Nega vozila (znotraj in zunaj), poliranje, zaščita, uporabni nasveti...
 
Uporabniški avatar
Scremer
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Pe sep 26, 2008 9:58 pm

Poliranje - Megane Scenic (obilo slik!!)

Napisal/-a Scremer Ne apr 19, 2009 11:46 pm

Prišli so toplejši dnevi. Dnevi brez soli in peska na cesti in edini spomin na zimo so luknje na cestišču in umazani avtomobili. Sledi torej spomladansko čiščenje in večina jih po poštenem pranju avta ugotovi, da je le-ta poln prask in "luknjic" od peska za posipanje cest. In nemalokateri ljubtelj svojega konjička poišče pomoč. Včasih naletijo na dobro pomoč, včasih pa, v želji po varčevanju, naletijo na šalambajzarje, ki sicer avto lepo namažejo a se ob pravi svetlobi razkrije njihovo neznanje...

No moj kolega je že eden tistih, ki je želel svoj avto spravit v red, vendar ima to srečo, da pozna mene :D . V proces se je vključil tudi in on in po dveh dneh (sobota ter nedelja, ki se je zavlekla v jutro) spoznal, da vse skupaj le ni tako preprosto. Ker je bilo skozi cel teden slabo vreme, sva se nato po tednu dni, v nedeljo, zopet družila in dokončno nališpala njegovo vozilce...

Uporabljena čistila in paste so od bolj ali manj priznanih proizvajalcev kot so Meguiars, Chemical Guys, Menzerna, 3M, Carlack, Collonite,... in številni pripomočki, ki sem jih našel po domačih trgovinah (ali preko oseb, ki ti zrihtajo iz tujine). Nekaj naročil v tujini pa sem opravil tudi sam. Samega procesa dela nisem slikal, je pa nastalo veliko slik po "operaciji" in tudi nekaj pred posegom.

Vse skupaj bi moralo biti zaključeno v max 2 dneh vendar sem se zakalkuliral pri dveh stvareh... Prvo kot prvo podcenjeval sem velikost avta in kot drugo nisem vedel, da bo odstranjevanje "prahu" od barvanja tako zamudno. Avto je bil na pragovih barvan, vendar ličar bržda sploh ni zaščitil avta. Ne morete si predstavljat koliko barve se je "usedlo" na okna, streho, vrata,... Ko si s sprsti potegnil po karoseriji je bilo čutiti in slišati vse skupaj kot bi drgnil po brusnem papirju. Kakor koli že, uspelo nama je avtu povrnit gladkost in sijaj.

Tako nekako je izgledal pokrov motorja pred posegom...
Slika
Slika

... v prvem koraku je bilo potrebno zgladit z barvo popravljene luknjice od kamenčkov. Imela sva nekaj težav z svežo barvo, ki se po nekaj dneh še vedno ni posušila :shock: ...
Slika

... ampak delo je steklo. Najprej grob poliš, ki je za seboj puščal sledi...
Slika
Slika
Slika

... in še končna obdelava z finejšim polišem...
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

... streha ni bila mačji kašelj. Je velika, ima nekaj popravljenih pik in kar nekaj velikih prask...
Slika
Slika
Slika
Slika

... in streha po obdelavi...
Slika
Slika

... na zadnjih vratih prtljažnega pokrova sem poizkusil slikat "zrnavost" površine, ki je nastala med ličanjem. Najprej slika pred...
Slika
... in po opravljenem delu ...
Slika

... po pokrovu motorja je sledila maska. Leva stran narejena in desna čaka na zabavo...
Slika

... lep primer prask, ki so ostale po prvem udaru z grobim polišem...
Slika
Slika

... kaj torej narediti? Lahko poliramo še ure in ure ali pa se kritičnih prask lotimo z brusnim papirjem. In tako je sledilo vodno brušenje z 2000 in 3000 papirjem...
Slika
Slika

... praska sicer ni povsem izginila, a je na sliki praktično ni več videti. Z očesom je opazna le ob pravi svetlobi...
Slika
Slika
Slika

... tudi luči so bile potrebne ljubezni...
Slika
Slika

... pa sva jih malo poodrgnila...
Slika
Slika
Slika

... in luči niso bile edina plastika, ki sva se ji morala posvetiti...
Slika

... črna in visoko svetleča plastika pri zadnjem steklu se je hvaležno zasvetila...
Slika
... o glej, ta Pajo sem pa jaz...
Slika

... pa še nekaj naključnih v času obdelave...
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

... spodaj je en bolj slab 50/50 posnetek. Kljub vsemu če dobro pogledate lahko vidite kako od desne proti levi potuje črta, ki pa je na polovici izginila ...
Slika
Slika

... bližamo se koncu dela. Ura je pozna in zaključit moram samo še zadnja vrata, blatnik in prtljažnik. Potem sledi nekaj slojev sintetične zaščite in za konec tretma z voskom...
Slika
Slika
Slika
Slika

... ne spomnim se več točno ali je to faza nanašanja sealanta ali voska?! Nekaj od tega je sigurno...
Slika

... avto zaključen in porinjen na dež. Svetlobe je bilo izredno malo, kamera na ISO800 in efekt tresenja je bil neizogibna posledica. Nastala je bolj slaba slika tega kako se nabirajo vodne kapljice na strehi...
Slika

... pa še posnetek garaže predno se avto odpelje...
Slika

Minil je moker teden, ampak nedelja je bila sončna in topla. Zelo topla. Čas za pranje, nov nanos voska, lišpanje gum in plastike, čiščenje in zaščita stekel z nano premazom...
Slika
Slika
Slika

... tudi koloteki so bili očiščeni in premazani in zato so morala kolesa iz avtomobila. Tako sva lahko temeljito očistila tudi platišča...
Slika

... se še spomnite tistega pikastega in opraskanega pokrova motorja. No sedaj izgleda mnogo bolje. Ostala je ena velika pika, ki sva ja morala zaradi presveže barve obrisati...
Slika

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

In to je to. Slik je bilo še več a jih je mnogo romalo v smeti. Kasneje sem ugotovil, da sem imel med slikanjem povsem napačno nastavljeno iso vrednost in način slikanja za svetlobo v garaži. Zavoljo tega so slike precej slabše veliko pa je jih je bilo neuporabnih. No ob ponovnem snidenju v nedeljo sem bil precej bolj pozoren na nastavitve v fotoaparatu :) . Je pa tudi res, da je rdeč avto precej nehvaležno slikati saj dotična barva pred kamero skrije veliko napak. Verjemite mi, da je v živo vse skupaj izgledalo precej slabše, kot tudi da je bil napredek mnogo bolj opazen...

Kot zanimivost lahko povem, da je nasledji projekt črne barve in mnogo slabše ohranjen. Oboje skupaj pomeni, da bom napredek precej lepše viden. Tudi na slikah :) .

lp
Zadnjič spremenil Scremer, dne To maj 05, 2009 1:55 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Napisal/-a _furby_ Ne apr 19, 2009 11:54 pm

tale olympus ki ga drzis pa mi je kr znan...
drugace pa ti je super uspelo to...pohvalno
sem ze v cakalni vrsti, he he ;)
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Po apr 20, 2009 12:09 am

Lepo tole narejeno :D
...zgladit z barvo popravljene luknjice od kamenčkov... to ste najprej šli z barvo čez luknice in potem spolirali al kako?
Ker je videti fleke okoli? Se ne pozna nič po poliranju? Opiši malo.
 
Uporabniški avatar
gaši
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1640
Pridružen: So nov 10, 2007 1:25 pm
Kraj: Šentilj

Napisal/-a gaši Po apr 20, 2009 1:30 am

:shock: ..bravo res, nemorem vrjet..še bolše zgleda kot novi :D ..tole bi jaz mogo z mojim nardit..
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2593
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Po apr 20, 2009 7:20 am

je lepo tole zgleda ni kj, seveda člouk za kj tazga prvo potrebuje plac (kterga js žal nimam) kot drugo pa tudi voljo in seveda prave izdelke in znanje :)
predvsem me zanima nasledn projekt z črno barvo, sevede ker mam js črn avto :D
sm ga meu že dvakrat na poliranju zaradi risov in teh reči, pa sem reku da ga bom tud js enkrat sam zrihtu :), sšreča da se dal prek kaska to porihtat, sm drug let ga en bo več :D
če sm prou zasledil, je postopek pri globljih praskah sledeč, da prvo prasko spucaš, pol jo z barvo zapikaš (in počakaš da se barva popolnoma osuši :D), pol pa z vodobrusnim papirjem 2000 in 3000 prebrusiš z občutkom, pol pa z takšno in drugačno polirn pasto dosežeš skorajšno ali popolno nevidnost praske :D
morem to res enkrat probat na kakem blatniku iz odpada da vidim kako mi bo to ratalo :)
no bom spremlu tvoj nasledn projekt :)
 
Uporabniški avatar
csf
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So jun 28, 2008 1:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a csf Po apr 20, 2009 9:10 am

@Scremer

Odlična korekcija in slike 8)

p.s namesto 3000 uporabi 4000
EAT-SLEEP-DETAIL
 
Fiatfan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 626
Pridružen: Če mar 12, 2009 4:54 pm

Napisal/-a Fiatfan Po apr 20, 2009 9:37 am

hmmm...kolk bi pa recimo računu za poliranje bravota, tko informativno??
drugače pa odlično opravljeno delo. :)
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po apr 20, 2009 10:47 am

Izvrsten rezultat - bravo :bow
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Po apr 20, 2009 11:19 am

sej rezultat je dober .. samo imam občutek da je še vedno barva malce pomarančkasta :S al to zdej zato ker je barva taka .. oz če je špricana pa takoj lakirana .. pol itak nimaš kej .. al je to pač tko ..in se ne da drugače
 
Uporabniški avatar
Kegl
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1781
Pridružen: Po jan 12, 2009 9:29 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Kegl Po apr 20, 2009 11:30 am

super zgleda...kot nov! lepo da še obstajajo taki k si tko vzamejo čas z avto...jst vem da tega nism zmožen :-P
 
MMNeo
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: To okt 09, 2007 2:16 pm

Napisal/-a MMNeo Po apr 20, 2009 12:46 pm

Svaka ti čast!

Lepo vse opisano, seveda tudi narejeno!
VSE POHVALE !!!
 
Uporabniški avatar
ales66
Novinec
 
Prispevkov: 307
Pridružen: Ne apr 29, 2007 9:56 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a ales66 Po apr 20, 2009 2:14 pm

Screamer, vsa čast za tole predstavitev in uspešno opravljeno delo. Zelo natančno. Še letvice in tesnila od šip si dol pobral. Še kakšni "profiji", ki v avtohišah pripravljajo rabljene avtomobile bi se lahko kaj naučili. Nekateri niti paste, ki je pobegnila med reže vrat in druge robove ne, obrišejo.
 
C2 VTS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: So jun 14, 2008 4:14 pm

Napisal/-a C2 VTS Po apr 20, 2009 5:16 pm

Dobr si poštimov. Sam ti vseen še mal manka; evo tole :
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... hp?t=81391

Pozdrav vsem!
 
Uporabniški avatar
damjan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1630
Pridružen: So okt 19, 2002 10:46 am
Kraj: črnomelj

Napisal/-a damjan Po apr 20, 2009 5:26 pm

C2 VTS je napisal/-a:Dobr si poštimov. Sam ti vseen še mal manka; evo tole :
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... hp?t=81391

Pozdrav vsem!


in namen tvojega posta je???
nevem kako lahko sploh primerjaš tole
 
Uporabniški avatar
Scremer
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Pe sep 26, 2008 9:58 pm

Napisal/-a Scremer To apr 21, 2009 10:49 pm

Najprej hvala vsem za vzpodbudne besede. Lahko rečem, da je bil tretma dotičnega avta precejšen zalogaj in po praktično treh dneh ti vse skupaj spije precej energije. Človek kar malo izgubi voljo in pohvale ti dajo novih moči in zagona... Hvala še enkrat.

_furby_ je napisal/-a:tale olympus ki ga drzis pa mi je kr znan...
drugace pa ti je super uspelo to...pohvalno
sem ze v cakalni vrsti, he he Wink


Vrsta je že dolga :) . Fotoaparat je pa znamke SAMSUNG GX1L. Vstopni model v hobi svet DSLR kamer, ki me je seznanil z osnovami a mi hkrati z veliko avtomatike še vedno pomaga...

chevy je napisal/-a:Lepo tole narejeno Very Happy
...zgladit z barvo popravljene luknjice od kamenčkov... to ste najprej šli z barvo čez luknice in potem spolirali al kako?
Ker je videti fleke okoli? Se ne pozna nič po poliranju? Opiši malo.


Nekako tako kot si napisal. Zadeva deluje na majhnih poškodbah cilj pa je zapolnit "luknjice" in nato nastali hribček spravit na nivo laka. Do nedavnega sem bil pri tem teoretik, vendar lahko sedaj zapišem, da je potrebno nanesti barvo z občutkom saj preveč le-te podaljša sušenje, brušenje in poveča možnost, da odstraniš preveč laka okoli sanirane poškodbe. Zadeve ne deluje z barvami na vodni osnovi saj nimajo sijaja. Prostora za nanašanje laka, ni. Imam nekaj teorij kako bi se dalo zadeve zgoljufati vendar o tem ne bi diskutiral. Moram prvo poizkusit, potem bom pa videl ali je sploh izvedljivo in tudi ali se izplača. To pomeni da je potrebno dobiti bodisi "enokomponentno" barvo ali pa barvo na nitro osnovi, ki ji primešaš lak (to deluje). Prvo je težko saj v Sloveniji še nisam našel podjetnika, ki bi namešal barvo (še posebej metalik) tvojega vozila in ne bi bilo preko te potrebno dajat laka, druga opcija pa kolikor mi je znano ni več mogočq saj so kako leto nazaj z zakonom zapovedal uporabo barv na vodni osnovi. Moram še malo povprašat pri pooblaščenih prodajalcih avtov.

gaši je napisal/-a:Shocked ..bravo res, nemorem vrjet..še bolše zgleda kot novi Very Happy ..tole bi jaz mogo z mojim nardit..


Kaj se čaka :D ...

pinny je napisal/-a:je lepo tole zgleda ni kj, seveda člouk za kj tazga prvo potrebuje plac (kterga js žal nimam) kot drugo pa tudi voljo in seveda prave izdelke in znanje Smile


Prvo zna bit problem, tretje in četrto se pa da za kar sem živi dokaz. Vsekakor pa brez volje ne prideš daleč :)

pinny je napisal/-a:predvsem me zanima nasledn projekt z črno barvo, sevede ker mam js črn avto Very Happy
sm ga meu že dvakrat na poliranju zaradi risov in teh reči, pa sem reku da ga bom tud js enkrat sam zrihtu Smile, sšreča da se dal prek kaska to porihtat, sm drug let ga en bo več Very Happy


Sicer ne vem kje si ga imel na poliranju, ampak velikokrat je problem v nepravilnem vzdrževanju avta. Pravilno pranje in uporaba pravih izdelkov je prava pot do dolgeg sijaj. Pa nekako vsem odsvetujem, da se z ličarji menite okoli poliranje. Sicer vsak ličar ima polirno pasto in polirko, ampak to ne pomeni, da se ukvarja z poliranjem. Vzame pač nastavek z mucko, flikne gor poliš in se zapelje čez avto... Do danes mi je že nekaj ljudi pojamral, da si bili z izdelki iz tovrstnih delavnic zelo nezadovoljni. Mogoče ima kdo drugačno izkušnjo...

pinny je napisal/-a:če sm prou zasledil, je postopek pri globljih praskah sledeč, da prvo prasko spucaš, pol jo z barvo zapikaš (in počakaš da se barva popolnoma osuši Very Happy), pol pa z vodobrusnim papirjem 2000 in 3000 prebrusiš z občutkom, pol pa z takšno in drugačno polirn pasto dosežeš skorajšno ali popolno nevidnost praske Very Happy
morem to res enkrat probat na kakem blatniku iz odpada da vidim kako mi bo to ratalo Smile
no bom spremlu tvoj nasledn projekt Smile


Nisem sicer napisal tega, ampak teoretično bi se dal pri globokih praskah narediti tudi to. Treba je seveda vedet da nobena barva, ki ti jo namešajo ni 100% enaka tisti, ki jo popravljaš. Pa tudi ris je podolgovata poškodba in zelo težko enakomerno naneseš barvo po celotni dolžini. Tudi brušenje ne bi bilo lahko. Prepričan sem da bi se tako popravljene praske še vedno kar videle. Bomo kdaj probal.

Kar se pa risov na zgornji slikah tiče pa niso bili barvani ampak sem s pomočjo brusnega papirja stanjšal debelino laka in tako izničil oz. zmanjšal višinsko razliko med prasko in zdravim lakom.

csf je napisal/-a:Odlična korekcija in slike Cool

p.s namesto 3000 uporabi 4000


Hvala. Tvoje mnenje mi veliko pomeni... Kar se pa papirja tiče pa razmišljam tudi v tej smeri.

Fiatfan je napisal/-a:hmmm...kolk bi pa recimo računu za poliranje bravota, tko informativno??
drugače pa odlično opravljeno delo. Smile


Hja to mi je hobi in v fazi v kateri sem stvari "raziskujem". Žal nimam tarif. Če te res zanima in če ti Gorenjska ni daleč se kdaj dobiva na kavi in rečeva kako besedo na to temo. Vse je odvisno od tega kaj si želiš, v kakšnem stanju je avto in koliko si za to pripravljen plačati.

Lahko ti pa za konkretni primer povem da je bil avto v delu več kot 35 ur in to brez barvanja poškodb od kamenčkov (nekaj ur bi privarčeval če bi imel v "kovčku" z opremo še eno orodje, ampak ga pač ni bilo). Kar se tiče nedostopnih delov, ki jih je potrebno obdelat ročno, sem to opravilo zaupal kolegu in privarčeval še nekaj časa. Tudi pri voskanju je bil v velikansko pomoč. Kljub vsemu, če si vzamem recimo 5€ na uro smo prec na 175 €. Temu dodaj še material, vodo, elektriko, barvo, armotizacijo orodja, pa smo takoj preko 200€... Ampak tukaj govorim o polnem tretmaju, praktično brez kompromisov, razen tistih v katere sva bila prisiljena...

Če recimo razmišljam o starejšem bravotu, ki ima nekaj let za seboj in verjetno tudi nekaj poštenih prask... Hm, moje povsem osebno mnenje je, da je poštena cena za fušarja, ki ti naredi "osnoven" tretma, brez korekcije z barvo, brez obdelave stekel in pa da ne izgublja preveč časa z globokimi praskami, okoli 100€. To je recimo okoli 15 ur dela, dva-trije nanosi zaščite, tvoj avto pa ob koncu izgleda zelo lepo in sijoče. Pod to bi štel tudi osnovno čiščenje zunanjosti in ne detajliranja o katerem pišem zgoraj. Te pa opozarjam, da večina naših avtopralnic, ki ti za takšen ali celo manjši denar obdelajo avto ne naredijo ravno dobro. So pa verjetno tudi izjeme.

Upam da sem ti vsaj malo odogovoril.

dj_em je napisal/-a:sej rezultat je dober .. samo imam občutek da je še vedno barva malce pomarančkasta :S al to zdej zato ker je barva taka .. oz če je špricana pa takoj lakirana .. pol itak nimaš kej .. al je to pač tko ..in se ne da drugače


Nekako ti je že lenivec odpisal... Poglej svoj avto in ob pravi svetlobi znaš biti razočaran. Se pa da do neke mere z brušenjem in potem poliranjem omilit efekt "pomarančavosti". Vsekakor se tega ne bi igral brez merilca debeline laka in pa na nezdravem, pretankem laku.

ales66 je napisal/-a:Screamer, vsa čast za tole predstavitev in uspešno opravljeno delo. Zelo natančno. Še letvice in tesnila od šip si dol pobral. Še kakšni "profiji", ki v avtohišah pripravljajo rabljene avtomobile bi se lahko kaj naučili. Nekateri niti paste, ki je pobegnila med reže vrat in druge robove ne, obrišejo.


Šalambajzerjev je v naši deželici veliko, zato pa večino stvari rad naredim sam. Če le lahko.

Je pa Reno zakon... V nekaj minutah je razstavljen in pravtako sestavljen. Je bilo pač hitreje odstranit kot zaščititi in slabo zaščitena mesta še čistit.

C2 VTS je napisal/-a:Dobr si poštimov. Sam ti vseen še mal manka; evo tole :
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... hp?t=81391

Pozdrav vsem!


