Ob prihodu:


Snow foam-anje v dežju...

Nato je sledilo merjenje debeline nanosa. Že na oko se je videlo, da je voznikov bok barvan. Vrata so pokazala 150 mikronov, bok pa (takoj za varati):

Vse povsod drugje se je debelina gibala med 109-128 mikronov. Kar je ok. Tudi 460 mikronov ni tako hudo, glede na to, da sem že imel primere z 1700 mikroni

Na hitro ocenim stanje:


Barva je bila hudo, hudo porisana. Sploh motorni pokrov, sovoznikov blatnik, zadnji spojler in vrata prtljažnika.
Po grobi obdelavi je vse skupaj zgledalo tako:


Nato je še sledila srednja in fina kombinacija. Ter glaze. Ampak bistvo prikazujeta zgornji dve sliki. Nadaljeval sem na voznikovem boku:

Po

Še primerjava dokončan blatnik proti ne končanim vratom:

Voznikova vrata

Po


Sovoznikov blatnik

Po grobi obdelavi

Dokončana sovoznikova vrata

Sovoznikov bok pred poliranjem (malo sem nastavitve fotoaparata zmrdal pa se nič ne vidi


Po

Vrata prtljažnika pred:


Po


Sicer sem jih potem še enkrat komplet na novo obdelal, ker sem bil tako 70% zadovoljen z rezultatom.
Zadnji odbijač je pa dobil malo "jači" tretma. Brušenje, poliranje:


Po

Sicer je bilo na koncu še potrebno nekaj popravkov, da je izpadlo tako, kot sem želel. Je pa na koncu bil zelo zadovoljiv rezultat

Na koncu pa sem se lotil strehe in stebričkov.

Po

Potem pa sem se čudil nevrjetnim refleksijam...

In zaključek:





Čas skupaj: 32 ur
Gobice: Meg's cutting pad, Ovčka, SP medium cut pad, SP light cut pad.
Poliši: SP Hi-Cut Pad, Meg's 95, 83 in 80, PB Black hole,
Zaščita: Sealant, PB Ex-P
Komentarji dobrodošli.
