obi je napisal/-a:Se opravičujem za malo slabe reklame. Mogoče drugače delajo vredu, vendar takoj, ko sem med telefonskim pogovorom osebi na drugi strani omenil da bi uvelavil kupon, katerega sem dobil preko spletne strani ni bilo to več to. Prelaganje termina (izgovor "sej je kupon veljaven xy časa"), kasneje ne telefonske klice ni bilo odgovora, da ne omenim da se na vprašanja preko spleta sploh ne javijo oz. odzovejo. Da pa omenim, da sem bil pripravljen plačati še za dodatne storitve (ker je avto res bil umazan) in to sem osebi na drugi strani tudi povedal. Kakor koli mogoče je sedaj kaj drugače, vendar sem se iz tega naučil bolje avto sam oprati kot pa .....
Pa lepo se imejte.
obi je napisal/-a:Sej sem klical vse do zadnjega dne. No kakor koli, samo povedati sem hotel kako pa kaj, če se je stanje vmes izboljšalo dobro za njih, ampak mene ne vidijo (stari rek Osel gre enkrat na led pri meni še vedno velja). Pa lep pozdrav.
BOKI81 je napisal/-a:obi je napisal/-a:Se opravičujem za malo slabe reklame. Mogoče drugače delajo vredu, vendar takoj, ko sem med telefonskim pogovorom osebi na drugi strani omenil da bi uvelavil kupon, katerega sem dobil preko spletne strani ni bilo to več to. Prelaganje termina (izgovor "sej je kupon veljaven xy časa"), kasneje ne telefonske klice ni bilo odgovora, da ne omenim da se na vprašanja preko spleta sploh ne javijo oz. odzovejo. Da pa omenim, da sem bil pripravljen plačati še za dodatne storitve (ker je avto res bil umazan) in to sem osebi na drugi strani tudi povedal. Kakor koli mogoče je sedaj kaj drugače, vendar sem se iz tega naučil bolje avto sam oprati kot pa .....
Pa lepo se imejte.
Če tole leti na nas moram reči da nimaš čisto prav, ker si se pogovarjal osebno z mano in vem kaj govorim, ker zmeraj povem isto, ko so v igri kuponi. Ti imaš svoje mnenje mi svoje. Dejstvo je da so kuponi veljavni 2-3 mesece in če se ne morete spraviti avo oprati v tem času je to vaša krivda in ne naša. Nisi edini da ne bo pomote, takih je cca 70% ljudi ki bi radi opravili storitev v zadnjem tednu, in potem pride do tega kar si tukaj napisal.
Kakorkoli vsak ima pravico do svojega mnenja, nekomu nismo všeč nekomu smo. Važno je da mi delamo iz dneva v dan več in širimo svoje posle. Pritožbe kakor pohvale so naš vsakdan in tega se mora vsakdo zavedati, ki ima direkten stik z strankami. Po domače 100 ljudi 100 čudi!
Nočem kregarije samo podam svoje kontra mnenje na tvoj komentar, ki je bodisi zlonameren bodisi prenapihnjen.
Lep pozdrav
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov