Po nekaj letih pranja, sem se odločil da naredim en korak naprej, in po nekaj 100 evrih minusa ,
dolgotrajnega preučevanja teorije, sem se končno poliranja lotil tudi v praksi. prva žrtev je bil kot nalašč rdeče barve "domači" peugot, in po dvodnevnem matranju, vsega skupaj sem porabil tam nekje 14 ur(da sem se sploh navadil na mašino, tako ali tako sem imel več dela s samim sabo, zato tudi samo ena ali dve sliki pred postopkom), je vn prišlo tole
pred pranjem in poliranjem
stanje laka, avto je drugače kar lepo negovan, zadnje 3 leta pran samo na roke, ampak nekaj grehov je še od prej, in pa seveda poškodbe tudi pri samem ročnem pranju
končni izdelek
uporabljeni izdelki videni na zgornji sliki, vmes probal še nekaj drugih gobic, to je pa več ali manj to, upam da v kratkem pride še kakšen projekt
Zadnjič spremenil pavlich, dne So maj 02, 2015 1:52 pm, skupaj popravljeno 72 krat.
js tud mam Rupes-a škoda k nisi bolj detajlno poslikal zadev, ala Grahovc in podobni , tko da bi se še videlo več napak v laku ipd. a barva pa ni čisto rdeča, ker mi deluje tko k ena obledela rdeča barva, ali pa je to samo zaradi svetlobe? drugače pa pohvale za vložen trud
sm mel v planu nardit en tak zelo podroben opis, ampak niti nisem imel raznih reflektorjev da bi prikazal dejansko stanje prej in potem, da bi se res opazila razlika, tako ali tako vsega nisem spravil ven,je bil bolj poskusni avto da vidm če se mi sploh dopade vse skupej barva pa je rdeča, mogoče ne zgleda, ker sem ga opral k se je tema začela delat, pa lovil sem zadnje minute svetlobe k sm ga poslikal na koncu
Lepo je spet oživela rdeča barva - tudi sam sem pred leti enega Golfa X (dvojko), ki ni v vsej svoji zgodovini videl polirpaste, celega spoliral in kot, da ne bil isti avto kot prej.....
LP
----------------------------------- Audi 80 (B3) 1.6 TD (l. 1991)
Treoj, minilo je kar nekaj časa od prvega poliranja, pa sem imel ravno čas in malo nalagam slike od zadnjega projekta. sicer zaloga slik zopet zelo boga, ampak obljubim da bo naslednjič boljše:) razloga sta predvsem vreme in časovna stiska.
uporabljen materjal;
pranje: washmitt z nudeljni wolfs white satin šampon wolfs exterrior APC 1/10 pro valet billberry 1/4 za feltne mikrokrpa za sušenje black out premaz za plastike in pnevmatike
poliranje: menzerna groba in fina (po večini) 3m zelena, rumena (sem mel pomočnika ki je delal stebričke pa špegle, pa stvari za 75mm gobice) chemcial guys glosswork glaze chemical guys black light izpopropanol/destilirana voda 1/1 oranžna in rdeča flexipad goba nekaj aplikatorjev in MF krp
ker ni šlo za popolno korekcijo ampak le povrnitev sijaja, naj vas ne zmotijo ostale nepravilnosti na laku
hehe, za začetek greš na stran 1 v temi Poliranje by Grahovc in prebereš do konca,potem je še nekaj mojstrov na forumu ki se ukvarjajo stem, vmes pa vse nepoznane izraze, besede,produkte, firme, poguglaš in tko zaideš na ene 45.275 zavihkov k jih preučuješ dokler ti ni jasno zakaj se sploh gre:)
Tokrat prijateljev renault clio. z korekcijo sem kar zadovoljen, ostalo je nekaj globokih prask ki žal niso šle ven. po večini sem uporabil paste menzerna, nekje tut 3m, zgolj zarad ferbca da malo spoznam paste menzerna. avto je bil predhodno opran z wolfs white satin, wolfs apc, splastelinan z 3m plastelinom, in posušen z mf krpo. sicer sem sutvaril nekaj malih hologramov ampak nimaš kej, vaja dela mojstra
avto ob prihodu in pranje;
pregled stanja, pač poškodovan lak od pranj, in pa kakšne odrgnine od vej, ključev, nohtov, povsem klasično, nič šokantnega
vmesnih nimam nekej velik k sm bil preveč zaposlen:D tle je nekaj končnih pred glaze-om in voskom
Tega te pa na Ledini niso mogl naučit.... Ti, kaj ma ta tvoj prjatu original 16" feltne, al ma sam te jeklenke? Ker ma poširjene blatnike (kar je vezano na 16" alu platišča).