Nega vozila (znotraj in zunaj), poliranje, zaščita, uporabni nasveti...
 
Miholl84
Novinec
 
Prispevkov: 482
Pridružen: Pe jul 25, 2008 10:46 am
Kraj: Novo mesto

Pranje mašince

Napisal/-a Miholl84 Po okt 04, 2010 11:01 pm

Eno hitro pranje mašince:

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Sredstva:
Spray za razmaščevanje mašine
Predpralno sredstvo
Wap
Megiuars All season Dressing
Par različnih kračk
C u O r E S p O r T i V o
 
miha_racer
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Ne dec 27, 2009 2:04 pm
Kraj: Rogaška Slatina/Maribor

Napisal/-a miha_racer To okt 05, 2010 9:15 am

Kako je s tem, nekateri pravijo, da ni dobro, drugi pa da lahko komot to narediš.
Na kaj moraš biti pozoren pri pranju?
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a ludbe To okt 05, 2010 9:22 am

komot nardiš, sam pri nekaterih bencinarjih je lahko včasih mal problem, ker ne zalaufa al pa mal trokira, sam čez čas neha.
 
Miholl84
Novinec
 
Prispevkov: 482
Pridružen: Pe jul 25, 2008 10:46 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Miholl84 To okt 05, 2010 9:27 am

No tkole je;

Smo oprali ze kar nekaj masin (twingo,passat,alfin v6,megane,bmw3,5,cherokee itd...)

Tezav ni bilo pri nobenem. Naceloma je dizla bolj varno prat kot bencinarja.

Vendar...to masino ki jo vidite na sliki, smo prali v tem in v mojem (avta sta skoraj identicna,ista masina,ista barva,isti letnik). Oba sta imela probleme po pranju. Eden bolj kot drugi.
Problem je ker je italjan zelo debilno skonstruiral releje za zagon bencinske pumpe ki so postavljeni (ce gledate zadnjio sliko) v tisti crni skatlici zraven bunke od amortizerja. No vse lepo in prav, ta skatlica varuje pred dejavniki, vendar je pod to skatlico en pleh kot neko stojalo, in od tistega pleha se odbija curek vode direkt po teh relejih.
Eno masino smo obudili k zivljenju in presusili releje, pri drugi je bilo potrebno zamenjati en rele,ker zadeva ni vzigala.

Naceloma pa drugje ni problemov...
C u O r E S p O r T i V o
 
miha_racer
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Ne dec 27, 2009 2:04 pm
Kraj: Rogaška Slatina/Maribor

Napisal/-a miha_racer To okt 05, 2010 10:04 am

:? Torej kaki razmaščevalni sprej, krpica, pa čisti, je menda najboljša metoda
Zadnjič spremenil miha_racer, dne To okt 05, 2010 6:10 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
suhokranjec
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: To jan 30, 2007 12:32 am

Napisal/-a suhokranjec To okt 05, 2010 11:01 am

Sem se šel 1X to foro, pa ne grem nikoli več. Sem imel potem 2 dni dela in za en mesec sem si skrajšalj življenje zaradi živcev. Kakega starega dizla ki je res katastrofa bi še pral, bencinarja pa ne. Sploh pa se ne vozim brez havbe in ne vem zakaj bi imel pod havbo čisto. Saj je nikoli ne odpiram, če pa jo je pa nekaj gotovo narobe in tedaj mi je vseeno če je še malo umazanije. Čistoča pa tako ne traja večno. Skratka- odsvetujem. Najbolj pogumi pa si lahko perete z wapom tudi notranjost, sedeže, armaturo itd ;)
L.P.
 
Uporabniški avatar
xsAMOR
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr feb 09, 2005 1:05 pm
Kraj: Hrušica

Napisal/-a xsAMOR To okt 05, 2010 1:35 pm

Lepo ocisceno, meni je vsec ce je tudi pod motornim pokrovom urejeno ;)

Malo off:
Ampak ce bi jaz se kdaj pral, bi raje sel z vlazno krpo cez plastike, posodice, cevi kot pa z wapom :) Enkrat sem dal prat masino z wapom (A4 1.9 TDI 131KM) - ker je pac olje puscalo na pokrovu ventilov, pa zaradi tega da se je videlo ce se kje drugje uhaja... Potem pa vsakic ko je bil dez oz. vlaga v zraku, je prizgal sele v 2,3 ali po daljsem verglanju :S Verjetno se je zazrla vlaga v kake konektorje, ipd... [/off]

LP :hi
 
noj
Novinec
 
Prispevkov: 216
Pridružen: To feb 03, 2009 11:09 pm
Kraj: Arja Vas

Napisal/-a noj To okt 05, 2010 1:48 pm

Jah, mašine ni problem prat. Sam sem jih opral čez 100 kom., ko sem še delal v pralnici na uradnem servisu, pa nikoli nobenega problema. Problem pa je bil enkrat na kolegovem volvu 2.3 turbo, ker je prišla voda do svečk-pač gumica ni tesnila več kot bi mogla. Vzela svečko ven, osušila prostor in obrisala svečko, in mašina še danes laufala brez problema. ;) In zakomplicira se lahko samo pri starejših avtomobilih, ko kakšne zadeve ne dihtajo več tako, kot bi mogle! :D Tam si pač malo bolj pazljiv, pri novejših ni problema.
Ford Mondeo Wagon Titanium 1.6 SCTi Ecoboost (118KW)
Vrni se na Avtokozmetika

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost