Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Matteo Pichello
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne mar 18, 2007 4:31 pm
Kraj: Ljubljana

Obrati nihajo...alternator ali kaj drugega?

Napisal/-a Matteo Pichello Sr apr 23, 2008 10:02 am

Pozdravljeni!
Na mojemu Mitsubishiju Coltu gti, takoj ko avto vžgem se obrati najprej ne umirijo in skačejo gor in dol (od 300 do 1000rpm), včasih pa tudi avto takoj crkne po vžigu, ko obratomer pokaže na števcu manj kot 300rpm. Seveda pa je ta težava najbolj prisotna ob hladnem motorju.
Ugotovil sem, da obrati nihajo tudi, ko odpiram in zapiram el. okna (vendar je nihanje bistveno manjše kot pri vžigu hladne mašine).
Če ima pri vsem tem alternator prste vmes je to vrjetni razlog za utripanje notranje lučke za osvetlitev, ko dam avtoradio nekoliko bolj naglas. Isti vzrok mora biti, ko avto stoji na miru, dodam nekoliko gasa v leru se mi sprednje luči bolj osvetlijo.
Ima kdo kakšno drugo rešitev? Hvala za odgovore.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr apr 23, 2008 10:39 am

To bo verjetno pokvarjen ventil prostega teka, ki uravnava obrate v prostem teku.
Vedno ko priklopiš/odklopiš porabnik elektrike zanihajo obrati, ker se spremeni moč na alternatorju. Ampak zgleda da imaš obrate tolk nizke, da regulator ne more več zregulirati napetosti na alternatorju.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Matteo Pichello
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne mar 18, 2007 4:31 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Matteo Pichello Sr apr 23, 2008 11:14 am

kje pa se nahaja ta ventil in koliko ima dela mehanik, da pride do njega?
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr apr 23, 2008 11:18 am

To je by-pass mimo lopute za gas. Pri Accentu se nahaja na pokrovu ventilov, odšraufaš 1 šrauf in snameš 2 objemki, dela za 3 min, ne rabiš mehanika..
Pri Coltu ne vem kje se nahaja.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Sr apr 23, 2008 4:37 pm

možno je tudi da te zajebava pretok zraka(luftmeser)
nevem kako se mu prav reče,pač taka loputa je ki se odpira in zapira,pač kolker zraka motor rabi tolk se pa odpre.
mene je na mazdi to zajebavalo
 
Matteo Pichello
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne mar 18, 2007 4:31 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Matteo Pichello Pe apr 25, 2008 8:43 am

sicer pa sem opazil tudi neke kable oz. kanalčke, kateri so pretrgani in so napeljani pri loputi :? priložil bom sliko. obrati na avtu nikoli ne presežejo 1000rpm, tudi ob hladnem motorju. Povprečno se bati vrtijo pri topli mašini od samo 500rpm pa nekje do 750rpm.
Mitsubishi Colt 2.0gti (145km), 7600rp/min
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Pe apr 25, 2008 12:39 pm

Preberi še tuki, lohk začasno odklopiš kabel s tega motorčka in probaš nekak ročno naštelat določene obrate, da se vsaj normalno voziš, pač bo malo večja poraba.

LP
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
Frankie86
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: Če avg 19, 2004 3:34 pm
Kraj: Ljubljana - Trnow

Napisal/-a Frankie86 Pe apr 25, 2008 12:57 pm

menji avto če te mot
 
Uporabniški avatar
Frankie86
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: Če avg 19, 2004 3:34 pm
Kraj: Ljubljana - Trnow

Napisal/-a Frankie86 Pe apr 25, 2008 12:58 pm

kok maš motor 2.0 al 1.8
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Pe apr 25, 2008 1:02 pm

tist popravi ko si opazl,pa bo zadeva rešena
 
Matteo Pichello
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne mar 18, 2007 4:31 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Matteo Pichello Ne apr 27, 2008 9:30 am

Evo tuki sta sliki kablov. Potekajo pa od eci multija do tam kjer sta pretrgana.
Priponke
DSC02353.JPG
Mitsubishi Colt 2.0gti (145km), 7600rp/min
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Ne apr 27, 2008 9:32 am

zamenjaj cevi,pa bo
 
Matteo Pichello
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne mar 18, 2007 4:31 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Matteo Pichello Ne apr 27, 2008 9:33 am

Začetek kablov, kateri se nadaljujejo do prve slikce kjer sta dva pretrgana.
Priponke
DSC02352.JPG
Mitsubishi Colt 2.0gti (145km), 7600rp/min
 
Matteo Pichello
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne mar 18, 2007 4:31 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Matteo Pichello Ne apr 27, 2008 9:44 am

Bom zamenjal vendar pa se moram še pozanimat kje bi to lahko dubu:?: sej avto tut kdaj zgubiva na moči, sam to zaradi drugih razlogov verjetn (injektori...). Mašina je pa pomoje dvoliterska od Galanta sam nism zihr ker piše na mašini 2.0L, zdej a pomen to, da je dvoliterska (145km) pa morm še mal uprašat koga k ma s tem izkušnje. Evo še slikca z oznako 2.0L
Priponke
DSC02354.JPG
Mitsubishi Colt 2.0gti (145km), 7600rp/min
 
Uporabniški avatar
Frankie86
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: Če avg 19, 2004 3:34 pm
Kraj: Ljubljana - Trnow

Napisal/-a Frankie86 Ne apr 27, 2008 4:57 pm

bučke
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Padanje obratov

Napisal/-a kamal Po apr 28, 2008 9:26 am

Jest sem mu tud enake težave, da so obrati nihali sploh če si vključil el. porabnike. Najprej sem spucal loputo za zrak in je blo malo bolje, vendar so kmalu obrati začeli spet nihat vendar avto ni crknu nikol tut če je imel samo 500 obratov.

Pol se je pa vžigalna tuljava (cin špula) pokvarla in sem jo zamenjal, zraven sem pa še kable od svečk zamenjal in od takrat obrati ne nihajo več.

Poglej vse kable, mogoče kakšen prebija.
Se vidmo ko se zagledamo.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov