No, pa sem našel čas za eno malo večje poročilo. Sem trenutno na dopustu/morju, pa tole lahko v miru naredim, za vse tiste ki radi spremljate moje projekte. Sem mislil že prej, ampak morate razumet da je sezona poliranja v polnem teku in včasih zmanjka časa za forume
Gre za enega izmed najzahtevnejših, največjih in meni osebno najljubših projektov kar sem jih imel, torej priprava novega vozila na prodajo, za mojo redno stranko.
Zakaj najzahtevnejši projekt? Vse skupaj sem moral zaključiti v dveh delovnih dneh. Avto je ogromen, dela je veliko, moral sem imeti izkušenega pomočnika, delala sva vsem na očeh, konstantno pod nadzorom na terenu, da ne pozabim omenit da je avto vreden 220.000 eu, in da sem jaz prvi ki lahko karkol delam na njem, to kar se je pa delalo je moralo biti pa vse brez napake, kar pa zahteva veliko izkušenj, znanja in pa 100% skoncentriranost pri delu.
Zakaj največji projekt? Šlo je za kompletno poliranje in zaščito čisto vseh predelov, tako zunanjih površin kot notranjih, zaščita ki se je nanesla je kvaliteta prvega razreda, kar je precej velik strošek že samo materjalno, moral sem vse »logistično« prerazporedit postopek dela za dva para delovnih rok, seveda pa že samo delo na terenu zahteva veliko pred priprave.
Zakaj najljubši projekt? Verjetno ni treba razlagat. Priprava novega avtomobila za redno stranko, prvi in edini Audi rs7 v SLO, zverina od zverine, nasplošno meni vizualno en izmed ljubših avtov, jaz pa sem ga še predno je prevozil prve kilometre tako spoliral kot zaščitil, sedel v njem praktično pred lastnikom. Dejansko so to sanje vsakega detailerja, ki to dela s srcem. In bil je po vseh teh letih že čas za en tak projekt, da vidim če lahko vse shendlam, če sem sposoben se tega it na takem nivoju.
Projekt sem imel rezerviran 3 mesece vnaprej, nisem pa smel povedat nikomur, ker sem hotel vse ki spremljajo moje delo, prijatelje, znance, vse fanatike-malo presenetit, namreč zelo veliko jih sploh ni vedelo da se bo kaj takega vozilo po SLO cestah.
Še ena dost zabavna stvar je pa ta, da je/bo avto pri meni v redni oskrbi, tako da ni bil one night stand:D
No pa začnimo.
Štartali smo ob 8.00 na Porše verovškovi, po predhodnem dogovoru seveda da bomo tam pripravili avto. Na pomoč mi je priskočil kolega ki se tudi zelo zavzeto ukvarja z detailingom, in ima vso svojo potrebno opremo. Izrecno sem zahteval da se avta ne pere pred mojim prihodom, z drugim kot z vodo (avto je bil pripeljan v deževnih dneh, in so ga morali vsaj splaknit), tako da s pranjem/pripravo ni bilo toliko dela. Na hitro, če se temu lahko reče sva ga oprala z brezvodno tehniko, veliko dela je imel Carpro Spotless (zaradi veliko vodnega kamna v vodi) in pa carpro eraser za razmastitev vseh predelov. Drugače je bil avto brez večje umazanije, malo prahu in nekaj smetk v notranjosti, nekaj sledi od zaščitnih folij od transporta, nič hujšega uglavnem.
Vse površine nato zaščitene za poliranje, sicer zelo malo plastičnih in gumijastih delov, ampak z vsem maskiranjem sem preprečil nabiranje prahu tam kjer to ni potrebno, prstni odtisi, pač vse zaščiteno kot mora biti. In pa akcija!












Platišča so bila kar takoj zaščitena s Cquartz Dlux-2 sloja. Potem pa enostopenjsko poliranje z Carpro Fixerjem, nekateri predeli so zahtevali malce bolj grobo poliranje( tam kjer se je avto dotikalo ipd.) . Sicer pa barva v dobrem stanju, nima od česa bit prav hudo poškodovana. Po poliranju se je zaščitilo tudi vse pod pokrovom motorja, prvič takoj, drugič pred koncem. Priprava vseh površin s carpro eraserjem, in zaščita s cquarz Finest(da sloja)










To je bil nekako 1. dan, s FINEST sva uspela zaščitit le nekaj malenkosti, ker je bilo z vsem ostalim precej dela, tako da sva preostanek naredila 2 dan, hkrati pa uredila tudi notranjost kjer se ni ravno pazilo(predvidevam da se je vsak ki se je hotel usedel notri, glede na opilek na sedežu?). Vsi usnjeni predeli očiščeni in zaščiteni z namenskim coatingom, vse presesano in očiščeni vsi detajli, stekla ipd. Tudi nove predpražnike sem že prvi dan našprical z zaščito in nato namestil na svoje mesto.











Potem pa počasi že končne fotke, nekaj znotraj objekta, potem smo avto zapeljali še na sonce da se je pokazala prava barva, ki je res nora.






























Overall je bil tole res 1a projekt. Vse je šlo po planu, vse je šlo večinoma brez zapletov,avto je izpadel fenomenalno res, tako notranjost kot zunanjost sta v primerjavi prej/potem čist druga, čeprav je nov avto. Lahko rečem da boljš kot to skoraj ne gre. S primernim vzdrževanjem bo zaščita držala leta in leta, oz. do naslednje menjave avtomobila. Smejalo se mi je še nekaj dni po opravljenem projektu, ker je vse skupaj res nepopisno. Plus zelo dober feedback vseh ki me spremljajo, sem dobil res nov zagon in željo po delu in novih projektih.
Na koncu je vse skupaj z vidika opravljenih storitev izgledalo takole;
Zaščita platišč- carpro cquartz DLUX
Zaščita stekel- carpro flyby FORTE
Zaščita barvanih površin- carpro Cquartz Finest (na voljo le pooblaščenim izvajalcem, dvoletna garancija)
Zaščita notranjih površin- carpro cquartz Fabric and leather coating
Zaščita motornega prostora/pnevmatike/notranja tesnila- carpro perl
Lastnik je bil res zelo zadovoljen, kar pa je na koncu tudi najbolj pomembno. Upam da pade še kakšen tak projekt, vse te okoliščine te zmotivirajo da daš vse od sebe. Za nameček se je vse skupaj odvijalo v prostoru kjer je kavomat, tako da boste dobili predstavo o tem s koliko ljudmi sem imel opravka med vsem tem

Javno se pa tut zahvaljujem asistentu Goranu, ki je z dolenjskega konca se vozil meni na uslugo v Lj, in dal vse od sebe.

Za vsa vprašanja in komentarje/kritike sem vam seveda na voljo.