem sem dokončal notranjost, predhodno očiščeno usnje z Autofinesse hide leather cleanerjem sem zaščitil s kremo v setu Hide

ž
















hop v garažo

polepljen in akcija s tamalo mašinco za detajle

testi so pokazal da bo carpro fixer na rumeni gobici kar rešil zadevo

sproti sem opazil nekaj pikic katrana ki sem jih odstranil z carpro tar x



lep rezultat po osvežitvi



sem pa tja so se našle kakšne manjše odrgnine in seveda pike od kamenčkov, ki so sekale ven, tako da sem hitro stopil v kontakt s kolegom ličarjem ki mi je urgentno priskrbel barvo



katran se kar ni nehal prikazovat

ena vmes od zadaj

potem sem začel pikat kamenčke, ker je šlo za enostopenjsko poliranje sem po poliranju popravil malenkosti, tolk da ni sekal ven, pravi lastnik da sem naredil bolje kot na AMZS

Spoliral sem še krom dele, uredil auspuh(autosol metal polish), namazal gume s carpro Perl, potem pa akcija s carpro Eraser za pripravo zaščite.
Celoten avto sem zaščitil s fk1000p(barva, feltne, krom), stekla z nanoskin rain, plastike kar jih je s carpro Perl. Na vse sta šla dva sloja.





























Žal je bil zunej dež tko d sm mogu cel fotošuting opravt v po vsej verjetnosti najmanjši delavnici na svetu, tko da upam da so fotke ok, zelo težko pa lovim praske na belih avtih v objektiv telefona, ampak itak ni šlo za neko veliko korekcijo.
Komentarji in mnenja dobrodošlo, prav tako sem vam tudi na voljo za kakršnakoli vprašanja

lp