Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Popravilo zračnosti volanskega droga (clio 1)

Napisal/-a Žiiga Sr apr 23, 2008 3:26 pm

No, dejnsko je to kar pogost pojav pri cliotu 1. Tudi sam se najprej mislil, da je zračnost v katerem koli izmed dveh končnikov, a temu ni bilo tako. Tudi v volanski letvi je ni, hmmmm kje pa se potem skriva. Na koncu sem malo porukal spodnji del volanskega droga, ki je pri stopalkah in glej ga zlomka. Točno tam v kardanskem zglobu ima luft, VELIKO lufta. Torej, kaj nas čaka...


Slika

Da pridemo do tega mesta, je potrebno odstraniti gumo, ki ga obdaja. Jaz sem jo kar odrezal stran, ker tako ali tako tesni s spodnje strani na volanski letvi. Se pa nahaja takoj pod stopalkami. Zaradi vročine, ki nastaja ob varjenju, je filo če odstranimo tepih na tleh, da nebo potem kakšnih luken.


Slika

Slika


Prvo kot prvo potrebujemo eno pilo da dobro prebrusmo mesta, kjer bomo varili. Čeprav tu niti ni tako bistvenega pomena, saj je drog premazan le s tankim zaščitnim slojem. A vseeno. Kasneje tudi malo višje na drogu za maso.


Zračnost v zglobu, se vidi tudi na uč, in to res dobro

Slika


No potem pojdimo dalje. Zaradi visokih temperatur in ravno pod plastiko, si rajši pripravite krpo/brisačo, dobro namočeno v vodo, da bomo kalili zvar :) Sicer ne bo temu namenjena temveč čimhitrejšemu ohlajevanju.

Ko smo končali naj bi nekako takole zgledalo use skupaj :)

Slika


Upam da bo komu prišlo prav
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr apr 23, 2008 3:43 pm

Sam da pa tale križ dobi luft pa mora avto že kr nekaj dat skozi......
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Sr apr 23, 2008 3:45 pm

jup, drži, tut silenbloka(dva) sm potegnu vn iz rok v 4 delih :D
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr apr 23, 2008 9:45 pm

No zanimivo...... ker moja oba imata prek 300 tisoč pa ni ne duha ne sluha o kakih luftih na teh križih Aja na letev pa pridejo štirje končniki :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Če apr 24, 2008 9:51 am

tudi sam sem se ubadal s tem
baba ma cliota 96 in ravno tako luft
avto ma 123kkm realnih in moram rečt lepo ohranjen
luft sem že drugič reševal
v tretje bom pa verjetno tud jes švasov in molil da se baba ne zagon in volan
dobi v pisker
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov