
Takoj za belim a5 sem se lotil črnega, ki je bil po opozorilu lastnice ZELO slabo spoliran, verjetno pri dilerju kjer je bil avto kupljen, saj je rekla da je nekaj mesecev izgledal odlično, potem pa so začele nastajat neke čudne črte in praske. Verjetno so na grobo spolirali in fajn premazali z kakšnim voskom, potem je šlo pa to dol.. No skratka, stanja avta v realnosti nisem videl dokler ga nisem opral in postavil na sonce, ker je bil pred tem skos dež in slabo vreme.
Uglavnem projekt je bil precej zahteven, želja stranke je bila osvežitev zunanjosti z enostopenjskim poliranjem in dobra zaščita. Ker je bilo stanje kakršno je pač bilo je bil postopek precej zahtevnejši kot sem mislil da bo. Prvi korak poliranja sem opravil z FG400 in MF cutting disc, vedel sem da bom moral popraviti gorob obdelavo z malo bolj fino, zato sem se avta lotil z zeleno hex gobico, in carpro fixer kot pripravo na zaščito. AMPAK seveda črn audi nebi bil črn audi, če se nebi po vsem tem pkazali mini hologrami, kljub temu da sem delal z bigfootko in precej fino kombinacijo. Tako da je iz enostopenjskega poliranja, nastalo tri stopenjsko poliranje, na koncu sem zaključil z 3m modro in črno hex gobico na DA mašini. Skratka nočna mora. Vmes je tudi nekaj linkov s posnetki da boste vedeli kakšno je bilo stanje.
pa pojdimo kar na projekt

pred začetkom stanje:





umazan ni bil tolk, tko da sem se bolj posvetil slikam dejanskega stanja barve. tukaj pa že predpranje in pranje in vse ostalo kar spada zraven










in pa stanje barve brez vse umazanije, voskov in ostalih stvari..
Take poškodbe ki jih boste vidl na slikah nastanejo z nepravilno uporabo polirke, se pravi mojstri z grobo kombinacijo paste in gobice odstranijo globje praske, s tem pa povzročajo nove površinske praske.. to je zelo narobe, če se naknadno tega ne popravi vsaj s srednjo kombinacijo. slišal sem za veliko primerov na varjanto "tole dvakrat oper z dobrim šamponom pa bo šlo stran".. to je zavajanje stranke, to ne bo šlo drugače stran kot s pravilnim poliranjem, s primerno opremo v rokah nekoga ki ve kaj dela. Stranke velikokrat peljejo na poliranje za 50 eu ker jim je 150 eu predrago, potem se pa vrne avto v takem stanju in so pripravljeni tut 200 dat da zgleda tako kotr treba.
Taki ponavad pridejo izdelki ko date avto spolirat za 100eu, 50 eu, ali manj. V senci sicer zgleda super, ampak na soncu zgkeda obupno, plus nekaj mikronov debeline laka se odstrani v ekstremnih primerih, po možnosti se kje celo skuri barvo.. uglavnem tkole avto ne sme zgledat v nobenem primeru
-posnetek kako zgleda v senci in kako na soncu(avto je samo opran z moje strani, tukaj še nisem ustvarjal)
https://www.youtube.com/watch?v=-UyBcZwRNO8










posnetek havbe preden je šel v garažo
https://www.youtube.com/watch?v=maCb4eCPbdo
potem sem avto postavil v garažo in ga pripravil na poliranje, stanje pod reflektorji je bilo res obupno, sledi zasušenih preagresivnih čistil, praske, hologrami, odličen primer za poliranje










priprava ne en dober 50 /50 shot

na hitro sem preletel z FG400, da vidim kako bo potekalo delo..(posnetek vreden ogleda)

https://www.youtube.com/watch?v=RSV5RQYb2dU
torej fg400 na cutting micfrofibre discu bo naredil svoje, poleg hologramov sem zraven odpravil še kar velik odstotek prask, sledijo slike med poliranjem






po posvetu z lastnico smo se odločil da bo bolje da značke zadaj odstranim, ker je okoli značk res zgledalo obupno, in bi kvarilo končni izdelek, tako da sem značke segrel in ostanke lepila odstranil z Tar x-om, vendar pa so leta vseeno naredila svoje, tako da sem moral sledi odstranit z 2000 brusnim papirjem, se mi zdi da brez značk zgleda bolje













po dveh stopnjah poliranja



tretjo stopnjo poliranja sem opravil precej hitreje kot ostali dve, sledile so priprave zaščito, carpro eraser za odstranjevanja vseh olj od past in njihovih ostankov, nato pa cquartz UK in reload na barvo, in reload na stekla ter platišča. slike so nekaj vmes, nekaj po postopku

























in pa stanje pred prevzemom, sem računal na sonce ampak žal..










takole, upam da sem bil dovolj natančen in iztočen, je bil en izmed bolj zahtevnih projektov letos, sploh ker sem računal na enostopenjsko poliranje, na koncu pa sem moral naredit tristopenjsko. Vloženih je bilo 45 ur dela v treh dneh, lastnica je bila zelo zadovoljna, jaz pa tudi

Za kakršnakoli vprašanja pa veste kje me najdete
