Nega vozila (znotraj in zunaj), poliranje, zaščita, uporabni nasveti...
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Trajnost poliranja

Napisal/-a Sasqa Ne jan 24, 2010 6:02 pm

Pozdravljeni

Na forumu redno spremljam debate in teme o poliranju. Zanimajo pa me sledeče stvari:
- Ko se avtomobil spolira nepravilnosti v laku trajno izginejo, ali se z večkratnim pranjem vozila ponovno pojavijo, oziroma pri kakšni vrsti poliranja se nepravilnosti sploh več ne pojavijo?
- Se pri poliranju opazijo robovi okrog kljuk, strešnih letev, napisov ipd., oziroma mestih, kjer se s polirko ne da priti zraven?
- Se odbijači, ki so v barvi karoserije tudi polirajo na enak način, kot ostali kovinski deli?
- Kako pogosto je priporočeno poliranje (enkrat letno, dvakrat letno ipd.)?
- Za koliko se približno zmanjša (če se) debelina laka pri enem poliranju?
- Na mojem avtomobilu (Audi A4 Avant) so namreč vidni samo tisti nežni krogeci, pa še to takrat, ko nanj posije sonce, ostalih prask in česa podobnega na avtomobilu ni. Katero vrsto poliranja bi mi priporočili, in kolikšna bi bila okvirna cena?

V spomladanskih mesecih nameravam peljati avtomobil na poliranje, in me veliko stvari o tem zanima. Prav tako me zanima, kateremu podjetju, ali posamezniku se splača zaupati avtomobil, da bo res profesionalno spoliran in dolgotrajno zaščiten (po možnosti v štajerskem koncu). Na internetu sem si ogledoval naslednja podjetja:
http://www.poliranje.com/sl/zunanja-1.htm
http://www.gtti.si/index.php?option=com_content&view=article&id=50&Itemid=64
http://www.topfinish.si/main.php tile se mi zdijo zanimivi. Ima kdo več izkušenj z njimi?
http://nega.poglejpoglej.si/poliranje_vozil.html

Za vsak koristen odgovor se vam že vnaprej lepo zahvaljujem.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan Ne jan 24, 2010 6:25 pm

Veliko ti nemorem pomagati vendar kakor jest tuki gor berem pa razumem. Se pri poliranju Tansa lak sepravi se ti pri teh krogih lak tolk stansa, da se jih ne vidi več. Se pravi se po tem takem ne more več pojavit stara poškodba.

Če se pa motim me pa popravte
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Ne jan 24, 2010 6:27 pm

jaz bom peljal marca k PMV v miklavžu.
(prvi link)


Tud sam imam kr nekaj teh znanih krogcev, ki so najbolj vidni seveda ob sončnih dnevih ;)

okvirne cene "profesionalnega" poliranja so od 120 pa vse do 200e... vse je odvisno od avtomobila in vrste poliranja. Najboljše se je oglasit in da se zadeva pogleda.


Sam sem dal prejšni avtomobil "privat" polirat za 50e in sem čez 2 meseca imel še 3x več krogecov...
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sasqa Ne jan 24, 2010 7:11 pm

jay, točno to. Ne bi želel, da mi nek popoldanec, ki polira ugodno a nekvalitetno naredi več škode kot koristi. Tudi če pride 200€, pa da je narejeno kvalitetno in trajno mi ni problem plačati.

Tudi sam sem razmišljal, da bi se oglasil pri PMV, pa da mi svetujejo kako in kaj, ti krogeci skoraj niso vidni, le če se dobro pogleda. ker sem pač 'picajzl' za avte, kjer mora bit vse, pač tak kot mora bit, bi dal avto kvalitetno spolirat, ampak ne prej kot spomladi.

Se pravi, da so pri PMV kvalitetni?, ima kdo kaj več izkušenj?

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Ne jan 24, 2010 7:42 pm

Tudi,če ti bo poliral profesionalec z najboljšimi pastami in potlej avto zaščitil avto z najboljšimi voski ti nič ne pomaga,če kasneje sam ne znaš pravilno negovati avta.Tut kvalitetno poliran avto se bo po 2,3 pranjih v avtopralnici vrnil v prvotno stanje beri bo imel s5 holograme.
Po poliranju je treba stanje vzdrževat in nekoliko več časa namenit pranju avtomobila.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Miholl84
Novinec
 
Prispevkov: 482
Pridružen: Pe jul 25, 2008 10:46 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Miholl84 Ne jan 24, 2010 8:30 pm

Sasqa je napisal/-a:jay, točno to. Ne bi želel, da mi nek popoldanec, ki polira ugodno a nekvalitetno naredi več škode kot koristi. Tudi če pride 200€, pa da je narejeno kvalitetno in trajno mi ni problem plačati.

Tudi sam sem razmišljal, da bi se oglasil pri PMV, pa da mi svetujejo kako in kaj, ti krogeci skoraj niso vidni, le če se dobro pogleda. ker sem pač 'picajzl' za avte, kjer mora bit vse, pač tak kot mora bit, bi dal avto kvalitetno spolirat, ampak ne prej kot spomladi.

Se pravi, da so pri PMV kvalitetni?, ima kdo kaj več izkušenj?

Lp
Saša


"tudi če pride 200 eur"...200 bo minimalno za tvoj avto,če boš želela kako mal bolj fency zaščito,lahko ta znesek kar podvojiš...
C u O r E S p O r T i V o
 
Uporabniški avatar
Scremer
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Pe sep 26, 2008 9:58 pm

Napisal/-a Scremer Po jan 25, 2010 3:59 pm

Sasqa je napisal/-a:Pozdravljeni

Na forumu redno spremljam debate in teme o poliranju. Zanimajo pa me sledeče stvari:

- Ko se avtomobil spolira nepravilnosti v laku trajno izginejo, ali se z večkratnim pranjem vozila ponovno pojavijo, oziroma pri kakšni vrsti poliranja se nepravilnosti sploh več ne pojavijo?


Točno tako. Nepravilnosti se odpravi če niso prehude, se pa s pranjem zopet pojavijo in sicer zaradi dveh razlogov;

- korekcija ni bila »popolna« in za prikritje manjših poškodb se uporabi namenske preparate, ki praske prikrijejo z polnili. Ko se avto pere se seveda ti preparati spirajo in poškodbe so spet v celoti vidne. Ponavadi na ta način prikrivajo holograme, ki so posledica nepravilnega poliranja in ko se enkrat fillerji »stopijo« je podoba avta zares žalostna.

- drugi razlog, ki pa se mu pravzaprav ne moreš izognit, pa se skriva v samem pranju. Pri vsakem pranju namreč ustvarjaš praske in edino kar lahko narediš je, da to zmanjšaš na minimum s pravilno tehniko pranja.

Sasqa je napisal/-a:- Se pri poliranju opazijo robovi okrog kljuk, strešnih letev, napisov ipd., oziroma mestih, kjer se s polirko ne da priti zraven?


Načeloma se tega ne vidi. Je pa res da mora biti mojster malo bolj iznadljiv in preklopit iz strojnega na ročno poliranje ali pa predmete, ki so v napoto, če je le mogoče, odstranit.

Sasqa je napisal/-a:- Se odbijači, ki so v barvi karoserije tudi polirajo na enak način, kot ostali kovinski deli?


Da. Le bolj previden moraš biti saj se plastika hitreje segreva.

Sasqa je napisal/-a:- Kako pogosto je priporočeno poliranje (enkrat letno, dvakrat letno ipd.)?


Čim manjkrat. Poliranje je brušenje in vsako brušenje tanjša brušeno površino. Ali drugače, poliranje je kurativa, ki odpravlja posledice na laku, dočim je pravilna nega preventiva. Če delamo po načelu preventive, potem recimo 1x ali 2x na leto zapelješ avto do mojstra da avto temeljito očisti, opravi manjše korekcije in zaščiti z tonamenskimi mažami. Takšno redno vzdrževanje bo poskrbelo da tvoj avto ves čas izgleda vrhunsko. Pa tudi strošek takšnega tretmaja bi se moral zmanjšati saj imam mojster manj dela in posledično zabije manj časa na tvojem avtomobilu.

Sasqa je napisal/-a:- Za koliko se približno zmanjša (če se) debelina laka pri enem poliranju?


Se stanjša. Nekih uradnih številk ni, sem pa enkrat prebiral neka intuziastična testiranja, a žal sem pozabil točne številke. Konkretne korekcije se giblje tam okoli 10 mikronov (lahko tudi, še posebej če se za korekcijo uporablja tudi brusni papir) dočim bi kakšen "vzdrževalni" program 1x na leto lahko pobral recimo 1-3 mikrone. Še enkrat opozarjam, da so te številke bolj približne.

Sasqa je napisal/-a:- Na mojem avtomobilu (Audi A4 Avant) so namreč vidni samo tisti nežni krogeci, pa še to takrat, ko nanj posije sonce, ostalih prask in česa podobnega na avtomobilu ni. Katero vrsto poliranja bi mi priporočili, in kolikšna bi bila okvirna cena?


Vrste poliranja ti ne more nihče priporočiti ker ni nekih standardnih programov. Vse je namreč odvisno od stanja laka, vrste laka, nenazadnje tudi barve laka, preparatov, ki jih mojster uporablja, velikosti avtomobila in tvojih želja. Mojster bo glede na vse povedano in svoje izkušnje dal časovni ter cenovni okvir ko si bo avto ogledal. Ponavadi ti delavnice lahko preko telefona povejo samo začetno ceno za tvoje vozilo.

Glede cene so ti pa že nekateri povedali da nekih blaznih korekcij za 200€ ne moreš pričakovati. Tvoj Audi je namreč velik in pa verjetno lakiran z scratch resistant lakom, ki je precej trdoživ. Vse to pomeni, da mojster porabi kar precej časa za korekcijo. Vem da lokalne pralnice računajo že od 80€ ampak za ta denar boš verjetno po mesecu dni precej nesrečen.

Sasqa je napisal/-a:V spomladanskih mesecih nameravam peljati avtomobil na poliranje, in me veliko stvari o tem zanima. Prav tako me zanima, kateremu podjetju, ali posamezniku se splača zaupati avtomobil, da bo res profesionalno spoliran in dolgotrajno zaščiten (po možnosti v štajerskem koncu). Na internetu sem si ogledoval naslednja podjetja:

http://www.poliranje.com/sl/zunanja-1.htm
http://www.gtti.si/index.php?option=com_content&view=article&id=50&Itemid=64
http://www.topfinish.si/main.php tile se mi zdijo zanimivi. Ima kdo več izkušenj z njimi?
http://nega.poglejpoglej.si/poliranje_vozil.html


Za PMV so ti že ostali nekaj povedal. GTti me z svojo stranjo niti slučajno ne prepriča, kar pa ni nujno da je slab. Topfinish je svoj čas veljal za Alfa in Omega na svoje prodročju. Sem od tam zaposlenih v preteklosti slišal par smešnih buč. Nekateri so zelo zadovoljni, dočim drugi zelo razočarani. Iz Poglej Poglej ekipe je nekdo dejaven tudi na tem forumu.

Morda lahko pogledaš tudi na http://carshinefactory.com/ . Njegovih del sicer še nisem videl, a mi je možakar nemalokrat svetoval in ne dvomim da obvlada svoj posel.

Upam, da sem ti vsaj malo pomagal. Sicer sem že včeraj spisal precej lepši in obsežnejši odgovor, ampak mi formularček na avtomobilizem.com velikokrat ponagaja. No prejšni odgovor je šel v maloro, ta pa ostane (varnostna kopija na mojem PCJu :) ).

lp
 
Uporabniški avatar
NoSpeedNoFun
Novinec
 
Prispevkov: 390
Pridružen: So jun 05, 2004 12:25 am

Napisal/-a NoSpeedNoFun Po jan 25, 2010 8:58 pm

Danes predrgnil avto za prodajo z finish gobo in finish pasto. Odjem je bil 1 mikron. cca, ker tezko meri samo mikron, skratka zanemarljivo.
Havbo sem predrgnil poleg finisha še z sredjo gobo in medium pasto, odjem med 2-4 mikrone.
So pa ti podatki zelo površni, zelo je odvisno kaka je medium pasta, kako "močan" je mojster, kako dolgo poliraš...
Scremer ima kar dobre podatke... za klasično poliranje, pralnica, nohti itd, je odjem v povprečju 10 mikronov, to je petina ali četrtina rapoložljivega laka, če je original lak. to je cca.
Original nanos, metalik se vrti med 70 in 150 mikroni, od tega je ca polovica prozornega laka, ki se odvzema.
sasqa malo potipaj tudi fante, ki so na forumu, nekaj je mojstrov, glede na to, da ne rabijo odvesti ddv in davka na dobicek so tudi cenejsi.

Toliko iz moje strani, nimam delovne vneme zadnje dni, zato se vtaknem v vsako temo :)
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Po jan 25, 2010 9:48 pm

pozdrav,

sam bi najprej rekel, da v tem poslu višina plačane storitve ni tudi nujno pokazatelj kvalitete. Z drugimi besedami če boš dal za poliranje 400 eur podjetju še ne pomeni da bo storitev tudi veliko bolj kvalitetna kot pri nekem popoldancu za 200 eur. Spet pa ne moreš pričakovat, da boš nekomu dal 50 eur in ti bo zadevo speljal kvalitetno, ker ti je ne more iz preproste računice; potrebuje 4 vrste polirne paste, kjer ena stane cca.20-30 eur, rabi mikrokrpe, vosek, polirno mašino, trak za zaščito, čiščenje, pranje in 8-15 ur za opravljeno delo (cene in vse je samo okvirno) in iz tega lahko sklepaš da za smešno male denarje ne moreš pričakovat čudežev.
Ti je pa "scremer" dobro napisal ki se ukvarja s tem. Mislim da je eden takšnih tudi uporabnik "csf" .
Se pa s poliranjem lak tanjša zato prepogosto poliranje odsvetujem, jaz sem svoj avto poliral komplet točno pred letom dni in se še vedno sveti, pa ne vzdržujem doseženega stanja, avto samo ob priliki operem in je to to. Največ boš za svoj avto naredil, če se boš izogibal avtomatskih pralnic, ker te naredijo največ škode.
lp
Freude am Fahren
 
Uporabniški avatar
NoSpeedNoFun
Novinec
 
Prispevkov: 390
Pridružen: So jun 05, 2004 12:25 am

Napisal/-a NoSpeedNoFun Po jan 25, 2010 10:04 pm

gigi, saj jaz sem tako mislil... firma vzame več, logično, ker mora plačati davek itd...
Mislil sem na primerljivo storitev.
KAr se pa tice 50€... Ce nekdo to ponuja se obrni proč, seveda, ce zelis poliranje, to je tako, kot zdravnik in "mazač".
Jaz za 50 avto operem, poplastelinam in namazem z voskom ali sealantom v spodji polovici - cenovno.
Prijatelju pa se pozlajfam 1x, tako, da masini ni dolcas...
Tisti, ki se s tem ukvarja tocno ve kaki so stroski. JAz si sam plačujem elektriko in sam kupujem material. Med brati, ze elektrike gre nekaj. sam imam v garazi 6 neonk 140 dolgih, pa je veliko premalo, si moram vedno pomagati se z dodatnim reflektorjem, masina kuri 1200w, pa pozimi je treba ta velik prostor ogreti na vsaj 20 stopinj.
Ce si malo neroden lahko unicis gobo takoj. Saj si sam kriv, samo to mora biti vkalkulirano v ceno. Sam veliko kombiniram, tako, da imam v pogonu več kot 10 gob, 4 paste so premalo, zdaj delam na tem, da bom popestril ponudbo zascit.
Moj material , ki ga imam stane kar nekaj 1000€ in sasqa, tisti, ki ti rece, daq ti spolira avto za 50€ je i**** ali pa (bolj verjetno) ne ve kaj je poliranje!
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

Napisal/-a Dj Big Po jan 25, 2010 11:35 pm

Mene zanima za moj auto ena stvar. Mam pač golfa črne barve in ko sem ga pral je blo na gobi neki trdga tko da se na avtu poznajo črte tko rahle k od avtopralnice. Zdej me zanima a to se da res dol spolerat, k te fore poznam kao spoleran pol ga opereš 1x in se use pozna. Tko da pred poletjem bi se rd z nekom zmenu pač k bo zima mimo k je itak zdej brezveze, pa pač kokr bo plačam sam da bo res narjen ;) :)
 
Uporabniški avatar
NoSpeedNoFun
Novinec
 
Prispevkov: 390
Pridružen: So jun 05, 2004 12:25 am

Napisal/-a NoSpeedNoFun Po jan 25, 2010 11:44 pm

Dj Big je napisal/-a:Mene zanima za moj auto ena stvar. Mam pač golfa črne barve in ko sem ga pral je blo na gobi neki trdga tko da se na avtu poznajo črte tko rahle k od avtopralnice. Zdej me zanima a to se da res dol spolerat, k te fore poznam kao spoleran pol ga opereš 1x in se use pozna. Tko da pred poletjem bi se rd z nekom zmenu pač k bo zima mimo k je itak zdej brezveze, pa pač kokr bo plačam sam da bo res narjen ;) :)

pokodbo identično pralnicam se da uspešno sanirati...
Ce se bos za to odločil ti predlagam, da naredis cel avto in ne samo tistih ris...
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

Napisal/-a Dj Big Po jan 25, 2010 11:48 pm

NoSpeedNoFun je napisal/-a:
Dj Big je napisal/-a:Mene zanima za moj auto ena stvar. Mam pač golfa črne barve in ko sem ga pral je blo na gobi neki trdga tko da se na avtu poznajo črte tko rahle k od avtopralnice. Zdej me zanima a to se da res dol spolerat, k te fore poznam kao spoleran pol ga opereš 1x in se use pozna. Tko da pred poletjem bi se rd z nekom zmenu pač k bo zima mimo k je itak zdej brezveze, pa pač kokr bo plačam sam da bo res narjen ;) :)

pokodbo identično pralnicam se da uspešno sanirati...
Ce se bos za to odločil ti predlagam, da naredis cel avto in ne samo tistih ris...