He he... Dobra primerjava... Jaz sem en Janez iz Slovenije za primerjavo pa mi daš Paul Daltona, ki je eden najbolj znanih (ne najboljših, da ne bo pomote) detailerjev na svetu. Hvala za kompliment. Aja pa kej več kot petih slojev zaščite tudi ne bi nanašal ker je to potem že malo nesmiselno...

S predelavami se pa ne ukvarjam. Pa vendar se upam lotit tudi tega, saj sem v preteklosti poizkusil marsikaj (nemalokrat sem se tudi opekel z izbiro obrtnikov). Poznam nemalo delavnic za praktično vse predelave in izdelavo unikatnih kosov ki so omenjeni v linku (ali si jih tvoje srce poželi) in se lahko dogovoriva. Pripelji avto in denar. Samo ne sprašuj koliko bo stalo...

Okej dosti pisanja za danes. Upam, da bo vsaj kdo prebral napisane klobase ;) . Hvala.

lp
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Napisal/-a _furby_ Sr apr 22, 2009 12:20 pm

aaa tko, delovalo mi je kot da je olympus. :oops:
 
Uporabniški avatar
ales.
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: So avg 26, 2006 5:39 am
Kraj: celje

Napisal/-a ales. Sr apr 22, 2009 9:08 pm

mene samo zanima če si uporabljal 3m pasto koliko te je prišla pasta in kak vlka doza je in kakšna razlika v ceni paste če gledaš po grobosti paste al je ista cena l.p aleš
[url=http://www.Slikomat.com/slika/3671979.htm][img]http://www4.slikomat.com/09/0324/wa3-100-17.jpg[/img][/url]
 
Uporabniški avatar
ales66
Novinec
 
Prispevkov: 307
Pridružen: Ne apr 29, 2007 9:56 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a ales66 Sr apr 22, 2009 9:22 pm

Scremer je napisal/-a:
chevy je napisal/-a:Lepo tole narejeno Very Happy
...zgladit z barvo popravljene luknjice od kamenčkov... to ste najprej šli z barvo čez luknice in potem spolirali al kako?
Ker je videti fleke okoli? Se ne pozna nič po poliranju? Opiši malo.


Nekako tako kot si napisal. Zadeva deluje na majhnih poškodbah cilj pa je zapolnit "luknjice" in nato nastali hribček spravit na nivo laka. Do nedavnega sem bil pri tem teoretik, vendar lahko sedaj zapišem, da je potrebno nanesti barvo z občutkom saj preveč le-te podaljša sušenje, brušenje in poveča možnost, da odstraniš preveč laka okoli sanirane poškodbe. Zadeve ne deluje z barvami na vodni osnovi saj nimajo sijaja. Prostora za nanašanje laka, ni. Imam nekaj teorij kako bi se dalo zadeve zgoljufati vendar o tem ne bi diskutiral. Moram prvo poizkusit, potem bom pa videl ali je sploh izvedljivo in tudi ali se izplača. To pomeni da je potrebno dobiti bodisi "enokomponentno" barvo ali pa barvo na nitro osnovi, ki ji primešaš lak (to deluje). Prvo je težko saj v Sloveniji še nisam našel podjetnika, ki bi namešal barvo (še posebej metalik) tvojega vozila in ne bi bilo preko te potrebno dajat laka, druga opcija pa kolikor mi je znano ni več mogočq saj so kako leto nazaj z zakonom zapovedal uporabo barv na vodni osnovi. Moram še malo povprašat pri pooblaščenih prodajalcih avtov.



Meni so pri Bliku v LJ namešali 2 dcl (vodna baza+lak) za srebrno metalno barvo. Sem pa rekel, da rabim za popravilo luknjic in manjših odrgnin na odbijaču ipd. Ko, sem videl napisano "+lak" sem ga prav vprašal, če potem ni potrebno it čez z lakom. Je rekel, da ne, da je to že mešanica. Ne pričakujem pa nekega vrhunskega rezultata. Se pa nameravam zadeve lotiti, kar z zobotrebcem. Bom videl kako se bo obneslo.

LP
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Sr apr 22, 2009 9:26 pm

S čim ste premazali koloteke?

lp
Vrni se na Avtokozmetika

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 39 gostov