Miholl84 je napisal/-a:Metabo ma nastavljive obrate in ima vse kar ima makita,je pa makita dosti bolj uveljavljena to je pa res ja...pa tudi dosti dražja ni...
NoSpeedNoFun je napisal/-a:@Scremer
Predvidevam, glede na njeno moč 1100W je tudi dovolj močna? Se ne zaustavlja. Koliko se pa greje?
Bojim se, da bom kupil kako sranje. Ko imas enkrat Makito nisi navajen, da kaj nebi delalo ali da b i kaj zafrkavalo.
Kar sem gledal mi nekako verjetno najbolj ustreza Rupes, zaradi moči 1100W, ker ostali imajo le nekaj cez 500W. Saj ne, da vedno rabis, samo od viska glava ne boli.
pinny je napisal/-a:več obratov, prej zejebeš kaj
Scremer je napisal/-a:NoSpeedNoFun je napisal/-a:@Scremer
Predvidevam, glede na njeno moč 1100W je tudi dovolj močna? Se ne zaustavlja. Koliko se pa greje?
Bojim se, da bom kupil kako sranje. Ko imas enkrat Makito nisi navajen, da kaj nebi delalo ali da b i kaj zafrkavalo.
Kar sem gledal mi nekako verjetno najbolj ustreza Rupes, zaradi moči 1100W, ker ostali imajo le nekaj cez 500W. Saj ne, da vedno rabis, samo od viska glava ne boli.
Ne bo se kar tako zaustavila. Če jo boš uporabljal za poliranje potem te nima kaj skrbeti. Kot sem zapisal je njena pomankljivost predvsem to, da je v primerjavi z Makito precej hrupna. Morda za koga tudi njena lahkost saj Makito samo položiš, tukaj moraš pa zagotoviti še kak dodaten kilogram pritiska.
Greje se ne preveč razen glave, kjer je prenos. Glava je pokrita s plastičnim pokrovom tako, da tudi tukaj ni panike da bi se opekel. Sem pa že videl opekline od Makite .
miha_racer je napisal/-a:Upam, da mi ne zamerite, ker sem novi na tej strani in me nekaj zanima. Kaj to lahko poliraš avto nevemkolikokrat, ne gre s tem tudi tanek sloj barve dol??
Hvala!
NoSpeedNoFun je napisal/-a:miha_racer je napisal/-a:Upam, da mi ne zamerite, ker sem novi na tej strani in me nekaj zanima. Kaj to lahko poliraš avto nevemkolikokrat, ne gre s tem tudi tanek sloj barve dol??
Hvala!
ti pa meni ne zameri...
Ker si nov preberi teme v Avtokozmetiki in dobil boš odgovor na to in na še na OGROMNO drugih vpraššanj.
Gre pa barva dol ja...
Miholl84 je napisal/-a:Ubistvu gre barva dol samo pri starejših avtih ki niso lakirani, drugače pa brusiš lak dol in ne barve. Pri povprečnem evropskem avtu imaš cca 60-80 mikronov laka. Pri normalnem poliranju,ki ne vključuje vodnega brušenja poškodb, se ni za bat da bi prepoliral lak. Tudi z večkratnim poliranjem...
Bolj je pomembna pozornost na robovih in vogalih karoserije,tam so najtanjsi nanosi in največji pritiski na malo površino
kamnčan je napisal/-a:Sorry za offf ampak meni delujejo zlo podobno kot kotne brusilke (bijaks). vem da niso ampak so dost podobne
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 40 gostov