dzuro.na.izi je napisal/-a:@Gyga
Opral, splastelinu, spoliru z Menzerna 3500, prebrisu s TAC oil zero in nanesu zaščito (na voznikovo polovico TAC moonlight in na sopotnikovo Gyeon Cancoat).
Kot že rečeno Cancoat še zmeri funkcionira. Moonlight tud še sicer drži ampak kljub ponovnemu nanosu teden al dva kasneje (ne spomnem se čist točn) je vseeno slabši kot Cancoat.
Kasneje sem se tud mal pozanimu in Cancoat rabi vsaj 2ure sušenja, Moonlight vsaj 4. Mogoče me je mal zjeb...lo vreme novembra in se je rosa začela nabirati na zgornjih delih avta kjer je tudi Moonlight kasneje fail-u. Takrat se je tud na polno začela kurilna sezona in avto je bil prekrit s pepelom, ne vem pa če je to kej vplival ali ne. Pa dež je presenetu pa take pa to...to je prekletstvo detailerja brez garaže Ni važno ali je zima ali poletje, zmeri dežuje takrat ko nanesem zaščito.
Uglavnem da ne bom v prazno lapal je tle en video, ki sem ga takrat posnel po 1 tednu. Mišljen je bil kot en long term test pa kasneje nisem nč updatal ampak prikaže pa težave glih tako:
https://www.youtube.com/watch?v=fho67cwOoxo
Mam še en video v SLO. Čim se na youtube naloži javim. Tam je še posnetek o testnem panelu po 5 tednih.
dzuro.na.izi je napisal/-a:Vidu sem jih v NM. Verjetno so v vseh bolje založenih Merkurjih.
Sonax polish + wax 3 je All in one pasta. Rahlo spolira / odstrani nepravilnosti, očisti barvo in zaščiti.
Sonax Polymer net shield je sealant, ki je noro hidrofoben in dolgo obstojen ob pravilni pripravi barve. Zna pa biti malce bolj težaven za nanos. https://www.youtube.com/watch?v=MYBWLxUQiIA
Sonax Brilliant shine detailer pa je spray vosek / sealant namenjen kot samostoječa zaščita ali pa za dodajanje zaščite po pranju. Malce grabi ob aplikaciji ampak je noro hidrofoben in dokaj dolgo obstojen. https://www.youtube.com/watch?v=em9HfcZtYpE
LP
geronimo77 je napisal/-a:Imam vprašanje in sicer razmišljam, da bi na 10 let star avto nanesel keramično zaščito za spremembo. Avto bi prej temeljito spoliral, da bi bil res tipi topi pripravljen za nanos zaščite. Zanima me katero keramično zaščito svetujete za domačega uporabnika? Se pravi, da bi bil nanos čim lažji. Ali se lahko po keramični zaščiti avto še voska ali ni več potrebno? Všeč mi je npr. vosek Vantage, ki ga uporabljam že par let, zato razmišljam, da bi tudi keramiko vzel nekaj od Britemaxa.
mp/ je napisal/-a:Prejšnji vikend sem ob pranju dveh avtov opazil ogromno razliko med lakoma.
Prvi avto se mi zdi že dolgo časa težaven za pranje. Od tega, da se posuši že preden celega operem, do vodnega kamna in sledi, in tudi obrisat ga je zelo težko. Je črne barve in star enajst let. Lak je po mojem mnenju že precej zmatran, vidni so swirli. Zdaj se že nekaj let pere s kvalitetnimi čistili, pred tem pa se je kdaj pral tudi z agresivnejšimi čistili ali s čem, kar je bilo pri roki.
Drugi avto je proti prvemu prava milina. Nič sušenja, avto se obriše z lahkoto in po pranju ni nobenih sledi. Pranje je pravi užitek. Avto je star tri leta in sive barve. Lak ni več popoln, je pa v precej dobrem stanju.
Če z roko podrsam po laku, je drugi avto na otip zelo gladek, prvi pa zelo grob, občutek kot bi vlekel po papirju, sliši se tudi tak grob zvok, kot bi po avtu vlekel z brusnim papirjem.
Ali je dejansko možno, da je to težavno pranje posledica slabega stanja laka? Verjamem, da je avto potreben poliranja, kar je tudi v planu enkrat v prihodnosti, me pa zanima, če lahko to kakorkoli za silo odpravim na kak lažji način?
Gyga je napisal/-a:Zanimivo za Moonlight. Si prepričan, da si pravilno nanesel? @CSF, kaj praviš na to?
Lp,
G
dzuro.na.izi je napisal/-a:@Gyga
Opral, splastelinu, spoliru z Menzerna 3500, prebrisu s TAC oil zero in nanesu zaščito (na voznikovo polovico TAC moonlight in na sopotnikovo Gyeon Cancoat).
Kot že rečeno Cancoat še zmeri funkcionira. Moonlight tud še sicer drži ampak kljub ponovnemu nanosu teden al dva kasneje (ne spomnem se čist točn) je vseeno slabši kot Cancoat.
Kasneje sem se tud mal pozanimu in Cancoat rabi vsaj 2ure sušenja, Moonlight vsaj 4. Mogoče me je mal zjeb...lo vreme novembra in se je rosa začela nabirati na zgornjih delih avta kjer je tudi Moonlight kasneje fail-u. Takrat se je tud na polno začela kurilna sezona in avto je bil prekrit s pepelom, ne vem pa če je to kej vplival ali ne. Pa dež je presenetu pa take pa to...to je prekletstvo detailerja brez garaže Ni važno ali je zima ali poletje, zmeri dežuje takrat ko nanesem zaščito.
Uglavnem da ne bom v prazno lapal je tle en video, ki sem ga takrat posnel po 1 tednu. Mišljen je bil kot en long term test pa kasneje nisem nč updatal ampak prikaže pa težave glih tako:
https://www.youtube.com/watch?v=fho67cwOoxo
Mam še en video v SLO. Čim se na youtube naloži javim. Tam je še posnetek o testnem panelu po 5 tednih.
dzuro.na.izi je napisal/-a:@csf
Sem tudi jst nanesu z aplikatorjem iz mikrofibre in res je Moonlight kristalizira (ni trd kot kamen ampak bolj "hrapav"), Cancoat pa ne.
Ali misliš da bi coating dosegu boljšo obstojnost če bi po cca uri ali dveh nanj nanesu Gyeon Cure ali podobno zaščito (Opti seal, Reload...), ki bi ščitla coating prvih 48h po nanosu pred vlago, dežjem ipd.?
Btw...ali veš kje bi lahko dobu nove pršilke za Cancoat in Moonlight? V vseh se mi je izdelek kristaliziral in je pršilko zamašil
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 41 gostov