Torej čiščenje, poliranje in nato zaščita.
Pa še vedno imam probleme z slikanjem.
Prva stvar je bila obnova prednjih luči, ki so bile polne prask in na vrhnji polovici tudi »oksidirane«. Kljub ročnemu delu in slabim slikam je projekt solidno uspel. Žal sem pozabil predhodno napolnit baterije svojega foto aparatikusa zato ga je nadomestil telefonski gizmo. Dela ni opravil tako dobro kot bi si želel, pa vendar tisti brez dioptrije morda opazite manjšo razliko...
Leva popravljena, desna še v slabem stanju!

Leva stran, ki je že narejena!

Desna stran zaščitena z krep trakom, toliko da ne poškodujem laka.

Priprava na pranje. Ena slika odstranjevanja tablic in okvirjev...

Tokrat bom nekoliko preskočil nekaj korakov in vam predstavil zanimivo opravilo. Na avtu je/so neznanec/i nasilo odstranili napis. Lastnik me je prosil če lahko namestim novega.

Po pranju je sledilo segrevanje starega lepila z pištolo na vroči zrak. Na pomoč je priskočil tudi Citrus Tar & Glue Remover od podjetja ValetPRO. Odličen izdelek za odstranjevanje ostankov lepila in katrana iz praktično vseh delov avtomobila.

Ker je bila namestitev znaka prva stvar na seznamu sem najprej popolnoma obdelal zgolj površino, koder pride nalepka.

Po poliranju je sledilo temeljito čiščenje z izopropilnim alkoholom mešanim z destilirano vodo v razmerju 1:1 in pa, za vsak slučaj, še hiter prehod z acetonom. No ja pa znak sem malenkost postrani nalepil


Sedaj pa nazaj v stanje pred čiščenjem. Vreme mi tokrat ni bilo naklonjeno saj je ves čas deževalo.





Popravljena luč. Malce temna ker bi jo bilo potrebno še dobro očistiti znotraj. V njej je namreč neverjetno veliko prahu in žužkov.

Kot ponavadi je sledil tudi tretma z plastelinom. Ne morem reči, da je na avtu ostalo veliko umazanije, je bil pa zato poseben iziv beton. Ja, beton. Kako sem ga odstranjeval? Če vam povem se boste bržda držali za glavo, ampak hudič je bil tako trden, da se ni pustil niti spraskati. V akcijo je stopila meni neznana tekočina oz. neka kislina (slikic ni ker je bil poskus hudo tvegan


V garažo in pričetek poliranja. Slika kaže streho pred in po.


Pa bok, kjer sem se zelo potrudil in pripravil 50:50 posnetek. Ne marem delat teh črt na avtu




In tako sem poliral pozno v noč. Naslednje jutro pa me čaka takšen prizor...

In potem sem zopet zagrabil za delo ter pozabil na slikanje. Kljub vsemu sem v večernih urah, ko sem pretegoval svoj hrbet, opazil to...

... in v zaključni fazi tudi to ...

... in gremo spet nazaj na delo.
Pride nov bolj ali manj sončen dan. Zaključim z poliranjem in avto potisnem na zrak. Sledi splakovanje prahu, ki se je nabral v sleherni reži. Mimogrede naj omenim, da avto v tej fazi nima na sebi še nobene zaščite!



Ker ni bilo več časa je sledil le sloj CarLacka - Nano Systematic Carea, kolegica in njej oče pa sta sama nanesla vosek Collinite 476s. Slik, po voskanju, NI





Tudi motor je bil opran.

A ker se mi je mudilo sem poizkušal na silo posušiti Meguairjev Hyper Dresser in posledica tega je lisast finiš. No za naslednjič vem česa ne smem narediti.

Še en detajl...


To je to.