Pozdravljeni
Meni se je letos na morju zgodilo podobno, sicer 2.0TDI. Avto je odšel v 'safe mode', pri tem pa je utripala rumena špirala. Računalnik je seveda zabeležil napako, kljub temu, da se po ponovnem zagonu več ni ponovila. Ker je VagCom vedno pri roki, sem ga priklopil in prebral napako. Problem je bil v tlaku, ki ni štimal. Se pravi zahtevan je bil X (ne spomnim se na pamet), dobil pa je Y (veliko preveč), kar je bil povod za preklop v 'safe mode'. Kot je napisal uporabnik 'abbe' je najverjetneje vzrok v variabilnem delu (variabilne lopatice) na katerih se nabere svinjarija, ki jim onemogoča brezhibno premikanje.
Evo meni se je pojavila takšna težava:
1 Fault Found:
Boost Pressure Regulation
P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 258321 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 2350 /min
Speed: 68.0 km/h
Load: 82.4 %
Absolute Pres.: 2308.2 mbar
Absolute Pres.: 2590.8 mbar
Pa še en kratek video o omenjenem problemu, kjer možakar demonstrira in v komentarju opiše problem:
https://www.youtube.com/watch?v=rsyuOFXKCeELp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)