lenivec je napisal/-a:1600 obratov in začetnik. na pravi poti si za zakurjeno barvo.
Ne zastopim zakaj bi zakuril barvo?
Kolikor sem danes na tej stari barvi sprobal, sem naleš zato tipal površino, če se kaj greje pa je bil pleh na otip čisto mrzel. Sej to se nesme nekaj pritiskat. Zdaj če bi se naslono na mašino pa navil obrate normalno, da bi se začelo gret. Če pa delaš v bistvu bolj z lastno težo mašine pa ne vem kak češ zažgat.
Sem na koncu pa res zanalašč dal velike obrate, mislim da 2200 pa kar močno pritisnil, tako da se je čutlo da mašina težje vleče, sem kar na enem mesto držal tak ene 5 sekund in ko sem potipal je bil pleh topel. Tako da res ne vidim zakaj se taka panike dela zaradi tega kurjenja barve? Mislim da, če imaš malo občutka da tudi ne zažgeš kar tako. Če tipam pleh pa je mrzel jaz mislim, da na mrzlo pač ne moreš kaj zažgat. K večjemu se lahko zgodi, če bi neenakomerno poliral, da na enem kraju več dol neseš in potem postane flekasto.
Povej mi ali je s takim nastavkom kot sem zgoraj prilepil iti pametno nad avto ali je bolje gobast? Imam pa enega tudi ki je tak čisto tanek bel, zakaj je tisti najboljši.
Čist nazadnje je pa treba it s tistim mehkim volnenim ali kaj že je ne?