Ja sej auto je biu razbit, tko da zdej je sam voznikova stran popraskana. Sam itak bi dau celi auto spolirat. Zdej nevem s kje si ti, jst sm iz Ljubljane tko da pred poletjem se lahko slišiva pa zmeniva...... :?: ;)
 
Uporabniški avatar
NoSpeedNoFun
Novinec
 
Prispevkov: 390
Pridružen: So jun 05, 2004 12:25 am

Napisal/-a NoSpeedNoFun To jan 26, 2010 12:06 am

Sem dokaj blizu, ves kje me najdes(ZS)... :)
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sasqa To jan 26, 2010 7:40 am

Pozdravljeni

Super ste, končno nekaj konstruktivnih odgovorov. Se strinjam, da tisti, ki mi ponudi poliranje za 50€ ne gre skozi, ker okvirno poznam cene teh preparatov (oziroma sem nekaj spoznal tekom debate na a.com). Seveda bi se z veseljem obrnil tudi na kakšnega forumaša, za katerega se ve, da polira kvalitetno, pa žal nobenega ne poznam. Lahko tudi na ZS.

Kot pravim, avto bi pa dal kvalitetno spolirati v spomladanskih mesecih, marec, april. Če pa je kateri forumaš v tem spreten pa se lahko brez problema dogovorimo.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Uporabniški avatar
NoSpeedNoFun
Novinec
 
Prispevkov: 390
Pridružen: So jun 05, 2004 12:25 am

Napisal/-a NoSpeedNoFun To jan 26, 2010 10:16 am

ewo, samo da ja pridem pa imamo konstruktivne odgovore... :D :D

ja, saj se grem lotit kaj bolj pametnega...
 
Uporabniški avatar
csf
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So jun 28, 2008 1:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a csf Sr jan 27, 2010 11:52 am

@Sasqa

Na večina uprašanj so ti že drugi odgovorili :-P

Sam ti priporočam, da paziš kako bodo tvoj avtomobil polirali namreč v SLO opažam trend poliranja s "ovcami" in najbolj "grobo" pasto kar drastično zmanjšajo debelino barve in pomeni, da po npr. po dveh takšnih poliranjih pridemo do kritične točke kjer v nadaljne spodobne korekcije ne bomo mogli več doseči ker bo na avtomobilu enostavno premalo barve .

Druga cvetka je zaščita katero po korekciji nanesemo na avtomobil, za katere nekateri obljublajo tudi več let garancije itd. Dejstvo je da je treba avtomobil po cca. 4-6 mesecih ponovno zaščititi saj večina voskov in sealantov po tem obdobju ne deluje več.


@Scremer

Morda lahko pogledaš tudi na http://carshinefactory.com/ . Njegovih del sicer še nisem videl, a mi je možakar nemalokrat svetoval in ne dvomim da obvlada svoj posel.


Hvala :D !

p.s za dela poglej na DW ;)
 
ColdMan87
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Sr okt 01, 2008 11:35 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a ColdMan87 Ne jan 31, 2010 2:34 pm

Druga cvetka je zaščita katero po korekciji nanesemo na avtomobil, za katere nekateri obljublajo tudi več let garancije itd. Dejstvo je da je treba avtomobil po cca. 4-6 mesecih ponovno zaščititi saj večina voskov in sealantov po tem obdobju ne deluje več.


To me najbolj razveseli da nekdo ki tudi to opravlja napiše da zaščita traja največ 6 mesecev, ker meni to noben ne verjame, razen tisti ki vejo za kaj se gre.

Je pa še tu ena zgodba: avtopralnice obljublja 1 letno garancijo na poliranje, s tem da moreš avto vsaj 1 tedensko pripreljat v avtopralnico pa spet plačat kakih 20€ za čiščenje
 
Uporabniški avatar
Scremer
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Pe sep 26, 2008 9:58 pm

Napisal/-a Scremer Po feb 01, 2010 11:50 pm

ColdMan87 je napisal/-a:Je pa še tu ena zgodba: avtopralnice obljublja 1 letno garancijo na poliranje, s tem da moreš avto vsaj 1 tedensko pripreljat v avtopralnico pa spet plačat kakih 20€ za čiščenje


Seveda. "Filerji" niso ravno obstojni in jih je pač potrebno redno obnavljat v nasprotnem se pokaže vse, kar prvotno skrivajo.
Vrni se na Avtokozmetika

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 45 gostov