Lep pozdrav vsem skupaj, po dolgem času sem se spravil skupaj sestavit objavo kakršno se zagre, po tolikih zanimiv projektih letos, je bil menda že čas
Tale je iz jesenskih dni, gre pa za VW Golfa 7 R, lastnik, se je oglasil pri meni s precej pogosto težavo- ptičji iztrebki.
Vsakodnevno parkiranje pod drevesom, in pomanjkanje časa za sprotno čiščenje le-teh, je pripeljalo do precej resnih poškodb na zelo občutljivi barvi, ki jo je roko na srce škoda.
Na željo lastnik sem vse zažrte kakce (nekih 7-10 takih kot spodaj na slikah) odstranil, s tem pa tudi veliko večino ostalih poškodb(bolj ali manj posledice nepravilnega odstranjevanja ptičjih bomb, in nepravilno pranje v pralnicah) in celoten avto zaščitil pred podobnimi rečmi.
Pa kar začnimo:
Stanje ob prihodu ( avto ni bil preveč umazan, saj je redno čiščen, vendar redno nepravilno čiščenje pusti za seboj posledice)







Avta sem se lotil po standardnem postopku:
-Predpranje z carpro Iron x foam peno
-Čiščenje platišč z carpro Iron x in različnimi krtačkami
-Koloteke in pnematike z Meguiars APC in različnimi pripomočki
-Mrčes in ostali detajli meguiars APC
-Odstranjevanje zračne rje in kontaminacije z Iron x in nato z Angelwax blokom ter lubrikantom
-Pranje z carpro Reset šamponom ter microfibre madness incredipad gobo, sistem grit guard
-Sušenje z različnimi mikrokrpami
Ko sem avto osušil in temeljito spihal s kompresorjem, sem ga postavil v garažo, da pregledam dejanske poškodbe in se lotim priprave na poliranje



Kot razvidno s slik so bile poškodbe precej očitne, do tega pa pride precej hitro, sploh v poletnih mesecih. Po merjenju z merilcem debeline laka, sem ugotovil da so vsi predeli nekako v razponu med 100-120mikronov, kar pomeni, da je vse v originalni barvi, ter da imam nekaj manevrskega prostora.
Po maskiranju vseh občutljivih predelov in vsega kar se ne bo polirali(gumice, plastike) sem se prvo lotilptičjih bomb.
V upanju na najboljše, sem začel z bolj finimi kombinacijami polirnih past in gobic, vendarle je bili potrebno poseči po bolj grobih stvareh.
Uspel sem vse 100% odstraniti z večkratnim poliranjem z ovčko in Menzerna 300 na rotacijski mašini.
Po grobi obdelavi je zgledalo nekako takole:

Torej vse ptičje bombe odstranjene, sproti sem z grobo potegnil še nakj manjših praskic, nato pa celoten avto napadel z Gtechniq p1 pasto, na srednji gobici in na rotacijski mašini (odlična kombinacija za odstranjevanje srednjih poškodb, sledi grobega poliranja, ter dober finiš glede na moč paste).
Zatem je sledilo fino poliranje za maksimalen sijaj in pripravo na zaščito Cquartz, z Bigfoot mašino, pasto carpro Reflect in fino gobico.
Barva je res prišla do izraza, odstranjeni so bili vsi defekti ptičjih izrtebkov, ter velika večina ostalih praskic(swirlsi)




Ostali so še različni detajli za poliranje, ki sem se jih lotil ročno (grill, izpušne cevi, pragovi, kljuke ipd..), nato pa priprava na zaščito.
Stranka se je odločila za maksimalno zaščito, torej full Cquartz FINEST paket(najboljša v liniji carprojevih zaščit, na voljo le pooblaščenim izvajalcem), ki zajema sledeče:
-Priprava površin z Carpro Eraser
-Dva sloja keramične zaščlite cquartz Finest za vse barvane površine
-Dva sloja cquartz DLUX premaza za platišča in plastike
-Dva sloja zaščite za stekla cquartz flyby FORTE
-Carpro PERl za gume in koloteke, tekstilne koloteke zaščitene s Cquartz FABRIC




Po 20 urnem spanju v garaži na cca 20 stopinjah, je avto izgledal takole (na žalost ni bilo sonca, je pa bilo nekaj tednov pred tem, ko sem imel v isti obdelavi istega golfa, iste barve, pa lahko na vaše želje prilepim kakšno fotko)









In pa še nekaj fotk v družbi stalnega gosta, ki je bil ravno na čiščenju



To je to zaenkrat, upam da sem vam popestril nedeljski večer, za kakršnakoli vprašanja sem vam pa seveda na voljo

lep večer še naprej.